Einde Nainggolan bij de Rode Duivels? 'KBVB trekt zich niets aan van de heisa'

Einde Nainggolan bij de Rode Duivels? 'KBVB trekt zich niets aan van de heisa'

maandag 9 oktober 2017 om 15:01

Het loopt momenteel voor de wind bij de Rode Duivels. Er wordt maar niet verloren en de dynamiek tussen de coach en de kleedkamer lijkt bijzonder goed te zitten. Ook de kleine storm rond Radja Nainggolan zorgt niet voor negatieve effecten.

Volgens Het Laatste Nieuws is de kans groot dat Martinez nog maar weinig zal veranderen in zijn selectie voor het WK. 'Het lijkt of iedereen vergeten is wat die zich de voorbije maanden verbaal allemaal permitteerde', is het dagblad streng voor de middenvelder.

Nainggolan lijkt ook niet meteen moeten hopen op een nieuwe selectie. Er zijn namelijk nog andere opties. 'Dennis Praet, Sven Kums... De bondscoach ziet later wel waar correcties nodig zijn. Hij en de sportief verantwoordelijken van de voetbalbond trekken zich alvast weinig aan van de mediatieke heisa rond Radja Nainggolan. Van Puyvelde, Martínez, de jeugdcoaches... - bij al die mensen gaat het om 'Voetbal'', besluit de krant.

Poll

Moet Nainggolan opnieuw opgeroepen worden?

(1762 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 9 oktober 2017 om 15:32
Net zoals de ministers zich niks aantrekken van het"volk" trekt de BVB zich ook niks aan van de supporters...
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 16:00
Van Puymvelde en Martinez 2 oerconservatieve zakken hopelijk neemt Martinez Van Pujvelde mee naar de PL
Vind ik leuk
Drekovic +3373
maandag 9 oktober 2017 om 16:39
Als ik de poll zie is 80% pro Radja. Als die 80%l nu eens wegblijft van de wedstrijden van de nationale ploeg zullen die seniele zakken van KBVB snel hun kazakje keren want als je in hun zakken zit dan veranderen ze snel van mening.
Ik kan mij gerust neerleggen bij een niet selectie van een speler als dit op een correcte manier gebeurt maar niet op de manier van die Spaanse azijnpisser.
Voor het EK was hij ook niet geselecteerd maar dat was om sportieve redenen
[Reactie gewijzigd op maandag 9 oktober 2017 om 20:58]
Vind ik leuk
SD +1924
maandag 9 oktober 2017 om 16:48
Ik schaar mij achter de mening van Preudhomme; de coach bepaalt de regels en wie die niet wil respecteren vliegt eruit.
Vind ik leuk
Toca +7896
maandag 9 oktober 2017 om 17:21
Blijf erbij dat prestaties op het veld tellen. Je kan optreden als er iets fout gaat. Maar je moet als coach ook een volwassen vent zijn en het uitpraten. Kan toch niet dat er nooit geen plaats meee is voor radja, als die er wel is voor een sukkelaar als defour .
Vind ik leuk
Drekovic +3373
maandag 9 oktober 2017 om 21:01
Gij bent blijkbaar zéér goed ingelicht over al hetgeen Radja heeft mispeuterd of ga je verder op de roddels die de riooljournalisten verspreiden omdat ze geen bal van voetbal afweten.
Voortgaande op de reactie van de spelers zullen er toch geen wereldschokkende feiten gebeurd zijn en ligt Radja zéér goed in de groep.
Vind ik leuk
DDT +1019
dinsdag 10 oktober 2017 om 00:55
Klopt maar dan weet MPH meer dan ons want nergens is er gezegd dat hij de regels niet naleefde.
Vind ik leuk
Toca +7896
maandag 9 oktober 2017 om 16:49
Geen illusies maken. Tot na het wk blijft dit de groep. De holkruipers zullen overblijven.
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 19:41
En de dwazen zullen eruit liggen :) We zullen hem niet missen!
Vind ik leuk
Toca +7896
maandag 9 oktober 2017 om 19:50
Je zal het zien als er echte tegenstanders aankomen: -)
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 19:57
We hebben het ook al tegen echte tegenstanders gezien MET Nainggolan he,...
Vind ik leuk
Toca +7896
maandag 9 oktober 2017 om 20:00
Ja das zeker waar. Maar hij is wel enorm geevolueerd he, radja moet altijd bij de 24 zijn. Altijd
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 20:05
Sportief wel, da's waar! Maar denk je soms niet: Radja, je hebt al de naam moeilijke jongen te zijn, een "verleden met de nodige hobbels". Wees dan toch ook slim en hou je nu gewoon aan de regels...
Dan was hij er inderdaad altijd bij!
Vind ik leuk
Toca +7896
maandag 9 oktober 2017 om 20:11
Martinez moest dat al lang uitgepraat hebben, zo n zware zaken zullen er nu toch niet gebeurd zijn. Ik vind martinez echt ne softie, dit is persoonlijk geworden. Vind het zeer jammer dat zo n generatie eerst Wilmots had en nu deze. ...
Vind ik leuk
Drekovic +3373
maandag 9 oktober 2017 om 21:06
Dromen van Guy Thijs dan hadden ze samen met een whiskey en een sigaar alles al uitgepraat en was den trainer de vader die diene gast altijd gemist heeft
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 20:59
In het verleden werden die "moeilijke" jongens toch ook meegenomen zonder problemen? hazard, Scifo, oliveira, sonck, demol, vandereycken,bodart,Jbari... Ze zorgden voor grotere rellen dan radja... Verschil toen en nu is dat we een bondscoach hadden die zich daarboven kon zetten...
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 21:18
Hahaha, da's waar... Toen mochten deze mee maar werden tijdens het WK gewoon naar huis gestuurd! Remember Vandereyken?
[Reactie gewijzigd op maandag 9 oktober 2017 om 21:20]
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 21:23
ja :D ma das dan ook de uitzondering die de regel bevestigd eh ;) Face it , met ja knikkende koorknaapkes kan je niks doen op een WK , ieder land heeft zo wel een amokmakerke mee of een spanningske in de groep... Zie veel mensen reageren als in, ja maar hij moet zich gedragen en si en la, das allemaal mooi als ge clubtrainer zijt da ge dan zo een speler binnen de lijntjes wilt houden maar bij een nationale selectie? Spijt me primair belang zou gewoon resultaten moeten zijn want tis niet dat ge als bondscoach veel tijd hebt om automatismen in te slijpen , te bouwen, te proberen, etc etc... Ge hebt mannen nodig die der DADELIJK staan en sorry ma Radja staat er als ge naar AS Roma kijkt... Zoals ze in extra time zeiden... Als ze hem als italiaan konden nationaliseren ging em mee met de squadra azurri!
[Reactie gewijzigd op maandag 9 oktober 2017 om 21:25]
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 21:29
Op het EK 96 werd Edgard Davids naar huis gestuurd omdat hij kritiek had op de coach (hiddink), Anelka werd op het WK naar huis gestuurd,... Komt blijkbaar toch meer voor, en ook bij andere goede voetballers :)
Vind ik leuk
DDT +1019
dinsdag 10 oktober 2017 om 00:52
Nergens gelezen dat er geen regels werden nageleefd of dat hij kritiek had op de coach. Radja mag van de bondscoach in zijn vrije tijd niet drinken, roken, naar andere vrouwen kijken enz. Martinez creëert een probleem dat er niet zou moeten zijn. Radja ligt hem niet en zijn levensstijl ook niet, daarom mag hij niet mee. Alsof courtois een koorknaap is, daar weet martinez de helft nog niet van.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 10 oktober 2017 om 00:53]
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 14:54
Met dat verschil dat Radja nooit openlijk kritiek heeft geuit op de beslissing van de bondscoach allé sinds dat die hem 2 keer na mekaar thuis liet...
Vind ik leuk
DDT +1019
dinsdag 10 oktober 2017 om 00:54
Dufour gaat het niet halen tenzij Witsel, Fellaini, Dendoncker, Tielemans gekwetst zijn.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Einde Nainggolan bij de Rode Duivels? 'KBVB trekt zich niets aan van de heisa'