Verrassende Man Van De Match na Club Brugge - Genk: Hij was uitstekend

    Verrassende Man Van De Match na Club Brugge - Genk: "Hij was uitstekend"

    Gepubliceerd: zondag 18 februari 2018 om 07:45zo 18-02-2018 om 07:45

    Club Brugge en Racing Genk hielden elkaar zaterdag op 2-2 in een aangenaam kijkstuk. Er stonden heel wat kanshebbers voor Man Van De Match op het veld, maar Sporza gooit het even over een andere boeg.

    Sporza kiest namelijk de scheidsrechter als beste man op het veld. In een moeilijke match met drie strafschoppen maakte hij geen fouten. Bram Van Driessche wordt daarom dan ook in de bloemetjes gezet.

    "Tussen enkele opvallende individuele prestaties door – en dan denken we aan Pozuelo, Vanaken, Vukovic en Limbombe – was scheidsrechter Van Driessche uitstekend. De man floot foutloos", zo luidt de uitleg.

    Opvallend genoeg was Van Driessche maar een invaller. Hij moest de licht geblesseerde Sébastien Delferière komen vervangen. Met deze prestatie heeft hij duidelijk bewezen dat hij een nieuwe Belgische topref kan worden.

    Poll

    Is de keuze voor Van Driessche terecht?

    (985 stemmen)

    Plaats een reactie

    dethklok28 +4860
    zondag 18 februari 2018 om 08:41
    Positieve verslaggeving over de scheids is ALTIJD goed. En vernieuwend. Geeft mij hoop voor toekomst.
    (Paar artikels later is die hoop weer weg vrees ik dus zal maar genieten van het moment)
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 09:29
    Eerlijk :de belangrijkste fases had hij zeker goed en daarom mss wel verdiend. Maar zeer veel kleine fouten werden telkens tegen Club gefloten,dat was wel opvallend en ergerlijk omdat 't zo de hele match bleef. Dit had ws geen of weinig invloed op 't resultaat. Club heeft kansen genoeg gehad op 3-1 maar maakte het niet af... En dan deksel op de neus
    Vind ik leuk
    Wennel +11
    zondag 18 februari 2018 om 09:59
    Scheids was niet slecht maar beste man op het veld ?
    3 strafschoppen terecht maar waar bleven de gele kaarten voor Nastic, Vanaken en Nakamba dan had de laatste zich al vroeger mogen gaan douchen met twee gele kartons
    Vind ik leuk
    blondel +2774
    zondag 18 februari 2018 om 10:35
    Zoals u het zegt ,is het precies of het een brutale wedstrijd was.Ikzelf heb geen grote fouten gezien die geel verdienden.In elke wedstrijden worden fouten gemaakt,maar om altijd dan geel te tonen ,dat is vragen om de wedstrijd kapot te fluiten.Daarom pluim voor de ref,om er een genietbare wedstrijd van te maken.
    Vind ik leuk
    12a34b +671
    zondag 18 februari 2018 om 10:20
    Eerlijk: ik vind hem de beste een op onze Belgische velden!
    Vind ik leuk
    Berten 10 +133
    zondag 18 februari 2018 om 12:22
    Topscheids ! En als er een eerlijke scheids op jan breydel blaast zie je dat club maar gewoon ploegje is
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 12:23]
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 12:35
    Idd, hij floot alle onbelangrijke kleine fouten eerder in het nadeel van club gisteren. En dat is niet voor het eerst dit seizoen!
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 12:37]
    Vind ik leuk
    Berten 10 +133
    zondag 18 februari 2018 om 12:49
    Haha ok club fan wss , zien meestal andere wedstrijd
    Vind ik leuk
    blondel +2774
    zondag 18 februari 2018 om 13:27
    Zoals jij alles anders ziet bij Brugge.Een gewoon ploegje?.Hebben we dat niet vorige week gezien,je hebt ook mogen meespelen ,maar zonder bal dan,en met gelukje 1-1.En gisteren 2 heel goei ploegen gezien en mooie match Het betere voetbal van Belgie.
    Vind ik leuk
    Berten 10 +133
    zondag 18 februari 2018 om 14:39
    Was er vorige week niet maar heb gehoord dat club zowieso betere ploeg was hoor ! Maar vergelijken met Beveren is beetje belachelijk niet? Het gaat erom dat supporters voor alles roepen ook voor terechte beslissingen en wat scheids mee hebben en geluk betreft zou ik echt zwijgen als brugge fan .
    Als er video ref was thuis tegen Beveren ipv op Eupen dan hebben jullie 6 punten minder
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 14:43]
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 14:43
    Ja.? Zwijg zelf maar als jij wil. Brugge is al genoeg benadeeld dit en vorige seizoenen. Wat weet jij daar nu van als Beveren fan. Juist alsof jij hele matchen van Club gezien hebt. Met uw belachelijke reacties
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 14:43]
    Vind ik leuk
    Berten 10 +133
    zondag 18 februari 2018 om 15:02
    Soms zegt een reaktie genoeg , bedankt haha .
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 15:03]
    Vind ik leuk
    blondel +2774
    zondag 18 februari 2018 om 17:46
    Zagen wij vorige week ook geen 2 handsballen ,die niet gefloten werden.Tegen Antwerp ,ook handsbal ,ook niet gefloten.Dat zijn ook 4 punten meer.En zo zijn er ook nog matchen geweest.Maar je kan elke match als en zo s zeggen.Dat helpt toch niet.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws