Kums reageert na Anderlecht - KAA Gent: Wat wil je dat ik uitleg?

Kums reageert na Anderlecht - KAA Gent: "Wat wil je dat ik uitleg?"

Gepubliceerd: zondag 21 april 2019 om 20:00zo 21-04-2019 om 20:00

Laatste update: zondag 21 april 2019 om 20:14zo 21-04-2019 om 20:14

Anderlecht is niet verder geraakt dan 0-0 tegen KAA Gent. Echt een topmatch was het niet, zo weet ook aanvoerder Sven Kums. Hij is niet tevreden met het puntje.

"Wat wil je dat ik uitleg?", klinkt het verslagen bij Play Sports. "In de eerste helft hadden we het overwicht, in de tweede helft minder maar krijgen we wel een open kans. Het was een wedstrijd waarbij de eerste die scoorde ging winnen, dat hadden wij kunnen zijn maar zij evenzeer."

Interim-coach Karim Belhocine valt volgens Kums niets te verwijten. "Ik denk dat Karim het goed doet, hij brengt vuur in de ploeg. Dat hebben we nu nodig. Hij laat ons veel duels aangaan en druk naar voren geven. Wat er nu nog mogelijk is? Dat zien we nog wel, we moeten zien dat we zoveel mogelijk punten pakken. Vandaag hadden we er liefst drie gehad, maar het is niet zo."

Plaats een reactie

zondag 21 april 2019 om 20:16
Svenneke liep er erg gefrustreerd bij vond ik.
Vind ik leuk
polle1 +519
zondag 21 april 2019 om 20:17
met deze ploeg pakken ze geen enkel punt niet meer, milic,lawrence,trebel,bolasie waren niets waard,deze spelers moeten volgend jaar al zeker weg dus niet meer opstellen
Vind ik leuk
Tony Salta +397
zondag 21 april 2019 om 20:18
Ik heb compatie met kums welk vuur.
Vind ik leuk
Reagens +3712
zondag 21 april 2019 om 20:18
Vuur? Welk vuur?
Vind ik leuk
Boktor +880
zondag 21 april 2019 om 20:33
Twee ploegen die de top in PO2 niet zouden gespeeld hebben. Kums en Trebel zeker hun zeer duur contract niet waard. Nog wel dat ze Verschaeren hebben bij de mauven. Voor de rest een volledige nieuwe ploeg kopen (als er geld is ?)
Vind ik leuk
zondag 21 april 2019 om 20:37
Eigenlijk een wedstrijd zoals te verwachten valt. Wat hebben we trouwens toch een goede jeugdspelers die direct het verschil maken...not dus!
Vind ik leuk
Rsca-fan99 +1694
zondag 21 april 2019 om 21:02
Dus gij vindt dat de jeugdspelers het verschil moeten maken en de ploeg op sleeptouw moeten nemen ?
Vind ik leuk
zondag 21 april 2019 om 20:48
Misschien minder fouten e gele kaarten pakken echt zwak seizoen sven van jou sven
[Reactie gewijzigd op zondag 21 april 2019 om 20:48]
Vind ik leuk
zondag 21 april 2019 om 21:02
Ja kums wat kan hij zeggen, niks hij moet juist zwijgen sorry, vertraagd het spel kan zijn man niet houden en is al zeker geen leider.
Vind ik leuk
w-b forever +2165
zondag 21 april 2019 om 21:11
Tony ik geef u 1 goeie raad blijf gewoon uit die zon man da's niet goed voor u.
Vind ik leuk
zondag 21 april 2019 om 21:41
Welk vuur????
Vind ik leuk
freejazz +3478
zondag 21 april 2019 om 21:48
Het vuur dat Karim Belhocine in de ploeg brengt.......
[Reactie gewijzigd op zondag 21 april 2019 om 21:48]
Vind ik leuk
Steven007 +132
maandag 22 april 2019 om 01:20
Karim heeft waarschijnlijk heel de ploeg uitgenodigd bij zijn thuis de avond voor de wedstrijd en daar het vuur van de openhaard aangestoken!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws