Anthuenis ziet Club Brugge het moeilijk krijgen: Winnaarsmentaliteit bij Antwerp

Anthuenis ziet Club Brugge het moeilijk krijgen: "Winnaarsmentaliteit bij Antwerp"

Gepubliceerd: maandag 22 april 2019 om 08:31ma 22-04-2019 om 08:31

Laatste update: maandag 22 april 2019 om 08:38ma 22-04-2019 om 08:38

Club Brugge en Antwerp sluiten op Paasmaandag de vijfde speeldag van Play-Off 1 af. In eigen huis mag The Great Old de Bruggelingen ontvangen. Kan Antwerp nu wel een overwinning sprokkelen?

De laatste dertien wedstrijden tussen beide ploegen wist Club Brugge steevast minstens één punt te pakken. Aimé Anthuenis ziet nog een extra motivatie voor The Great Old. "Bij winst is Antwerp quasi zeker van Europees voetbal. En Bölöni heeft deze groep die winnaarsmentaliteit bijgebracht", klinkt het in De Zondag.

Toch gelooft de ex-bondscoach niet dat Antwerp de drie punten thuis zal houden. "Club was op titelkoers tot ze terecht verloren op Genk. Maar als Club Brugge deze moeilijke uitwedstrijd tot een goed einde kan brengen, zijn ze opnieuw vertrokken", besluit hij.

Poll

Wie wint de wedstrijd?

(381 stemmen)

Plaats een reactie

Filiep +724
maandag 22 april 2019 om 08:40
Laat ons hopen dat de titelstrijd vanavond niet gedaan is
Vind ik leuk
Jake Genk +364
maandag 22 april 2019 om 08:47
Waarom ?
Vind ik leuk
Ultron1891 +1208
maandag 22 april 2019 om 09:01
Hier zie, weer ene die denkt dat iedereen tegen Racing Genk is 😉Voor een neutrale fan is een titelstrijd toch veel spannender, niet? Niet naar jou persoonlijk hoor Jake maar waarom hebben zoveel Genk fans hier zo’n schrik? Ik zou toch wa meer vertrouwen hebben in je eigen ploeg hoor. Ze spelen al een gans seizoen goed, winnen de belangrijke matchen, maar als iemand oppert dat het nog altijd kan misgaan dan is het alle hens aan dek. Geniet nu toch eens gewoon van die momenten.
Vind ik leuk
taz +159
maandag 22 april 2019 om 09:07
Denk dat dit wel een beetje normaal is ultron. wij fans van genk
zijn het nog niet echt gewoon om voor de prijzen te spelen.
en blijft de twijfel wat meer hangen. maar ik denk binnen enkele
jaren en titels wordt het wel anders. en genieten doen we hoor !
:) :) :) ik toch !
Vind ik leuk
Ultron1891 +1208
maandag 22 april 2019 om 12:25
Het is zowiezo leuker en beter voor het Belgische voetbal dat Genk hun niveau wat kan houden. Hebben we er binnen een paar classico’s bij. T zal alleen niet makkelijk zijn. Maar pas op he...ge zijt er nog nie he😉😉😉 ik hoop dat die van ons hun huid nog duur gaan verkopen. Wij kunnen ze alleen maar proberen aan te moedigen👍🏻👍🏻👍🏻
Vind ik leuk
Daydreamer +7531
maandag 22 april 2019 om 09:48
Zoals jij toch hoopt en wellicht extra zal genieten als Antwerp straks verslagen wordt en ze bij Genk zenuwachtig worden... Niet hypocriet doen Ultron, je wilt niet enkel spannende Play-offs. Je wilt dat Brugge alsnog kampioen speelt, net zoals elke Brugge-supporter dit wilt!
Vind ik leuk
Ultron1891 +1208
maandag 22 april 2019 om 12:19
Elke supporter wil dat zijn ploeg kampioen wordt maar dat wil niet zeggen dat je niet moet aanvaarden dat een andere ploeg de titel binnenhaalt. Hypocrisie is iets wat niet aan mij besteed is hoor. Je hoeft me daarin uiteraard niet te geloven en uitzraard zijn niet alle Genk fans zo. Als je eerdere posts van mij leest dan zal je zien dat ik voor iedereen respect probeer op te brengen. Ik vind het alleen jammer dat wanneer iemand een compliment betuigt aan een andere ploeg, dit dan als “onecht” of hypocriet wordt bestempeld. En nog erger vind ik het wanneer iemand dat dan gebruikt om die persoon dan “aan te vallen”. Niet dat jij dit nu doet he, voor alle duidelijkheid.
Vind ik leuk
Filiep +724
maandag 22 april 2019 om 09:31
Ik bekijk het als neutrale supporter
Vind ik leuk
Boerken +8930
maandag 22 april 2019 om 11:41
Om jullie stadium te blijven vullen 😜
Vind ik leuk
DirkRAFC1 +2976
maandag 22 april 2019 om 09:30
De titelstrijd is helemaal niet gedaan vanavond, we wisselen enkel van kandidaten. ;-)
Vind ik leuk
Truth +4551
maandag 22 april 2019 om 08:59
Aimé stop ermee ! Je mag een mening hebben maar die van jou verandert sneller dan een hoer van klant
Vind ik leuk
Fcb for ever +5345
maandag 22 april 2019 om 09:22
Antwaerep ge goter oan
💙⚽️🖤
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 13:29
Een schopmentaliteit !!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws