Droomtarget in zicht voor Anderlecht? Er wordt nog een keer overlegd

Droomtarget in zicht voor Anderlecht? "Er wordt nog een keer overlegd"

maandag 25 september 2017 om 10:35

Anderlecht heeft afgelopen weekend met 1-2 gewonnen van Waasland-Beveren, maar het voetbal was niet om over naar huis te schrijven. Nicolas Frutos wordt quasi zeker geen vaste T1. Hein Vanhaezebrouck kan dat volgens Peter Vandenbempt wel worden... 

De analist van Sporza meent te weten dat Gent stilaan wil meewerken aan een eventueel vertrek. Hem ontslaan zou echter duur zijn, Gent wil dat vermijden. "Je hebt drie partijen, elk in haar stelling op dit moment. Gent is finaal misschien toch bereid om afscheid te nemen van de coach. Die is mogelijk ook tot het besluit gekomen dat hij het in Gent niet meer rechtgetrokken krijgt. Maar goed, degene van de twee die het initiatief neemt, verliest uiteindelijk geld."

Anderlecht moet nu flink uit zijn pijp komen om de trainer binnen te halen. "Vanhaezebrouck is al een paar jaar de wenstrainer op Anderlecht en dat is hij nog altijd, ook al gaat het dit seizoen een stuk moeilijker. Dus Anderlecht wacht ook af tot er in Gent iets beweegt. Ik zou zeggen: een bijzonder interessante situatie. Vandaag wordt er blijkbaar nog een keer overlegd in Gent. Misschien weten we straks of in de komende dagen wat meer en komt er wat beweging."

Plaats een reactie

Toca +5714
maandag 25 september 2017 om 10:43
Denk dat gent nog de match in brugge gaat afwachten volgende week. Waar ik verwacht dat het de laatste van Hein wordt bij gent.
Vind ik leuk
Garland +2029
maandag 25 september 2017 om 10:55
Ergens zou het wel leuk zijn

Club zorgt voor ontslag Hein
Clubfans blij
Hein naar Anderlecht
Hein maakt Anderlecht kampioen

Al zie ik dat laatste niet meteen gebeuren
Vind ik leuk
Toca +5714
maandag 25 september 2017 om 11:00
Op dit moment niet maar als iemand mij 12 maanden geleden had gezegd dat Anderlecht kampioen ging worden had ik ze ook zot verklaard. Het is nog zo lang.
Vind ik leuk
Boerken +1462
maandag 25 september 2017 om 12:45
Ik zou toch niemand zot verklaren als die zou zeggen dat Anderlecht kampioen zou spelen , zelf nu niet. En ik ben geen fan ervan.
Vind ik leuk
freeman +2070
maandag 25 september 2017 om 11:03
Is een te verwachten scenario . Maar dit laatste item zie ik niet meteen gebeuren . Bij Anderlecht moeten ze ook niet meteen mirakels verwachten, tenzij ze tijdens de wintermercato de door Hein gewenste ontbrekende spelers worden binnengehaald ! En denk ook dat hij aldaar eerst nog " grote kuis " zal willen houden ....
Vind ik leuk
larédo +485
maandag 25 september 2017 om 13:24
Seizoen is nog lang hé kan nog veel gebeuren, maar ik zou het in Hein zijn plaats geen geschenk vinden om dit Anderlecht nu over te nemen. Ik ben ervan overtuigd dat hij het daar goed zou doen de vraag is alleen doet hij er goed aan om nu te gaan. Als hij zou mislukken bij een topclub dat zou zijn carriere als topcoach toch een deuk geven, het zou niet de eerste maal zijn dan hé.
Vind ik leuk
maes +6
maandag 25 september 2017 om 11:21
Ik denk niet dat het bestuur onze Hein op een presenteerblaadje zal aanbieden aan Anderlecht, dat zou pas dom zijn, want dan is het terug naar af voor Gent.
Vind ik leuk
AzEz86 +2430
maandag 25 september 2017 om 11:45
Mss als "afscheidscadeau" voor Hein, voor alles wat hij voor jullie betekend heeft?
Anderlecht en Gent leven ook op goede voet met elkaar, ik denk niet dat er ergens binnen de clubs wrevel naar elkaar toe is?
Vind ik leuk
freeman +2070
maandag 25 september 2017 om 12:43
Wrevel komt er pas als er geld mee gemoeid is !
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 12:51
Pure poker, lijkt me. Diegene die eerst zijn kaarten toont riskeert te moeten betalen. Als niemand zijn kaarten toont, verliest iedereen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Droomtarget in zicht voor Anderlecht? "Er wordt nog een keer overlegd"