'Deschacht geeft zich niet gewonnen en plant gesprek met belangrijke RSCA-man'

    'Deschacht geeft zich niet gewonnen en plant gesprek met belangrijke RSCA-man'

    vrijdag 16 februari 2018 om 07:00

    Olivier Deschacht werd door Anderlecht naar de B-kern verwezen, maar de routinier stuurde zijn kat naar de training. De ervaren rot van de Brusselaars overweegt zelfs om te stoppen als profvoetballer, maar toch wil hij graag nog een gesprek aangaan met één persoon in het bijzonder.

    De linkspoot gaf eerder al aan dat de kans bestaat dat hij een punt zet achter zijn actieve loopbaan. De verwijzing naar de beloftenploeg kwam hard aan bij de Oost-Vlaming. Toch geef hij zich nog niet volledig gewonnen. Het Laatste Nieuws meldt dat Deschacht graag een gesprek wil met toekomstige grote baas Marc Coucke.

    De recordhouder van paars-wit meldde zich ziek voor de training bij het team van Emilio Ferrera. De hele heisa heeft ervoor gezorgd dat Deschacht slecht slaapt. De entourage van de routinier geven echter aan dat hij momenteel niet de veerkracht heeft om met de jongeren op het trainingsveld te staan. Een gesprek met Coucke kan misschien nog zoden aan de dijk brengen.

    Poll

    Heeft Deschacht nog toekomst als profvoetballer?

    (1096 stemmen)

    Plaats een reactie

    JanB +4065
    vrijdag 16 februari 2018 om 07:28
    Dit is toch wel het hoogtepunt van een intrieste saga !
    Sorry, maar iemand met dergelijke staat van verdienste verdient dit niet
    Schande !
    Vind ik leuk
    Garland +4759
    vrijdag 16 februari 2018 om 07:29
    Dat hangt er natuurlijk vanaf wat ie deed.

    Misschien speelt er meer dan dat wij weten.
    Vind ik leuk
    Boerken +5894
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:06
    Toch niet in de richting dat hij het instituut Anderlecht kwaad zou berokkenen.
    Vind ik leuk
    Garland +4759
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:58
    Dat is dus de vraag
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 07:39
    Ik blijf het toch verbazend vinden dat Kurt Boeckeert de taalvirtuositeit combineert met onverwachte invalshoeken, en scherpe zinsneden. Uiteraard hier en daar gecombinegeerd met enkele schijffauten, maar enkel onnozel aars die daaraan aanstoot nemen. Ook is hij een man met de tong op het hard, iemand die de mens wars van alle richtingen en in tegenstelling tot de massa, nog steeds naar het station weet te lokken. Een echte suppositor pur saignant, zoals ze nog zelden worden gemaakt, zelfs niet in China. Groot was dan ook mijn verbreistering toen bleek dat hij zichzelf belaagd voelde op dit forum door enkele leden van de agraïstische sector. Indien het zo zou overkomen, onze diepe verontschuldigingingen. Het is met het hoogste gevoel voor heerbiet dat wij kennis nemen van de steeds weer verbaasende vrijpostigheeden van de heer Boekeert.

    Come on Kurt, we wachten telkens weer op uw verassende redactie

    Met de meeste hoogachtiging

    Flavie van 't Hoekske
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:32
    Hoeft dit nu echt? Akkoord, uw doelwit van deze post is zelf ook niet zonder zonden, maar kunnen we dit forum asjeblief gebruiken om uw mening te verkondigen zonder daarvoor op de man ipv op de mening te spelen? Ik ben het zo beu, ook dat gezeur altijd over 'strontboeren', 'mauve janetten', 'kwekkers' en wat is het allemaal. Steun uw ploeg, wees kritisch, maar onthoud dat alle posters hier in eerste plaats voetballiefhebbers zijn zoals uzelf :-)
    Vind ik leuk
    Boerken +5894
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:09
    Je moet hier tegen iets kunnen, anders blijf je hier beter weg. Tis geven en nemen zoals in de liefde!
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +11475
    vrijdag 16 februari 2018 om 07:46
    "Hey Marc, mag ik aub nog even blijven? Jij regelt wel dat ik die sukkels uit de ploeg speel."
    Vind ik leuk
    SD +5238
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:33
    Bij FC De Kampioen ? Eens gaan spreken met Boma Olie !
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +10348
    vrijdag 16 februari 2018 om 08:37
    Oli: "Meneer Coucke, ik vroeg mij af of jij iets voor mij kunt doen in deze situatie?"

    Marc haalt zijn smartphone boven en typt er lustig op los.

    Coucke: "Voila sé, dat is opgelost."

    Oli: "Ah wow, da's snel. Maar wat hebt ge nu eigenlijk gedaan?"

    Coucke: "Ik heb een hashtag op twitter aangemaakt. #JeSuisOli."

    Vind ik leuk
    Kingambo +743
    vrijdag 16 februari 2018 om 09:43
    @ Kurtboereke : ivm omkoopschandaal is Waterschei met niks te vergelijken met de Nottingham affaire - over de arbiters in de eigen competitie heb ik het dan nog niet eens...
    Vind ik leuk
    DDT +2311
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:19
    Ik lees de artikels zelfs niet meer. De commentaren eronder zijn zoveel leuker
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:27
    Geen vergississingen. Ik ben de grootste fan van de heer Kurt Boeckeert. Zonder hem zou het hier een saaie boel zijn, en ik schrijf dan ook vooral een ode aan de manier waarop hij telkens weer het foorrum weet op te vrolijken. Al die verdachtmakingen errond vind ik laag-bij-de-honds en van de grond-zijn-kloten.

    Uw welgemeende fan,

    Van 't Hoekske Flavie
    Vind ik leuk
    Diego A M +2366
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:00
    Dat klinkt al beter
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:03
    Kurt Boeckeert, the pride of Ploegsteert.
    Vind ik leuk
    firedwarf +2490
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:34
    Gun die jong nog 2 matchkes en laat em dan in glorie eindigen en gedaan... 600 matchen op de teller voor een instituut als anderlecht prachtige carriere, ben nooit zijn grootste fan geweest maar doe het maar ... Als je kijkt wie hij allemaal uit de ploeg heeft gehouden wil het toch wel zeggen dat hij IETS kon met ne bal...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Deschacht geeft zich niet gewonnen en plant gesprek met belangrijke RSCA-man'