Belg droomt van het WK, maar: Bij maar één van de 35 spelers

    Belg droomt van het WK, maar: "Bij maar één van de 35 spelers"

    zondag 10 december 2017 om 23:36

    Voor heel wat Belgische spelers staan er bijzonder belangrijke maanden voor de boeg. Sterke prestaties zouden een selectie voor het WK kunnen opleveren. Dat weet ook Christian Kabasele.

    De verdediger werd de laatste keren opgeroepen voor de Rode Duivels. Of hij er nu ook bij zal zijn, is nog niet geweten. "Ik stel mij die vraag nu niet. Ik maak mij daar nu niet al te veel zorgen over", zegt hij.

    Kabasele weet namelijk dat hij van bijzonder ver komt. "Vier jaar geleden was ik nog spits in tweede klasse in België en nu al bij de kanshebbers te behoren voor het WK: dat is al mooi", zegt hij aan La Dernière Heure.

    Toch hoopt de verdediger op een plekje bij de 23 die mee naar het WK mogen. "Ik ben bij de 30-35 spelers die kans maken en ik moet geduldig zijn. Bovendien staan er spelers boven mij in de hiërarchie", vertelt hij.

    Poll

    Moet Kabasele mee naar het WK?

    (149 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 11 december 2017 om 01:17
    Leuk voor je
    Vind ik leuk
    JODES +543
    maandag 11 december 2017 om 01:17
    Niet te hard hopen, zou ik zeggen...
    Vind ik leuk
    Patfey +4299
    maandag 11 december 2017 om 06:25
    Er is normaal een plaatsje vrij in de verdediging, Ciman, Boyata, Kabasele, Denayer, Mechele, Engels, ik denk dat ze allemaal kans maken en een ervan erbij zal zijn,
    Vind ik leuk
    Laurens G +67
    maandag 11 december 2017 om 11:42
    Ligt het aan mij of vinden er nog mensen dat Mechele eens een kans moet krijgen in de komende oefeninterlands? Is zowat de enige die vertrouwd is met de tactiek van de Rode Duivels
    Vind ik leuk
    Patfey +4299
    maandag 11 december 2017 om 21:33
    Waarom niet? En nog eerder Engels zou ik stellen.
    Vind ik leuk
    maandag 11 december 2017 om 16:31
    Gewoon de vaste 4 Meunier, Alderweireld, Vermaelen en Vertonghen, en daarnaast Lombaerts en Dendoncker... Géén bleu'kes aub!
    Vind ik leuk
    Patfey +4299
    dinsdag 12 december 2017 om 08:45
    Lombaerts was ik eigenlijk vergeten in mijn lijstje. Als hij zijn niveau kan aanhouden (en liefst nog wat opkrikken) misschien wel de veiligste keuze.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Belg droomt van het WK, maar: "Bij maar één van de 35 spelers"