Commercieel directeur Cercle: “Club Brugge heeft minder groeimarge”

Commercieel directeur Cercle: “Club Brugge heeft minder groeimarge”

24 mei - 14:44
13

Vanessa Flamez is sinds zeven maanden commercieel directeur bij Cercle Brugge. Groen-Zwart zag stadsgenoot Club Brugge wéér kampioen worden.

Flamez vindt dat de mediawaarde in voetbal gemakkelijk te berekenen valt. “Daarom heb ik nu niet het gevoel dat Cercle een moeilijke opdracht is, integendeel. Ik zie dat veeleer als een opportuniteit. Club zit al vol en heeft veel minder groeimarge dan Cercle. Ik heb deze job net aangenomen omdat ik de uitdaging zag en wist dat het hard werken zou worden”, citeert Het Nieuwsblad.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak van de wereld volgens Flamez. “Ik kan hier op alle fronten zaken in beweging zetten. Onze bouwlounge is bijvoorbeeld nu al een enorm succes. We zetten alle bouwgerelateerde bedrijven samen en zorgen als de katalysator voor kruisbestuiving. Ik wil onze klanten triggeren, doen watertanden ook. Zo maken we bij Cercle ook het verschil met onze persoonlijke aanpak. “

Video player

Check de laatste video’s
Meer video’s

 
 
 
 
 
Dit bericht op Instagram bekijken
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door VoetbalPrimeur België (@voetbalprimeurbelgie)

Plaats een reactie