Rode Duivels krijgen hetzelfde dreigement als Anderlecht

    Rode Duivels krijgen hetzelfde dreigement als Anderlecht

    dinsdag 17 oktober 2017 om 07:15

    Dat Mile Svilar heel veel talent heeft, staat buiten kijf. Toch is het maar de vraag of de doelman ooit voor de Rode Duivels speelt. Vader Ratko Svilar laat alvast een ballonnetje op dat zijn zoon ook wel eens voor een ander land kan gaan spelen.

    Svilar kreeg volgens zichzelf en zijn entourage te weinig kansen bij Anderlecht. Hij ging daarom in de zomer resoluut voor een transfer en versierde die uiteindelijk ook. Tijdens zijn transfer naar Benfica zette hij Anderlecht onder druk. Ook bij Gert Verheyen vielen bepaalde acties van Svilar fout. De bondscoach van de U19 roept hem daarom niet meer op.

    Ratko Svilar speelt in Sportwereld de vermoorde onschuld. "Wij hebben niets meer gehoord en dat vind ik vreemd", klinkt het in de krant. "Zijn dat bepaalde invloeden? Ik weet het niet. Maar we hebben nog tijd en kunnen nog altijd van nationaal team veranderen. We zullen nog zien wie er eerst belt: Servië of België."

    Lees ookSvilar doet Casillas vergeten, maar is niet meer gewenst bij de Belgische U19

    Poll

    Denk je dat Svilar ooit voor de Rode Duivels gaat spelen?

    (639 stemmen)

    Plaats een reactie

    AzEz86 +6131
    dinsdag 17 oktober 2017 om 07:23
    Die mens is echt rot to op het been.
    Als je moet concurreren met keepers als Courtois en Mignolet denk ik dat je wel "iets" nederiger mag zijn.
    Vind ik leuk
    Garland +5341
    dinsdag 17 oktober 2017 om 07:43
    Dat kent de papa niet. Die denkt dat hij God de vader op aarde is
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 07:52
    Was dat niet een bontjassendief.ofzo ?
    Vind ik leuk
    Garland +5341
    dinsdag 17 oktober 2017 om 08:12
    Jep, dat was hem
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 08:17
    Die bontjassen waren niet van hem maar van een vriend :). Anyway mijn persoonlijke mening is dat spelers die kunnen schermen met verschillende nationaliteiten voor geen enkel land moeten opgeroepen worden. Dat gebruiken ze toch alleen maar om de coach van het land waarvoor ze het liefst willen spelen onder druk te zetten ...
    Vind ik leuk
    Toca +33049
    dinsdag 17 oktober 2017 om 08:13
    Die ratko is echt het vergif van zijn zoon. Aub kies nu voor servie want courtois blijft nog jaaaaaaaaaaaren voor svilar bij de duivels.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:15
    Kan hij niet voor Holland kiezen? Dan is het zeker dat niemand er last van gaat hebben in Rusland
    Vind ik leuk
    MrComment +1811
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:48
    Bye bye then. Ga de grote Jan maar gaan uithangen in Servië, zijn wij van al het drama verlost.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 10:19
    Het beste dat iemand zou kunnen doen, wanneer Ratko weer met dreigementen zwaait, is vriendelijk lachen en zeggen: 'ok, doe maar. we wensen je veel success.'
    Vind ik leuk
    SirMaxime +342
    dinsdag 17 oktober 2017 om 10:52
    Dat hij bij Servië gaat spelen, dat ketje hebben we niet nodig
    Vind ik leuk
    Pozuelo +2
    woensdag 18 oktober 2017 om 18:19
    Kan misschien als ballenraper meegaan naar het wk, de platte.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Rode Duivels krijgen hetzelfde dreigement als Anderlecht