We zullen in januari in eer en geweten bekijken wat er mogelijk is

"We zullen in januari in eer en geweten bekijken wat er mogelijk is"

woensdag 6 december 2017 om 14:35

RSC Anderlecht redde dinsdagavond haar gezicht in de Champions League. De 0-1-zege op bezoek bij Celtic FC leverde echter geen Europese overwintering op. Na de eerdere bekeruitschakeling tegen Standard Luik blijft er nu nog één doel over: de landstitel pakken.

In de Jupiler Pro League volgt paars-wit momenteel op zeven punten van koploper Club Brugge. Een overbrugbare kloof in Play-Off 1, al gelooft Herman Van Holsbeeck dat er dan op transfervlak wat moet gebeuren. ""Ik denk dat er in deze groep niet zoveel nodig is. Alleen moet het er in januari "boenk" op zijn. Dan denk ik dat Anderlecht gewapend is om te strijden voor de 35e titel", zegt de sportief manager bij Sporza.

"Als je onze ploeg de laatste weken bekijkt, is het een kwestie van vertrouwen bij een aantal spelers. Dan spreek ik over het aanvallende compartiment en vooral over de spitsen. We creëren wel voldoende kansen, maar hebben het nog altijd moeilijk om het af te maken. Dat is een werkpunt en we zullen in januari in eer en geweten bekijken wat er kan gebeuren", kondigt Van Holsbeeck veranderingen aan.

Niet alleen aan ingaande zijde, maar ook uitgaand mag er wat verwacht worden. "Ik hoor dat onze kern te groot is. Maar we zullen met de coach een analyse maken in de komende dagen en weken en kijken wat we nodig hebben om onze doelstelling te behalen en dat is kampioen worden."

Poll

Moet Anderlecht een nieuwe diepe spits halen in de wintermercato?

(764 stemmen)

Plaats een reactie

Toca +9639
woensdag 6 december 2017 om 14:55
Wie hier nee zegt is geen Anderlecht fan of een halve gare.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 15:19
liever ne halve gare dan een sporting jood
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 15:39
Iemand wier naam met 'anti' begint... da's op zich al een triestige zaak.

Weet je, ga iemand anders z'n forum gaan volbitchen met je achterlijk gezeik. Je neemt kostbare ruimte in op deze website. ik zou die graag besteed aan mensen wier mening, of ik er nu mee akkoord ga of niet, er wél toe doet.
Ik dank u.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 15:42
ziedaar een volwassen reactie van een mede club supporter, waar ik vaak niet eens met ben, doch er valt discussie mee te voeren. Kzou zeggen neem er een voorbeeld aan, maar bon ik vrees dat dit voor sommige te hoog gegrepen is
Vind ik leuk
Toca +9639
woensdag 6 december 2017 om 15:43
Bedankt Jan, want als zo'n figuren erbij komen, kunnen we beter met zijn allen verhuizen denk ik..
Vind ik leuk
Drekovic +3973
woensdag 6 december 2017 om 15:56
Weet dan te zeggen naar waar dat ik mee kan !!!!!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 15:59
Het wordt al zeker niet het Eurostadion.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 16:01
Erger vind ik dat het er blijkbaar veel mee eens zijn, aan het aantal likes te zien. Vrij problematisch.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 16:02]
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 16:39
Dat zijn FCB-supporters.
De mensen die dit liken zijn duidelijk uitschot van de maatschappij.
Totaal onbelangrijk dus.
Vind ik leuk
BST83 +123
donderdag 7 december 2017 om 08:27
Ik volg her hier al een eind maar het waren zo'n reacties die er mij aangezet hebben om hier te registreren. Om aan te tonen dat je als diverse supporter gewoon naast mekaar kan discussiëren.
Vind ik leuk
Toca +9639
donderdag 7 december 2017 om 08:59
Dat is zeker zo. Nu is die anti rsca wel een extremer geval. De meeste vallen hier wel mee :-)
Vind ik leuk
BST83 +123
donderdag 7 december 2017 om 09:02
Ja inderdaad wel, op een paar etters na ;) maar daarvan kan ik me wel distantiëren. Er is al stress genoeg in de wereld.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 15:55
Niet al te veel aandacht aan besteden.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +1877
woensdag 6 december 2017 om 15:55
Halve? Pakt maar een volledige gare..
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 18:05
Ga nog wat op je boerderij ploegen.
Vind ik leuk
Rimka96 +245
woensdag 6 december 2017 om 15:10
Ja, geen excuus meer voor de HVH's, geen CL, geen EL en geen Beker, dusja alleen nog de 35ste die te pakken valt , sowieso tovert manager HVH een konijn uit zijn toverhoed, iemand die scoort als Teo's 1ste seizoen, en we worden wéér kampioen! WE-ARE-ANDERLECHT! WEAREANDERLECHT! ... with love..
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 15:18
hahaha sukkels precies of ze gaan kampioen worden laat me niet lachen fucking purple barbies
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 15:22
Gij zijt duidelijk weer een aanwinst :P
Vind ik leuk
Toca +9639
woensdag 6 december 2017 om 15:24
inderdaad... dat is nu wat ik bedoelde met mijn of een ... in het bericht hierboven...
Vind ik leuk
Drekovic +3973
woensdag 6 december 2017 om 15:59
Moet ge hier geen 14 jaar zijn snotneus om hier iets te mogen zeggen en weet je papa wat je allemaal aanvangt ?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 16:42
Misschien ware het beter, maar in elk geval veel slimmer dat je nu je mond hield.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 15:32
Kern te groot?? Zei Heintje het laatst niet dat ze de kleinste kern v België hadden?? :-)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 15:44
Ja en Nee, Hein vind de kern te klein voor een club als rsca om op 3 fronten te strijden. Nu europa gedaan is, en er een vroege bekeruitschakeling gevolgd is, lijkt mij de uitleg van te ruime kern voor enkel de nationale competitie wel plausibel
Vind ik leuk
blondel +241
woensdag 6 december 2017 om 17:00
Polleke,ik vraag mij af ,waar jij het recht hebt om mensen uitschot te noemen die een belachelijk bericht liken?Ieder zijn mening,maar iemand verwijten vind ik zo onrespectvol tegenover anderen.Uw reactie vind ik erger dan voornoemde,gewoon omdat ik dacht dat je slimmer was.Maar niet dus.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 18:04
Heb je ooit al geweten dat een klup pruhhe supporter een deftig antwoordt kan geven ? Ze zijn zo dwaas als het gat van een oven.
Vind ik leuk
Boerken +2055
woensdag 6 december 2017 om 21:11
Heb jij daarvoor een profiel aangemaakt ? Onnozelaar
Vind ik leuk
BST83 +123
donderdag 7 december 2017 om 08:29
Qua constructief fora voeren zijn "Anti" en "Crafty" geen schoolvoorbeelden.
Vind ik leuk
Julien +604
woensdag 6 december 2017 om 18:26
Als neutrale voetballiefhebber en rasechte Brusselaar zeg ik jullie het volgende : indien Constant VdS zaliger nog had geleefd, dan had HVH nog vóór René Weiler of welke trainer dan ook, op de straatstenen gelegen. Ik nodig jullie allemaal uit om het tijdperk HVH te analyseren en zijn lumineus transferbeleid eens onder de loep te nemen. Ga er alvast voor zitten want je weet maar nooit.
Vind ik leuk
larédo +757
woensdag 6 december 2017 om 20:31
Anti-rsca is weer het zoveelste klein kind of een beheerder van de site die de boel hier scherp wilt houden.. whatever! Feit dat jullie daar nog intrappen zegt veel meer. De gehele paarse aanhang behalve Toca (weeral de normale) gaat gewoon door op +- hetzelfde niveau!!! Op de koop toe, weet iedereen dat er hier meer RSCAtrollen zitten als FCBtrollen(hoe moet ik ze anders noemen). Hypocriete bastaards. Brugge is weer het uitschot en wij smijten alleen met bier. YOLOs
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"We zullen in januari in eer en geweten bekijken wat er mogelijk is"