Rode Duivels krijgen hetzelfde dreigement als Anderlecht

Rode Duivels krijgen hetzelfde dreigement als Anderlecht

dinsdag 17 oktober 2017 om 07:15

Dat Mile Svilar heel veel talent heeft, staat buiten kijf. Toch is het maar de vraag of de doelman ooit voor de Rode Duivels speelt. Vader Ratko Svilar laat alvast een ballonnetje op dat zijn zoon ook wel eens voor een ander land kan gaan spelen.

Svilar kreeg volgens zichzelf en zijn entourage te weinig kansen bij Anderlecht. Hij ging daarom in de zomer resoluut voor een transfer en versierde die uiteindelijk ook. Tijdens zijn transfer naar Benfica zette hij Anderlecht onder druk. Ook bij Gert Verheyen vielen bepaalde acties van Svilar fout. De bondscoach van de U19 roept hem daarom niet meer op.

Ratko Svilar speelt in Sportwereld de vermoorde onschuld. "Wij hebben niets meer gehoord en dat vind ik vreemd", klinkt het in de krant. "Zijn dat bepaalde invloeden? Ik weet het niet. Maar we hebben nog tijd en kunnen nog altijd van nationaal team veranderen. We zullen nog zien wie er eerst belt: Servië of België."

Lees ookSvilar doet Casillas vergeten, maar is niet meer gewenst bij de Belgische U19

Poll

Denk je dat Svilar ooit voor de Rode Duivels gaat spelen?

(639 stemmen)

Plaats een reactie

AzEz86 +2710
dinsdag 17 oktober 2017 om 07:23
Die mens is echt rot to op het been.
Als je moet concurreren met keepers als Courtois en Mignolet denk ik dat je wel "iets" nederiger mag zijn.
Vind ik leuk
Garland +2523
dinsdag 17 oktober 2017 om 07:43
Dat kent de papa niet. Die denkt dat hij God de vader op aarde is
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 07:52
Was dat niet een bontjassendief.ofzo ?
Vind ik leuk
Garland +2523
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:12
Jep, dat was hem
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:17
Die bontjassen waren niet van hem maar van een vriend :). Anyway mijn persoonlijke mening is dat spelers die kunnen schermen met verschillende nationaliteiten voor geen enkel land moeten opgeroepen worden. Dat gebruiken ze toch alleen maar om de coach van het land waarvoor ze het liefst willen spelen onder druk te zetten ...
Vind ik leuk
Toca +7896
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:13
Die ratko is echt het vergif van zijn zoon. Aub kies nu voor servie want courtois blijft nog jaaaaaaaaaaaren voor svilar bij de duivels.
Vind ik leuk
Drekovic +3373
woensdag 18 oktober 2017 om 18:17
Als hij in Servie doet hetgeen hij hier doet zal hij snel een blafferke tegen zijn arrogant kopje krijgen denk ik
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 09:15
Kan hij niet voor Holland kiezen? Dan is het zeker dat niemand er last van gaat hebben in Rusland
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 09:48
Bye bye then. Ga de grote Jan maar gaan uithangen in Servië, zijn wij van al het drama verlost.
Vind ik leuk
Drekovic +3373
dinsdag 17 oktober 2017 om 10:10
Hopelijk drijft men hem naar Servie zodat men van een rotte appel bespaard blijft en onnoemelijk veel respect voor Gert Verheyen door deze beslissingen te nemen.
Hopelijk wordt hij niet onder druk van een of andere Bobo gezet en blijft hij bij zijn beslissing
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 10:19
Het beste dat iemand zou kunnen doen, wanneer Ratko weer met dreigementen zwaait, is vriendelijk lachen en zeggen: 'ok, doe maar. we wensen je veel success.'
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 10:52
Dat hij bij Servië gaat spelen, dat ketje hebben we niet nodig
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 18:19
Kan misschien als ballenraper meegaan naar het wk, de platte.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Rode Duivels krijgen hetzelfde dreigement als Anderlecht