Makelaar van Stanciu: Europese topclub wilde hem hebben'

    Makelaar van Stanciu: "Europese topclub wilde hem hebben'

    donderdag 18 januari 2018 om 22:00

    Over de aankomende transfer van Nicolae Stanciu is – tot spijt van wie het benijdt – al veel gezegd en geschreven. Nu heeft zijn makelaar nog voor een opmerkelijke uitspraak gezorgd in de saga.

    Volgens Anamaria Prodan kon Stanciu immers naar Borussia Dortmund. "We hadden een goed contact met Borussia Dortmund, maar zij stelden een huurbeurt plus aankoopoptie voor”, beweert de makelaarster van de Roemeen bij Fanatik.

    Stanciu had wel oren naar het voorstel, maar Anderlecht werkte niet mee. "Anderlecht wilde absoluut verkopen en toen bekend geraakte dat Sparta Praag wilde betalen, zijn alle onderhandelingen met Dortmund gestopt. Zij hadden geld nodig en moesten de speler meteen verkopen."

    Lees ook: HEERLIJK! 'Ministerie van Sport' haalt klassieker uit de kast voor Stanciu

    Plaats een reactie

    Dirk H +2575
    donderdag 18 januari 2018 om 22:15
    Zouden de redacteurs bij VP per gepost artikel betaald worden en ne bonus voor belachelijkheid?
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12710
    vrijdag 19 januari 2018 om 11:26
    Ik denk dat je dat eerder over die Prodan kan zeggen.
    Vind ik leuk
    wesleyvb +728
    donderdag 18 januari 2018 om 22:56
    Triestig clubke opt moment, die Brusselaars. Geld nodig! nog nooit gehoord daar. Coecke zal wel ne keer die graaien in zijn zakke van zijn broeke
    Vind ik leuk
    donderdag 18 januari 2018 om 23:02
    In het verleden heeft Anderlecht nog talenten voor een appel en een ei laten gaan, die nadien doorgebroken zijn en ze nu niet eens meer kunnen betalen...
    Vind ik leuk
    Bengi +187
    donderdag 18 januari 2018 om 23:05
    Dortmund. Das zeker manager Amaimaria. Stanciu is gemaakt voor zwaar fysiek voetbal. Wat kwam hij eigenlijk hier zoeken. Onozele zot !
    Vind ik leuk
    ROBSON +1814
    donderdag 18 januari 2018 om 23:27
    wat een grapjas die prodan.
    anderlecht leurt al maanden met stanciu en geraakte hem niet kwijt aan de straatstenen en nu zou hij ineens in beeld zijn geweest bij een topclub?
    nu ja ik had wel graag wat meer gezien van stanciu .........verkeerde ploeg en bovendien verkeerde trainers.
    Vind ik leuk
    RAFC4000 +557
    vrijdag 19 januari 2018 om 00:46
    Hollanders zouden zeggen: VP ouwehoert
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 januari 2018 om 00:48
    Waar is al dat geld gebleven van hun vroegere verkopen ? Wat is de volgende stap ? 1b of wat ? Shame on you vroegere nationale topclub.
    Vind ik leuk
    Joewie +408
    vrijdag 19 januari 2018 om 06:52
    Ze scheuren keer op keer hun broek aan lonen.
    Daarbij is het niet zo verwonderlijk, overal waar HVH het voor het zeggen had, heeft die man een financiële puinhoop achter gelaten ...
    Vind ik leuk
    dakcota +4239
    vrijdag 19 januari 2018 om 13:28
    wat een zever, de club is gewoon verkocht, anderlecht maakt al jaren winst, maar als ze nu nog veel geld afgeven voor spelers dan zien de aandeelverkopers een stuk minder geld binnenkomen want het kapitaal zit dan in spelers en niet in puur geld dat ze kunnen meenemen

    simpel toch
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Makelaar van Stanciu: "Europese topclub wilde hem hebben'