Boeckx in de running voor Rode Duivels? 'Hij is momenteel nummer drie'

Boeckx in de running voor Rode Duivels? 'Hij is momenteel nummer drie'

maandag 25 september 2017 om 12:08

Anderlecht kroop zaterdag door het oog van de naald tegen Waasland-Beveren, het won nipt met 1-2. In de slotfase redde Frank Boeckx nog enkele open kansen. François Colin vindt dat hij stilaan de nummer drie van België is geworden.

Colin schrijft op De Witte Duivel dat Boeckx stilaan in overweging moet worden genomen voor de Rode Duivels. "Anderlecht worstelde zich eindelijk in de linkerkolom, maar had weinig tot geen verdienste aan de gevleide zege op de Freethiel. Frank Boeckx toonde dat hij op dit moment misschien wel de nummer drie van de Belgische keepers is, na Courtois en Mignolet", zo vertelt Colin.

Momenteel zijn het Koen Casteels en Matz Sels die lijken de strijden voor die derde positie. Sels lijkt zijn plaatsje bij Anderlecht echter te gaan verliezen aan de meer ervaren Boeckx. Het wordt met andere woorden nog erg spannend voor die laatste plaats.

Plaats een reactie

DDT +994
maandag 25 september 2017 om 12:16
Colin stopt met drinken makker.
Vind ik leuk
Patfey +2060
maandag 25 september 2017 om 12:34
Misschien zou degene die de poll van VP opstelt, en de optie Svilar/Roef voorstelt, beter ophouden met drinken (of wiet roken) :).
Vind ik leuk
DDT +994
maandag 25 september 2017 om 12:38
Die kan enkel copy paste doen ;)
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 12:24
Weet je de derde doelman speelt normaal gezien geen seconde. Dus moet je kiezen wat je wil.
Boeckx is blijkbaar iemand die goed is voor de "moraal" in de groep. Een altijd goed gezinde gast precies die met iedereen overeen komt en geen problemen veroorzaakt als derde keeper.
Voor de groep van de duivels zou ik dit geen slechte keuze vinden.
Of dat hij echt de derde beste keeper uit België is daar twijfel ik toch aan. Maar zit er sowieso niet ver van af
Vind ik leuk
DDT +994
maandag 25 september 2017 om 12:37
Dan kan hij perfect Gillet vervangen, die had ook die rol.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 15:57
Inderdaad ;-)
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 12:50
Lijkt tegenwoordig gemakkelijk om door journalisten de narionale ploeg ingeschreven te worden : tegen beveren matchwinnaar worden, door missers van de thuisploeg, scheidsrechterlijke dwalingen en enekele ballen goed te pakken! Alleluja
Vind ik leuk
Toca +5597
maandag 25 september 2017 om 13:02
Noem is een betere 3e doelman die speelt momenteel. Missers van Beveren en scheidsrechter hebben hier niks mee te maken. Bolat was ook jaren een vliegenvanger. En nu vinden jullie hem ook geweldig
Vind ik leuk
larédo +484
maandag 25 september 2017 om 13:37
Casteels is nog altijd een betere doelman als Frank hé..
Vind ik leuk
Toca +5597
maandag 25 september 2017 om 13:39
Speelt die momenteel? Weet het niet. Maar denk als 3e doelman dat hij zijn waarde wel heeft. Kans dat hij speelt is sowieso heel klein. Maar hij wordt precies beter en beter.
Vind ik leuk
larédo +484
maandag 25 september 2017 om 13:43
Ja da spreek ik niet tegen, hij verdient zelfs een vriendschappelijk matchke onder de lat. Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat je als Casteels zijnde dit zou pikken. Ballen pakken in bundesliga is toch nog een ander niveau als hier in de pintjes league. Kijk maar naar Ryan bv.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 13:12
Wat mij betreft is dit volkomen terecht.
Vind ik leuk
buck +1085
maandag 25 september 2017 om 13:27
Martinez beslist dus....
Vind ik leuk
Bacco +1621
dinsdag 26 september 2017 om 09:12
Ik dacht dat we na Geert Hoste geen flauwe grappenmaker meer hadden, maar zie nu :-)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Boeckx in de running voor Rode Duivels? 'Hij is momenteel nummer drie'