'Geen Boakye of Mitrovic, maar RSCA denkt aan Tsjechische international'

    'Geen Boakye of Mitrovic, maar RSCA denkt aan Tsjechische international'

    woensdag 13 december 2017 om 06:59

    De zoektocht naar een nieuwe spits bij Anderlecht is nog niet voorbij. De komst van Aleksandar Mitrovic of Richmond Boakye wordt moeilijk. Het vizier moet dus gericht worden op andere spelers. De nieuwe spits zou weleens uit Tsjechië kunnen komen.

    Het Laatste Nieuws weet dat de naam van Michael Krmencik momenteel op het bureau van Herman Van Holsbeeck ligt. De 24-jarige spits van Viktoria Plzen werd door verschillende makelaars aangeboden aan Anderlecht. Paars-wit zou niet uitsluiten dat hij de nieuwe spits wordt.

    Krmencik heeft zijn statistieken alvast mee. De Tsjechische international scoorde dit seizoen elf keer in veertien competitiewedstrijden. Met zijn 1 meter 90 zou hij ook in het spel van Hein Vanhaezebrouck passen. Als international kon Krmencik zes keer scoren in elf interlands.

    Plaats een reactie

    Toca +30423
    woensdag 13 december 2017 om 07:23
    Geen slecht profiel maar hopelijk geen typische nukkige Oostblokker...
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3500
    woensdag 13 december 2017 om 08:37
    Redelijk goede ervaringen met Tsjechen. Koller en Mazuch, Zitka.
    Vind ik leuk
    firedwarf +2922
    donderdag 14 december 2017 om 02:32
    ook minder goede... kollar, lecjaks, marececk,vlcek,.... just saying nationaliteit zegt niks :D
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +13474
    woensdag 13 december 2017 om 07:41
    Eindelijk eens ene met goeie statistieken, al valt het nog steeds af te wachten.
    Vind ik leuk
    GBAU +1644
    woensdag 13 december 2017 om 08:47
    Weliswaar goeie statistieken in de Tsjechische competitie.
    Ik weet eerlijk gezegd niet goed wat die statistieken betekenen.
    Behalve Victoria Pilzen en Slavia Praag is daar toch niks het vermelden waard dacht ik.

    Huidige stand in eerste klasse na 16 wedstrijden (maximum 48 punten):

    Victoria Pilzen 46
    Slavia Praag 32
    Sigma Olomouc 32
    ...
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +13474
    woensdag 13 december 2017 om 08:51
    Klopt, maar je moet ergens beginnen hé. Dat zou willen zeggen dat geen enkele speler uit Tsjechië de stap naar een ander land kan zetten? België is nu niet 'wow' van niveau ook hé.. Een hele grote stap zou ik dat nu toch niet noemen.
    Vind ik leuk
    GBAU +1644
    woensdag 13 december 2017 om 09:45
    Dat is natuurlijk ook waar.
    Anderszijds zeggen statistieken ook niet alles, zeker als je enkel naar het aantal doelpunten kijkt.

    Ik hoop in elk geval met je mee dat hij het huizenhoge spitsenprobleem oplost (als ze hem effectief halen).
    Vind ik leuk
    donderdag 14 december 2017 om 11:11
    De pintjes Liga stelt ook niks voor....
    Geen enkele ploeg Europees na de winterstop. .
    Vind ik leuk
    JVR +136
    woensdag 13 december 2017 om 18:44
    Weer nen houten klaas van 2m!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Geen Boakye of Mitrovic, maar RSCA denkt aan Tsjechische international'