De Vlieger haalt uit na topper tussen Anderlecht en Gent: 'Pijn aan de ogen'

De Vlieger haalt uit na topper tussen Anderlecht en Gent: 'Pijn aan de ogen'

Gepubliceerd: zondag 21 april 2019 om 22:21zo 21-04-2019 om 22:21

De topper tussen RSC Anderlecht en KAA Gent van zondagavond bleef onbeslist. De wedstrijd eindigde op een 0-0 gelijkspel. De neutrale toeschouwer kon het duel ook niet echt bekoren.

Er vielen amper kansen te noteren op de warme zondagavond. Dat er geen doelpunten vielen, was dan ook niet zo verrassend. Anderlecht en Gent zorgden daarbij voor het eerste duel zonder doelpunten in deze Play-Offs. Onder andere Geert De Vlieger was absoluut niet onder de indruk.

'Niet zo) VROLIJK (voetbal op) PASEN!', schreef de analist. Met de hashtag 'pijn aan de ogen' er nog bij. Het was wel heel duidelijk dat bijzonder veel fans niet blij waren met de partij. Onder andere 'de paaschocolade lag op de maag' en 'Je ogen volsprenkelen met bijtend zuur is vast minder erg dan een wedstrijd van Anderlecht bekijken', waren enkele reacties op deze partij van fans.  

Plaats een reactie

ScheveStek +2453
zondag 21 april 2019 om 22:24
Ha! Die Geert toch!

Wat een sloeber!

Hij maakt van Pasen gebruik om het saaie voetbal aan te klagen!

Waar blijf je het toch halen Geert!
Vind ik leuk
Truth +4551
maandag 22 april 2019 om 07:26
En jij gaat mij een beetje de les spellen ...manneke lief !
Hoe oud ben jij ?

Wat een sloeber 😳😳😳

Dit is een voetbalforum geen fabeltjeskrant
Vind ik leuk
ScheveStek +2453
maandag 22 april 2019 om 15:59
🤦‍♂️

Goed bezig daar!
Vind ik leuk
zondag 21 april 2019 om 22:25
Beste Geert ik vond de wedstrijd ook niet goed maar zo onnozel en denigrend doen man jij bent niet goed wijs
Vind ik leuk
zondag 21 april 2019 om 22:27
Het was niet enkel Anderlecht...Het waren gewoon de twee slechtste ploegen uit play off 1...

Wat had je dan verwacht meneertje Geert?!
Vind ik leuk
Brick +1385
zondag 21 april 2019 om 22:31
Dwazen aap vint, kijk nog wa filmkes oe da Bart Goor de 4 0 door u beentjes schoot in den tijd. Hou u aan objectieve analyses en doe u werk, ge wordt wss ook genoeg betaald
Vind ik leuk
zondag 21 april 2019 om 23:09
Ik heb de wedstrijd niet gezien en baseer me dan ook volledig op reacties die ik lees op de verschillende fora. Zowel aanhang van Anderlecht als aanhang van Gent betitelden dit als een non match. Dus als Devlieger zegt dat het geen vrolijke match was en zeer aan de ogen deed, denk ik toch dat het redelijk objectief is ? Of was het wel een goede match waar voetballiefhebbers warm voor lopen ?
Vind ik leuk
Boerken +8930
maandag 22 april 2019 om 07:47
Ik vond de tweede helft toch redelijk hoor!
Vind ik leuk
Brubru +6305
zondag 21 april 2019 om 23:40
Iedereen zegt dat het een match was die het bekijken niet waard was maar als Geert het zegt - is zijn job - dan komt het van een dwaze aap. Zegt meer over u dan over Geert.
Vind ik leuk
Brick +1385
zondag 21 april 2019 om 23:56
Oke ik volg jullie wel, maar er zijn zoveel non - matchen. Cardiff tegen Liverpool was vandaag bijvoorbeeld echt het kijken niet waard. Kan het niet laten om dit te posten terwijl het totaal geen meerwaarde heeft. Dus als u dit zijn job vindt, dan moet ik 2500 netto meer verdienen want ik maak wel degelijk een verschil :)
Vind ik leuk
vdsteel +31
zondag 21 april 2019 om 23:15
Twee ploegen die niet wilden en niet mochten verliezen. Lijkt me juiste uitslag alhoewel 1-1 correcter zou geweest zijn
Vind ik leuk
JDP +909
zondag 21 april 2019 om 23:16
Die mens moeten ze baas maken van de voetbalbond, de scheidsrechtersbond, de VAR en van elk ander orgaan dat met voetbal te maken heeft : zo’n groot licht als De Vlieger gaan we in jaren niet meer mee maken 🙄
Vind ik leuk
Clo clo +354
maandag 22 april 2019 om 00:50
Wat zit iedereen hier te schreeuwen dat De Vlieger een dwaas is. Nou hij heeft gelijk. Het was een lelijke match. Non story.
Vind ik leuk
Dondie +303
maandag 22 april 2019 om 08:34
Twas eerder 'van niet kunnen' tegen 'geen goesting'. En hiervoor viel sttruiden uit de boot zeg😕
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 10:18
Eén van de beste wedstrijden van A'lecht en Gent, en dat durft men zo maar af te breken. 0*0 en grote spanning tot op het einde...Echte kampioenenstijl!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws