Weiler ontwijkt Kums-vragen van journalist: 'Volgende vraag, ik ben het beu!'

Weiler ontwijkt Kums-vragen van journalist: 'Volgende vraag, ik ben het beu!'

dinsdag 12 september 2017 om 23:42

Er was na de wedstrijd heel wat te doen om de beslissing van René Weiler om Sven Kums in het centrum van de verdediging te zetten. Hij kreeg na de wedstrijd dan ook heel wat vragen van de aanwezige journalisten. Weiler was het inmiddels beu geworden om die vragen te beantwoorden. Tegenover een journalist van RTL Sport was hij duidelijk na een vraag over Kums: 'Volgende vraag, ik ben het beu'.

Lees meer over:RSC Anderlecht

Plaats een reactie

Prpldynmt +1372
dinsdag 12 september 2017 om 23:47
"Volgende trainer, we zijn u beu! "
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 23:48
Ik wou het net hetzelfde zeggen :-) spijtig genoeg kan ik maar 1 duim geven ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 23:49
Waar is die tweede duim van jou dan? :o
Vind ik leuk
Drekovic +2429
woensdag 13 september 2017 om 00:12
Schrijnwerker zeker !!!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:19
Spannende wedstrijden ooit gezien. Nagelbijten en niet kunnen stoppen :-( ;-)
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:32
toch niet bij het anderlecht van weiler gebeurd dan :p
Vind ik leuk
Bacco +1222
woensdag 13 september 2017 om 00:18
Dat dit niet gelopen is zoals het moest, is niet de fout van Weiler. Kums maakt een domme fout en dat met zijn ervaring. Weiler is geen slechte trainer, maar geen trainer voor Anderlecht. Weiler is het best als hij de bal niet heeft en zijn ploeg in een egelstelling staat en snel kan uitbreken wanneer ze de bal wel eens hebben. OK dat je dat doet tegen Bayern. Maar in de Belgische competitie moet je in bijna alle matchen de bal wel willen hebben en daar nijpt het schoentje, ze willen niet zonodig de bal hebben en als Anderlecht de bal heeft dan zien we daar geen vloeiende aanvalspatronen in en speelt hij met flankaanvallers die er geen zijn.
Vind ik leuk
dakcota +1215
woensdag 13 september 2017 om 09:59
ik vind dat je gelijk hebt, heeft vorig seizoen veel goeds gedaan. is een toptrainer voor ploegen die in de middenmoot moeite hebben te overleven. zet hem bij moeskroen of eupen, en hij zal wel iets kunnen betekenen voor die ploegen. Heeft anderlecht kampioen gemaakt met defensief countervoetbal omdat we de kwaliteiten hadden op individueel voetbaltalent.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 01:49
Goed gedaan van Kums.....
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:36
verklaar u nader
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Weiler ontwijkt Kums-vragen van journalist: 'Volgende vraag, ik ben het beu!'