EK-beslissing zindert nog stevig na: 'Anderlecht verdient de doodstraf'

EK-beslissing zindert nog stevig na: 'Anderlecht verdient de doodstraf'

donderdag 7 december 2017 om 23:20

Geen Eurostadion en dus ook geen EK2020. Het EK komt definitief niet naar ons land in 2020. Tot de grote ergernis van Hugo Camps. De columnist hekelt alle tegenstanders van het stadion en haalt flink uit.

'We hadden de kans ons eigen Wembley te creëren, maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan, en de eindbestemming werd dus Bokrijk. Ik hoop nooit nog een minister op het ereterras van een voetbalclub te zien. Kleiduifschieten, alla', klinkt het in zijn column in Het Laatste Nieuws.

'We hebben bijna de beste voetballers van de wereld, maar een Eurostadion is hen niet gegund. Terecht heeft de UEFA een streep gezet onder het gekonkel van de KBVB, de politiek, sommige clubs en projectontwikkelaars. De blamage is onherstelbaar. België gedegradeerd tot ontwikkelingsland. De strijd om een bouwvergunning is een Boerenkrijg geworden. Dan vervalt elk recht van spreken.'

Hij wijst niet alleen naar de politici, maar naar heel wat andere spelers in het verhaal. 'Gastland worden van een Europees kampioenschap is een privilege. Wie daar slonzig mee omspringt, is een relict. Professioneel en infrastructureel hoort het Belgische voetbal tot de tijd van paard en kar. De KBVB, Anderlecht, regeringen en een zootje ongeregeld verdienen de doodstraf', besluit hij streng.

Plaats een reactie

JanB +1755
donderdag 7 december 2017 om 23:24
Sukkelaar !
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 23:35
Mein Campfs.

Hij kan het misschien zelf financieren, bouwen en vervolgens zijn doodstraf in uitvoeren.

Volgens mij snuift hij de inkt van zijn stabilo pen tussendoor op.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 23:37]
Vind ik leuk
Na +49
zaterdag 9 december 2017 om 04:40
Mein Campfs.
Goed gevonden, die is raak.
Vind ik leuk
zaterdag 9 december 2017 om 15:07
Dat die man nog een platform krijgt om zulke dingen doelbewust te schrijven..
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 23:35
Ik ben zelden akkoord met die betweter
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 23:51
Doodstraf? Excuseer? Waarom krijgt die mens een platform? Wat blijven ze van die vent tolereren? En die kerel verdient daar zijn geld mee?
Is gewoon 1 van de zovele trolls die je elke dag op sociale media ziet.
In ieder geval in mijn gedacht is de heer Camps vandaag op 7 december 2017 overleden. Ik geef hem geen aandacht meer en zal niet meer reageren. Want zoals elke troll kickt(e) hij daar op.
Ik zal ook geen kwaad spreken over de doden. Dus laat ik afsluiten met een positieve noot.
Als het over idiote opmerkingen en bedenkingen ging over voetbal dan deed NIEMAND beter.
RIP (rest in pieces) H.Camps
Vind ik leuk
Drekovic +3973
donderdag 7 december 2017 om 23:54
De bijna beste spelers van de wereld , 3 spelers in de top 30 met als hoogste nr 14 , 19 en 29 dan komt ge toch wat te kort
Vind ik leuk
dakcota +1704
vrijdag 8 december 2017 om 07:57
daar kan je je niet aan vasthouden hoor. hoeveel spelers op dezelfde positie staan in die top 30.
courtois is top 3 op zijn positie, alderweireld-vertongen van de beste duo's achteraan centraal. Hazard e1 van de beste op zijn positie, ronaldo en messi uiteraard nog een ander niveau.
de bruyne, 1 van de beste op zijn positie (uitezraard, komt dat er niet uit bij de nationale ploeg, maar alsspeler, zeker top)
Lukaku,misschien niet top topmaar zeker een spits de veel landen willen

Naingollan, misschien wel top in italie. Mertens heeft een nieuw leven gevonden.... allemaal spelers van wereldklasse

Dat we duitsland niet zijn, akkoord... maar we verdienen wel een eurostadion hoor met zulke spelers
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 06:46
Waarom Anderlecht? Moeten ze zich als brusselse club blauw betalen aan een vlaams stadion, waar Brussel komt innen.
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 07:39
Wembley creëren.....nog nooit in Wembley geweest zeker.Wat een kwal.Bijna beste spelers ? Wat een lachertje.En zo een sukkel krijgt een forum en wordt daar nog voor betaald ook.Arm België.
Vind ik leuk
AzEz86 +2882
vrijdag 8 december 2017 om 08:08
Da's toch echt nen achterlijke die Camps, sommige delen van zijn stelling kloppen enigszinds wel maar waarom zou Anderlecht gelinched moeten worden?
Zij hebben idd inspraak bij het toekennen van een bouwvergunning...
Zij hebben idd beslist om moeilijk te doen over dat buurtweggetje dat in de praktijk niet meer bestond...
Zij hebben idd beslist om moeilijk te doen bij het mobiliteitsplan en de milieuvergunning...

Misschien zou Camps is beter eerst zijn feiten nazien en deftig nadenken alvorens iets te schrijven... Het enige wat je Anderlecht kan verwijten is dat ze er niet meer wilden spelen door een te hoge huurprijs (en dat ze eigenlijk voorstander zijn om het Constant Vanden Stockstadion te renoveren en uit te breiden).
Vind ik leuk
Boerken +2055
vrijdag 8 december 2017 om 10:03
Laten we Camps doodzwijgen !
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 12:38
Als Anderlecht de doodstraf moet krijgen, dan moeten ze uw pen afpakken!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

EK-beslissing zindert nog stevig na: 'Anderlecht verdient de doodstraf'