Analist gelooft in opvallende trainerswissel: Volgens mij is citroen uitgeperst

Analist gelooft in opvallende trainerswissel: "Volgens mij is citroen uitgeperst"

zondag 24 september 2017 om 21:08

De situatie van Hein Vanhaezebrouck wordt steeds neteliger bij AA Gent na de nieuwe nederlaag tegen Zulte Waregem (0-1). De trainer gaf na de wedstrijd toe dat hij niet weet of hij het tij kan doen keren. Bovendien klinkt zijn naam steeds luider bij RSC Anderlecht, dat een opvolger zoekt voor de ontslagen René Weiler.

In Stadion van zondagavond liet analist Aad De Mos zijn licht schijnen over de moeilijke situatie in Gent en Anderlecht. "De weg voor Hein naar Brussel ligt open", vertelde de Nederlander. "Je ziet dat ze geen vertrouwen hebben en de ploeg heeft nood aan een referentiewedstrijd, maar ik weet niet of die er zal komen. Volgens mij is de citroen uitgeperst."

Bij paars-wit krijgt Nicolas Frutos momenteel zijn kans als interim-trainer. De Argentijn won wel twee keer, maar volgens De Mos zal hij niet aanblijven. "Hij heeft tijd nodig. In zijn land zou hij wel tot zijn recht komen, maar hier zie ik hem eerder als spitsentrainer. Vanhaezebrouck is de droomkandidtaat voor Anderlecht. En als ze toch voor een buitenlander willen gaan, dan maar Frank De Boer. Die staat voor het voetbal dat Anderlecht moet spelen en waar het publiek naar snakt."

Lees ook: Louwagie verstopt zich niet en komt uitleg geven over benarde Gentse situatie

Plaats een reactie

Toca +9559
zondag 24 september 2017 om 21:22
K zal toch content zijn als de nieuwe coach er is. Wie het ook wordt. T is echt wel dringend.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:38
Ben jij Bi? Snap je niet helemaal.
Vind ik leuk
Toca +9559
zondag 24 september 2017 om 21:42
Jij bent de laatste die mij moet snappen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:52
Ik hoef je niet te snappen hoor. : duidelijk een gevalletje in ben in de overgangsfase oftewel, seniel.
Vind ik leuk
Toca +9559
zondag 24 september 2017 om 21:59
Begrijp uw probleem niet eigenlijk, je stuurt in een ander bericht over omkoping van de arbiter door brugge? Denk niet dat iemand dat begreep, maar je zal de rest van de berichten niet gelezen hebben. Voor de rest interesseert uw mening mij niet, zoals de mijne u niet moet interesseren. Maar als je iets schrijft moet je wel kunnen zeggen waarom he. K zou zeggen geniet er nog van.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:23
Ik heb geen probleem, de enige reden waarom ik die post heb geplaatst waarop jij seniel reageert, is het feit dat er genoeg bleiters zijn die ervan overtuigt zijn dat de andere kant dezelfde mening is toegedaan. That's all friend.
Vind ik leuk
Toca +9559
zondag 24 september 2017 om 22:29
Je wil zeggen gisteren na Beveren ? Ik vind al die zeik over omgekochte arbiters door Anderlecht ook zever, dikke zever . Als k die berichten hier en op andere sites las, dat vind ik die zielig en belachelijk. Dat de arbiters heel slecht zijn is een feit. Kan ni aannemen dat ze die fouten express maken, anders ga ik direct stoppen met alle weken te gaan kijken.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:27
Ik zeg, doen!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:29
Als je kijkt naar het loon dat onze scheidsrechters ontvangen verschiet je er niet van dat er geruchten gestart worden over omkoping. Het feit dat Anderlecht in het verleden heeft getracht een scheidsrechter om te kopen in een Europese wedstrijd voed die geruchten alleen maar. Maar net als jij weiger ik te geloven dat clubs en scheidsrechters zich daar aan zouden bezondigen. We hebben momenteel een lichting scheidsrechters die niet zo heel bekwaam zijn. Getuige daarvan het feit dat een aantal niet slaagt in de proeven. Men zou beter werk maken van een betere opleiding en een betere vergoeding van onze scheidsrechters
Vind ik leuk
blondel +226
zondag 24 september 2017 om 23:46
diabolo,ik geloof dat jij niet weet hoeveel die refs verdienen per seizoen +bonussen voor elke gefloten wedstrijd.Er is wel een verschil tussen nationale en internationale belgische refs.Het zou me verwonderen of jij netto ook zoveel zou verdienen.


Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 05:15
Tussen de 900 en 1500 euro per match dacht ik. En een vast bedrag van 8000 euro per jaar. Als je elke week mag fluiten is dat idd een mooi bedrag, maar als je kijkt naar de sommen die in het voetbal op het spel staan is dat een peulschil. Hebben wij nog internationale refs dan ? Ik kan me.geen voor de geest halen
Vind ik leuk
Boerken +2044
maandag 25 september 2017 om 12:50
Laat ons eerlijk zijn de Refs zijn op het niveau van de Belgische competitie !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Analist gelooft in opvallende trainerswissel: "Volgens mij is citroen uitgeperst"