Club Brugge blijft in het hart van Stijnen: Mijn allergrootste liefde

Club Brugge blijft in het hart van Stijnen: "Mijn allergrootste liefde"

Gepubliceerd: maandag 22 april 2019 om 09:30ma 22-04-2019 om 09:30

Momenteel is Stijn Stijnen trainer in de Amateurklasses, maar acht jaar geleden was hij nog doelman bij Club Brugge. Hij volgt zijn ex-ploeg nog steeds op de voet.

Kampioen werd hij niet, maar toch houdt hij veel goede herinneringen over aan Blauw-Zwart. "Elf jaar bij Club Brugge, dat was sowieso het mooiste dat ik ooit bereikte. De beker winnen, Europees spelen, het zijn bijzonder mooie momenten en dat bij de club waar ik als kind al fan van was. De flippo met Danny Vanderlinden stak in mijn portefeuille", zegt Stijnen in Het Laatste Nieuws.

Het verhaal-Club Brugge eindigde wel op een mineur, maar hij volgt zijn ex-ploeg nog steeds. "Dat is een deel van mijn leven hé, mijn allergrootste liefde. Ik hield van die club. Ik ben altijd honkvast geweest en zou een club nooit zomaar verlaten. Ik kreeg vroeger kansen in Nederland, Rusland, maar als ik op gesprek ging, wist ik eigenlijk al dat ik nooit zou tekenen. Ik hou van de clubliefde, en zeker bij Brugge", besluit Stijnen.

Plaats een reactie

maandag 22 april 2019 om 09:38
Ja ja Frigo
Vind ik leuk
Truth +4551
maandag 22 april 2019 om 09:49
Frigo ligt in een deuk na jullie historische POs 😂😂😂
Vind ik leuk
JDP +909
maandag 22 april 2019 om 09:43
En nu is hij zelf een flipo... Of is het een pipo?
Vind ik leuk
Truth +4551
maandag 22 april 2019 om 09:48
Ik ben je ook nog niet vergeten ...wat anderen ook mogen zeggen , voor mij blijf je een deel van de clubfamilie ! Ze mogen je gerust eens uitnodigen voor de aftrap te geven wat mij betreft !
Vind ik leuk
Bart Joos +3390
maandag 22 april 2019 om 09:53
Brugge hoeft je niet, geschift individu. We zijn jouw smerige 'fratsen' van toen echt niet vergeten.
Vind ik leuk
Boerken +8930
maandag 22 april 2019 om 11:29
Het is zoals familie, blijft altijd familie in goede en slechte dagen , iedereen maakt fouten
Vind ik leuk
Bart Joos +3390
maandag 22 april 2019 om 12:13
Meent U dat nu echt? Als U deze man familie noemt dan blijf ik liever wees..
Vind ik leuk
Boerken +8930
maandag 22 april 2019 om 12:42
Je hebt er altijd in iedere familie he , ge moet er natuurlijk geen koeken voor bakken he
Vind ik leuk
Bart Joos +3390
maandag 22 april 2019 om 14:30
Vergeet dan ook niet zijn vrouw en broer uit te nodigen, U weet wel.....
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 10:22
De man die altijd overal zowel als speler , bestuurslid en laatst nog als trainer voor ambras en discussies zorgt mag probleemloos naast het terrein blijven staan . Een club die een man die het juiste diploma niet heeft (door omstandigheden) word bedreigd met het niet toekennen van de licentie alhoewel deze een functie uitoefent waar dit niet nodig was (hulptrainer)
Lierse Kempenzonen en Urbain Spaenhoven
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 11:09
Blaaablaaablaaa, kunnen was één , zijn was uw probleem SS , zelfzekerheid en hoogmoed heeft u ten val gebracht man en nu beginnen slijmen voor een jobke bij club zeker ? Hopelijk bedanken ze er voor want anders is het daar binnen de kortste tijd ook (weer) couckenbak