Legear gooit olie op het vuur door fans van Anderlecht uit te dagen

Legear gooit olie op het vuur door fans van Anderlecht uit te dagen

zondag 20 augustus 2017 om 17:15

Jonathan Legear beleefde zondagmiddag een zeer speciaal debuut voor Sint-Truiden. Legaer ging met STVV winnnen op het veld van Anderlecht, de club waar het voor hem allemaal begon. De relatie lijkt ondanks zeven dienstjaren (3 landstitels) wel serieus bekoeld.

Legear kwam aan de rust bij een 1-1 tussenstand in het veld en deed zijn voormalige werkgever erg pijn in de tweede helft. Hij vertolkte een hoofdrol door in minuut 53 de 1-2 op het scorebord te zetten, waarna de flankspeler even later de assist gaf voor de 1-3 van Yohan Boli. Met name bij zijn eigen doelpunt liet Legear zich gelden richting de supporters van Anderlecht. 

Plaats een reactie

zondag 20 augustus 2017 om 17:23
"Niet slim zijn is één ding, niet willen zijn is dom." => Voorbeeld: Legear.
Vind ik leuk
Toca +8165
zondag 20 augustus 2017 om 17:24
Staat hij daar onnozel te doen voor de enige supporters die hem ooit gesteund hebben. Bij de enige ploeg waar hij ooit gepresteerd heeft. Nadien was hij meer zat dan nuchter. En overal weggejaagd.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 17:50
Je ziet vaker dat ex-spelers van grote ploegen net extra-goed presteren tegen hun ex-werkgever. Hij kan wel iets. Als ze bij STVV zijn voetjes op de grond kunnen houden (en zijn hoofd er bij laten houden), dan zullen de kanaries nog plezier aan hem beleven. Anderlecht lijkt me trouwens andere zorgen te hebben dan een bezoekende invaller. Hopelijk voor de landskampioen is Theo terug gelanceerd nu.
Vind ik leuk
Patfey +2378
zondag 20 augustus 2017 om 19:13
Maar gezien zijn historiek zal dat niet zo simpel zijn, lijkt me een hoof VDB gehalte te hebben.
Vind ik leuk
Kdb90 +996
zondag 20 augustus 2017 om 19:39
Tja maar jullie floten hem wel uit toen hij op het veld kwam.
Vind ik leuk
Toca +8165
zondag 20 augustus 2017 om 19:43
Das waar en kan hem ook ergens geen ongelijk geven. Maar dat wou ik niet bedoelen. Hij is echt alleen bij ons goed geweest.
Vind ik leuk
Boerken +1741
zondag 20 augustus 2017 om 21:12
Zijn werkgever is nu Sint truiden dus wat wil je ?
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 23:15
En terecht!
Als je een doelpunt en een assist geeft heb je recht van spreken !
Ik vind niet dat hij een fluitconcert verdiend!
Heeft ons toch ook mooie momenten bezorgt!
Heel kleinzielig omdat hij voor standard gespeeld heeft
[Reactie gewijzigd op zondag 20 augustus 2017 om 23:17]
Vind ik leuk