Harbaoui waarschuwt: Train niet om tweede of derde keuze te zijn

Harbaoui waarschuwt: "Train niet om tweede of derde keuze te zijn"

vrijdag 17 november 2017 om 09:24

Door de schorsing van Lukasz Teodorczy krijgt Hamdi Harbaoui een unieke kans om zich te bewijzen. De ervaren spits wil er alles aan doen om spits nummer één van Anderlecht te worden. Hij heeft geen zin in iets anders.

"Ik móet mijn kans grijpen", zegt hij tegenover Het Laatste Nieuws. "Ik train niet om tweede of derde in de pikorde te blijven", aldus de spits.

Toch lijkt Teodorczyk te voorkeur (te blijven) krijgen van Hein Vanhaezebrouck. "Maar ik begrijp dat Teodorczyk meer krediet heeft dan ik. Per slot van rekening was hij vorig seizoen topschutter. En heeft Anderlecht veel in hem geïnvesteerd", zegt de Tunesiër.

Harbaoui speelde tot dusver in totaal 21 wedstrijden voor Anderlecht. Daarin was hij goed voor vier doelpunten en twee assists. Hij heeft nog een contract tot medio 2018 bij de Brusselaars.

Plaats een reactie

VeeDeeVee +2009
vrijdag 17 november 2017 om 09:28
Teo krijgt veel te veel krediet..
Vind ik leuk
Toca +9778
vrijdag 17 november 2017 om 09:35
Zijn teo en Harbaoui even goed of even slecht? We hebben een nieuwe deftige spits nodig uiteraard.
Vind ik leuk
vrijdag 17 november 2017 om 09:43
Zet Ollie in de spits. ;)
Vind ik leuk
Toca +9778
vrijdag 17 november 2017 om 09:45
Aan 1 zotte trainer hebben we echt genoeg gehad. :-)
maar een nieuwe spits vinden is niet zo simpel natuurlijk.
in feite hebben jullie er ook niet echt één lopen hé.
Vind ik leuk
zaterdag 18 november 2017 om 13:32
Nee wij hebben er ook geen lopen. Als je ziet welke kansen onze "spitsen" soms missen is het een wonder dat we nog scoren en aan de leiding staan. Ik vrees echter dat het uiteindelijk wel een probleem gaat worden.
Vind ik leuk
vrijdag 17 november 2017 om 09:50
Anderlecht heeft veel in Teo geinvesteerd, das juist.
Maar is er nog één Anderlechtenaar (personeelslid of supporter, dat maakt niet uit) die het nog steeds niet jammer vindt dat Teo vorige zomer niet voor x aantal miljoenen verkocht is?
Vind ik leuk
Patfey +2568
vrijdag 17 november 2017 om 10:04
Soms moet je verlies incasseren. De aankoop van Teo lijkt een vergissing, dat zouden ze moeten aanvaarden en de conclusies trekken. Misschien uitlenen aan Beveren :)?
Vind ik leuk
SD +2155
vrijdag 17 november 2017 om 09:51
Nederigheid siert !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Harbaoui waarschuwt: "Train niet om tweede of derde keuze te zijn"