Drukke tijden in het verschiet voor Van Holsbeeck: 'Zij willen na dit seizoen weg'

Drukke tijden in het verschiet voor Van Holsbeeck: 'Zij willen na dit seizoen weg'

maandag 25 september 2017 om 19:30

Volgende zomer zal opnieuw een drukke transferperiode worden voor Herman Van Holsbeeck. De manager van RSC Anderlecht verklaarde tijdens HLN Vista! dat enkele sterkhouders azen op een transfer.

"Anderlecht is verplicht om elke twee à drie jaar een volledig nieuwe ploeg te bouwen. We weten nu al dat Leander Dendoncker op het einde van het seizoen zal vertrekken. Dat is allemaal niet zo evident. Vorige week speelden we tegen Bayern München. Arjen Robben zit daar al negen jaar, Franck Ribéry al tien jaar. Zij kunnen hun toppers wel houden."

"Wij denken nu al aan volgende zomer. Naast Dendoncker willen ook Sofiane Hanni, Nicolae Stanciu en Uros Spajic vertrekken na dit seizoen. En dan moeten wij op zoek naar nieuwe spelers die de titel kunnen winnen én dat nog eens doen met goed voetbal. Nogmaals: dat is niet zo evident", besloot Van Holsbeeck tijdens het voetbalprogramma.

Plaats een reactie

maandag 25 september 2017 om 19:39
Stanciu??? Hahaha! Ook naar Westkapelle! Die mannen gaan nogal een ploeg hebben!
Vind ik leuk
ketje55 +917
maandag 25 september 2017 om 19:40
Inderdaad Herman, maar leg dat eens uit aan die idioten die 'Weiler Buiten' stonden te roepen.
Vind ik leuk
Toca +5714
maandag 25 september 2017 om 19:50
Vermits alleen tielemans als basisspeler vertrokken is,begrijp ik u niet goed? Weiler had dat excuus niet dat hij moest bouwen
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 19:50]
Vind ik leuk
Dirk H +510
maandag 25 september 2017 om 20:09
Heeft hij zelf gezegd in het begin van het seizoen dat het makkelijker was dit jaar omdat hij zijn basis al had.
Vind ik leuk
dakcota +1365
woensdag 27 september 2017 om 12:10
weiler bakte er niets meer van. simpel. deal with it ketje. hij is weg en het is voor het beste ook
Vind ik leuk
Bacco +1624
maandag 25 september 2017 om 19:42
Als ze nu eens ook op niveau zouden voetballen. Dendoncker had al lang. Erkocht moeten zijn na zijn goed jaar. Thelin gaat Van Holsbeeck halen voor pakweg een 1,5 miljoen en hem dan zogezegd verkopen voor pakweg 4 miljoen. Goed gewerkt zou je dan zeggen. OK dan, maar met Dendoncker doet hij het tegenovergestelde. Ik denk dat die deze zomer wegkom voor pakweg 25 miljoen en welke gekke voorzitter wil nog dat bedrag spenderen aan Dendoncker? Dus daar levert Van Holsbeeck slecht werk. Bovendien zegt Herman altijd "als ik een iets geleerd heb van de affaire Aruna is dat je beter nooit een speler tegen zijn zin houdt". Wat doet hij bij Dendoncker? Kara heeft hij ook omgepraat...
Vind ik leuk
Toca +5714
maandag 25 september 2017 om 19:53
Je mag dat van Dendoncker toch ook niet overdrijven. We zullen op het einde van het seizoen wel zien wat hij er voor krijgt. Spelers moeten ook is dringend wakker worden. T zijn postkaarten momenteel
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 20:46
Het is toch geen koehandel. Hij wilde Dendoncker nog houden.
Vind ik leuk
larédo +485
maandag 25 september 2017 om 20:50
Dennis praet? Biglia? Ik denk dat we een serieus lijstje kunnen maken van mensen die bij jullie niet mochten vertrekken.
Vind ik leuk
Julien +541
maandag 25 september 2017 om 19:53
Van die voorlaatste reactie van B.... begrijp ik geen snars. Precies een betoog van iemand aan de toog. Heeft iemand iets bijgeleerd ?
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 19:53]
Vind ik leuk
Gigi7 +165
maandag 25 september 2017 om 20:08
Dat zei hij niet op die manier.
Hij zei dat in de veronderstelling dat, wanneer je bij Anderlecht speelt niet de status van Ribery of Neyer hebt die 10 jaar bij Bayern zitten omdat ze naturlijk meer geld hebben om die te houden.

Kleine Nuance.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 20:21]
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 01:16
Dendoncker heeft schrik voor blesure's , want Atletico wacht ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 09:55
Echt waar Herman, ga je je Eigen spelers vergelijken met Robben en Ribery? Waarom niet met Messi, Ronaldo en vanaf nu met Lukaku?
Weet je waarom je dat beter niét doet? Omdat bovengenoemde spelers bij de vier grootste clubs van Europa spelen. Real Madrid, Bayern Munchen, Barcelona, Manchester United, ... Reken er misschien nog Juventus en PSG bij. Maar dan heb je ze echt wel gehad hoor. Dé absolute top 6. Dé ploegen waar, als je er eenmaal bij speelt, kan zeggen: hoger hoef ik niet te mikken. Want hoger bestaat niet. Niet moeilijk dat je dan als speler bij je club wil blijven. Ze kunnen onmogelijk nog meer ambitie hebben. Zelfs 'clubliefde' hoef je die spelers niet toe te dichten. Het is echt niet moeilijk om verliefd te blijven op je club eens je beseft dat je het op sportief vlak echt nergens beter zal hebben.
Ik dank u.
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 10:12
Hanni? Dendoncker? Gelijk dat ze nu spelen gaan ze niet eens op de bank geraken in het buitenland.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Drukke tijden in het verschiet voor Van Holsbeeck: 'Zij willen na dit seizoen weg'