Van Holsbeeck countert transfergeruchten: Dat klopt zeker niet

    Van Holsbeeck countert transfergeruchten: "Dat klopt zeker niet"

    donderdag 11 januari 2018 om 20:15

    Op stage in het Spaanse La Manga maakten Hein Vanhaezebrouck én Herman Van Holsbeeck tijd voor enkele vragen van Sporza. Eén daarvan ging over een heikel thema: wat met Nicolae Stanciu.

    Ook onder Hein Vanhaezebrouck speelt Stanciu nauwelijks, Sofiane Hanni blijft de voorkeur krijgen op zijn geliefkoosde positie. Toch vertelt Vanhaezebrouck dat Stanciu niet per se moet vertrekken. "Ik reken nog altijd op Stanciu. Ik had hem graag vaker laten spelen, maar hij is continu geblesseerd", legt Vanhaezebrouck uit.

    Makelaar Anamaria Prodan verklaarde al dat de transfer zo goed als rond is. Van Holsbeeck spreekt heel andere taal. "Het klopt zeker niet dat hij al voor 99% rond is met Sparta Praag. Er is nog een hemelsbreed verschil tussen wat wij vragen en zij willen geven. We proberen de komende dagen een akkoord te bereiken met een van de geïnteresseerde clubs, maar als we er niet uitgeraken, blijft Stanciu gewoon bij Anderlecht."

    Poll

    Heeft Stanciu bij Anderlecht voldoende kansen gekregen?

    (863 stemmen)

    Plaats een reactie

    Toca +33601
    donderdag 11 januari 2018 om 20:18
    Nooit maar dan ook nooit is er iets waar.. haha
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14477
    donderdag 11 januari 2018 om 21:00
    En morgen tekent die bij Sparta Praag, kijkt ze..
    Vind ik leuk
    dakcota +4367
    donderdag 11 januari 2018 om 22:51
    Tja zo gaat dat. vandaag 4 mil, anderlecht vraagt 8 mil morgen bieden ze 6 mil, anderlecht hapt toe. dat is onderhandelen
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3712
    donderdag 11 januari 2018 om 20:24
    Klare taal. Boter bij de vis of geen vis!
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 21:15
    32 procent die als ze eerlijk zijn moeten toegeven dat ze fout zijn. Heeft Stanciu bv 5 basisplaatsen na elkaar op de 10 gekregen? Ik weet het niet want ik ga het nu niet opzoeken. Maar ik kan mij dat echt niet herinneren. Als het er 3 zijn is het al veel. Als jullie dat voldoende kansen noemen....
    Vind ik leuk
    dakcota +4367
    donderdag 11 januari 2018 om 22:52
    hoe meer hij speelt hoe slechter ons middenveld is, en het is nu al niet al te goed. dus no thanks
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 23:58
    Integendeel. Hoe meer hij zal spelen, hoe beter het middenveld zal worden. Ik zie niemand die de kwaliteiten heeft van Stanciu. Zie je Hanni al vanaf 30 meter een bal in de kruising jagen? Ik dacht het niet, hij heeft dat goede schot niet. Tielemans kon dat verleden seizoen ook. Als Anderlecht de tegenstander niet kon ontwrichtingen, dan kon Tielemans vanop afstand een raket afvuren. Ik het Hanni dat nooit zien doen, die kan dat niet. Stanciu wel. Wat baten kaars en bril als de uil niet zienen wil. Hoe meer hij speelt...man toch. Veel dat Stanciu gespeeld heeft. Maar het huidige middenveld is niet goed zeg je, maar diegenen die niet goed bezig zijn uit het team zwieren om het eens andere spelers een echte kans te geven dat hoeft voor u ook niet. Ver zal he er niet mee geraken. Stanciu kan voetballen en diegene die zegt dat hij niet kan voetballen die kent niets van voetbal.
    Vind ik leuk
    Lunam +1394
    donderdag 11 januari 2018 om 22:00
    De waarheid ligt normaal altijd ergens in de midden maar denk dat er nu geen waarheid meer is.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Holsbeeck countert transfergeruchten: "Dat klopt zeker niet"