Heeft Anderlecht 'nieuwe' spits beet? 'Vanhaezebrouck is onder de indruk'

    Heeft Anderlecht 'nieuwe' spits beet? 'Vanhaezebrouck is onder de indruk'

    donderdag 18 januari 2018 om 10:30

    Anderlecht kan weinig kruit verschieten op de transfermarkt, want de geldkraan zit voorlopig potdicht. La Dernière Heure heeft echter toch één hoopgevend bericht: Sylvère Ganvoula is uitstekend bezig.

    Naast Lukasz Teodorczyk heeft Anderlecht voorlopig alleen Ganvoula als diepe spits. Verder zou ook belofte Mohammed Dauda in geval van nood nog de overstap kunnen maken. Opvallend genoeg komt La Dernière Heure plots met een lofzang voor Ganvoula.

    Die krant heeft het over "iemand die het beste van zichzelf geeft, werkt voor de ploeg, weegt op een verdediging en ook nog eens goed kan koppen". Vanhaezebrouck is onder de indruk van de aanvaller en denkt eraan om hem op te stellen als Teodorczyk blijft falen. Echt tevreden met deze 'nieuwe' spits zullen de fans echter niet zijn, ook al omdat hij dit seizoen al mislukte bij KV Mechelen.

    Poll

    Zal Ganvoula zijn kans krijgen bij Anderlecht?

    (1364 stemmen)

    Plaats een reactie

    freeman +11029
    donderdag 18 januari 2018 om 10:35
    Zal zeker zijn kans krijgen als hij slechts in concurrentie hoeft te gaan met Téo !
    Vind ik leuk
    BS90 +4579
    donderdag 18 januari 2018 om 10:57
    Daar zijn ze al, de berichten dat een snertspeler het plots keigoed doet op training. Allemaal voorbereiding voor een kale transferperiode. Zie ook de georchestreerde berichten over jeugdspelers die plots allemaal geweldig blijken te zijn
    Vind ik leuk
    firedwarf +3050
    donderdag 18 januari 2018 om 11:40
    als ze toch zo geweldig zouden zijn die jeugdspelers en de van uitleenbeurt teruggekeerde spelers midden in hun uitleenperiode stel ik me toch de vraag waarom dit altijd in het nieuws komt als er GEEN geld is... maw tis weer armoe troef precies...
    Vind ik leuk
    Toca +33836
    donderdag 18 januari 2018 om 12:00
    Zolang ik niks hoor in een interview geloof ik niks.
    En al zeker zo'n zever over een kluchtspeler als Ganvoula.
    Vind ik leuk
    GVG +240
    donderdag 18 januari 2018 om 13:12
    Uit dit bericht lijkt het wel of HvH ook het noorden kwijt is. Ik denk er inderdaad ook het mijne van, maar ... je weet natuurlijk nooit.
    Vind ik leuk
    Toca +33836
    donderdag 18 januari 2018 om 13:37
    Zou perfect kunnen, maar denk dat het echt wel lastig werken is op deze manier ook, van niks iets maken is niet makkelijk.
    Maar dat ze ineens van Ganvoula een goeie spits gaan maken, nee dat kan ik niet geloven.
    Vind ik leuk
    Carola +240
    donderdag 18 januari 2018 om 11:43
    Is dat voor te lachen of wat
    Vind ik leuk
    donderdag 18 januari 2018 om 12:43
    Bij westerlo scoorde hij toch vanuit elke hoek waarom geen kans geven ? Minder presteren dan theo wordt moeilijk
    Vind ik leuk
    deket +159
    donderdag 18 januari 2018 om 14:37
    omdat men te gierig is geworden gaat men een matige speler van Westerlo die bij Mechlen een grote onvoldoende kreeg en zelfs daar niet meekon opstellen?
    diepe zucht,
    mister Michel,kom terug of zijn zoon
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 januari 2018 om 16:18
    Heb nooit begrepen waarom Anderlecht Ganvoula heeft aangetrokken van destijds Westerlo waar hij toch geen uitblinker was.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws