'Stanciu staat voor lucratieve transfer, aanzienlijke loonsverhoging lonkt'

'Stanciu staat voor lucratieve transfer, aanzienlijke loonsverhoging lonkt'

dinsdag 21 november 2017 om 14:15

Nicolae Stanciu maakte tegen Moeskroen tegen al te beste beurt. De Roemeen kreeg van Hein Vanhaezebrouck de kans om zich in de kijker te spelen, helaas kon hij die niet grijpen. De toekomst bij paars-wit ziet er voor Stanciu niet al te best uit, mogelijk kan een club uit het Midden-Oosten hem uit zijn lijden verlossen.

Bij Digisport liet manager Anamaria Prodan weten dat de tijd begint te dringen. "Op vijf december reis ik opnieuw naar België af om de situatie van Stanciu te bespreken. Het zullen de laatste onderhandelingen wat betreft zijn toekomst zijn", reageert ze. Het ziet er dus naar uit dat er vrij snel duidelijkheid komt over zijn toekomst.

Het Roemeense medium denkt ook te weten waar Stanciu aan de slag zou kunnen gaan, indien er bij paars-wit geen toekomst meer is voor de centrale middenvelder. Zo zou Al-Wahda uit de Verenigde Arabische Emiraten een grote kans maken om hem binnen te halen. Dat is geen toeval, aangezien Laurentiu Reghecampf – zijn ex-trainer bij Steau Boekarest – daar de sportieve lijnen uitzet. Bovendien is hij ook nog de partner van Prodan. 

Zelf wil Stanciu liever aan de slag gaan in een hoger aangeschreven competitie. Maar een aanzienlijke loonsverhoging – het dubbele van bij Anderlecht – kan de Roemeen mogelijk snel van mening doen veranderen.

Poll

Einde verhaal voor Stanciu?

(834 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 21 november 2017 om 14:21
waar is nu die emoticon met dat handje dat zwaait?
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 14:24
Da's de Olli-emoji, past bij jou neem ik aan...
Vind ik leuk
freeman +3485
dinsdag 21 november 2017 om 14:32
Waw ..... een loon dubbel als bij Anderlecht ?

" DAT moet je wel verdiend hebben ! "
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 14:42
Hoe kun je nu een speler beoordelen met 1 basisstek;ik dank dat men een grote stommiteit zou begaan door hem te laten vertrekken;Een kans krijgen en beoordelen dooe hem verschillende malen op te stellen en dan beoordelen
Vind ik leuk
Toca +9639
dinsdag 21 november 2017 om 14:44
Als je stanciu ziet bij Roemenië dat die je dat hij wel degelijk goed kan voetballen. Het moet er bij ons ook uitkomen. Dus ik blijf zeggen houden, en laten spelen.
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 19:13
Zo is het Toca. Wat vind jij trouwens van Teo z'n situatie als ik vragen mag? Die kan zogezegd ook niets meer ineens terwijl vorig jaar...
Vind ik leuk
Toca +9639
dinsdag 21 november 2017 om 19:39
Dat is een lastiger geval denk ik. Hij speelt bijna alles en niks lukt nog. En vorig jaar moest hij maar naar de bal kijken en t was goal. Volgens mij heeft die een goeie psycholoog nodig. Zou het anders niet weten.
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 14:59
De vraag is, gaat het talent er bij Anderlecht nog uit komen? Hoe langer hij aanmoddert bij Anderlecht, hoe groter de druk op hem wordt. Elke minuut dat hij krijgt wordt met een vergrootglas bekeken.
Misschien zou wat nieuwe lucht (zuurstof) hem wel goed doen om terug op het hogere niveau te geraken, dat hij ongetwijfeld kan bereiken.
En als ze er terug 8-10 miljoen voor kunnen krijgen, dan is enkel zijn loon verspild en worden ze er beide beter van.
Vind ik leuk
Steffi +48
dinsdag 21 november 2017 om 17:59
Ik blijf erbij wat Stanciu kan met een bal kunnen er geen 5 in België maar als je geen vertrouwen krijgt is het moeilijk om jou te bewijzen hoeveel slechte wedstrijden heeft Hanni van het jaar al niet gespeeld bij Anderlecht maar hij blijft wel in de basis staan. Ik blijf een fan van Stanciu en net als bij Svilar zeg ik ook als ze Stanciu laten gaan zou het de tweede grote blunder worden kijk ander maar naar een paar video's van Roemenië
Vind ik leuk
freeman +3485
dinsdag 21 november 2017 om 21:15
Ik hou toch meer om te kijken naar onze competitie !
De Roemeense interesseert mij geen bal .......
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 18:20
Strikje ronddoen en op een kameel zetten..
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 19:29
Aan de anderlecht fans hier aanwezig is toch raar he , stanciu zal toch iets kunnen he .En Teo die in dipje allez dip zit en dan iemand waar ik het toch voor heb De Doncker die toch ook niet brengt wat hij vorig jaar kon hoe verklaar je zoiets?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 21 november 2017 om 19:29]
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 20:07
Kzal ik het u zeggen Bert. Die kweken daar het dikke nekkensyndroom tot in het kwadraat. Is daar eigenlijk een stuk cultuur geworden. Zelf de jeugd loopt daar al naast hun schoenen al voor ze in de eerste ploeg staan. Stanciu was de man die alle glazen ging doen overlopen van champagne, kan totaal niet om met de druk. Teo dacht al dat hem de goude schoen gewonnen had, voelde ze te goed om zelf op te dagen. DenDoncker.. nog zoiet alsof dieje zijne kop verloren heeft op Old trafford. Sinds hem daar geweest is, is het een uitgeperste vod.
Vind ik leuk
Regaal +564
dinsdag 21 november 2017 om 20:57
Ah konthaar :-D ! Ik dacht die gaat ferm reageren na de match tegen Club Brugge als Waasland-Beveren fan maar ... het was stil.
Je kakt ook liever op RSCA hé ;-)

Kzal ik het u zeggen konthaar... zelfs in 3de provinciale lopen er een pak naast hun schoenen omdat ze denken te kunnen voetballen.
Jij kent RSCA blijkbaar bijzonder goed als ik dat allemaal lees :-) Of geloof je alles wat er in de media verschijnt zolang het maar negatief nieuws is over RSCA? :-) Simpel manneke.
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 08:52
Zeg rectaal, zijn jullie geen familie?
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 21:15
Ok er zal wel wat waarheid inzitten mr De Doncker vond ik nu net een uiterst bescheiden en zeker niet naast zijn schoenen lopende gast
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Stanciu staat voor lucratieve transfer, aanzienlijke loonsverhoging lonkt'