OPSTELLING: Belhocine houdt woord, youngsters keren terug bij Anderlecht

OPSTELLING: Belhocine houdt woord, youngsters keren terug bij Anderlecht

Gepubliceerd: zondag 21 april 2019 om 17:02zo 21-04-2019 om 17:02

Laatste update: zondag 21 april 2019 om 17:30zo 21-04-2019 om 17:30

RSC Anderlecht neemt het thuis op tegen KAA Gent. Beide clubs hebben nog geen punten kunnen sprokkelen in Play-Off 1. De opstellingen zijn inmiddels bekendgemaakt.

Anderlecht staat voor een nul op twaalf in Play-Off 1. Winst tegen KAA Gent is aldus een must. Karim Belhocine neemt de taken van Fred Rutten over. De interim-coach sleutelt ook aan de basisopstelling. Hij heeft youngsters Bornauw en Saelemaekers een basisplaats. 

KAA Gent is met een nul op twaalf dramatisch aan Play-Off 1 begonnen. Coach Jess Thorup mist sterkhouder Vadis Odjidja door schorsing.

Dit seizoen won RSC Anderlecht in eigen huis van KAA Gent (2-0). De Buffalo’s wonnen op hun beurt thuis met 1-0 van paars-wit. De scheidsrechter van dienst is Laforge.

Poll

Wie gaat winnen?

(169 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 21 april 2019 om 17:12
Milic??? Da kan toch ni.....
Vind ik leuk
zondag 21 april 2019 om 17:14
Milic? WTF!!!! Waar is Cobbaut?
[Reactie gewijzigd op zondag 21 april 2019 om 17:16]
Vind ik leuk
Bonanza +1190
zondag 21 april 2019 om 17:14
Wacht....youngsters komen terug?? Milic ofwatte?? Komaan seg!!!!!
Vind ik leuk
Jasper55 +415
zondag 21 april 2019 om 17:20
Kan je toch niet menen, nen blinde doe nog beter dan Milic
[Reactie gewijzigd op zondag 21 april 2019 om 17:20]
Vind ik leuk
Brick +1385
zondag 21 april 2019 om 17:27
23 26 26 29 31 28 19 24 20 19 17
Leeftijd van elftal : is Sanneh en Zulj dan ook slecht op training dat ze niet mogen meedoen. Aiaiai
Vind ik leuk
zondag 21 april 2019 om 17:38
Ik ben hier op Anderlecht en veel mensen in mijn buurt fronsen hun wenkbrauwen ivm Milic
Vind ik leuk
TheLord +480
zondag 21 april 2019 om 17:49
Neneen, Verschueren houdt woord. Hij had deze week al gezegd dat de jongeren kansen gingen krijgen. De trainer heeft nog steeds niets te zeggen bij Anderlecht
Vind ik leuk
Bonanza +1190
zondag 21 april 2019 om 17:56
Waar zit Doku eigenlijk? Zou die niet op de bank kunnen zitten?
Vind ik leuk
Neutrale fan +2742
zondag 21 april 2019 om 18:04
Licht gekwetst
Vind ik leuk
Prpldynmt +8569
zondag 21 april 2019 om 18:36
Daarmee dat hij scoort op U17-tornooi in Amsterdam?
Vind ik leuk
Neutrale fan +2742
zondag 21 april 2019 om 18:49
Was gekwetst dus. Thanks voor de info :)
Vind ik leuk
Neutrale fan +2742
zondag 21 april 2019 om 18:05
Wat heeft Kayémbe eigenlijk misdaan ?
Vind ik leuk
Bonanza +1190
zondag 21 april 2019 om 18:15
Men denkt nog altijd dat Kums en Trebel compatibel zijn.....persoonlijk denk ik dat de betere matchen gespeeld werden met sambi of kayembe op de 6 waardoor Kums op de 8 komt. Hij s op z n best ietsie hoger. Met.Verschaeren op de 10. Mijns inziens is het ofwel Kums ofwel Trebel.
Vind ik leuk
Bonanza +1190
zondag 21 april 2019 om 18:18
Saelemaekers begint goed. Was wat op z n pikkie getrapt denk k.
Vind ik leuk
Prpldynmt +8569
zondag 21 april 2019 om 18:46
Vooral blij dat zijn poedelkapsel achterwege gebleven is. Kwam overeen met zijn mindere periode.
Vind ik leuk
Bonanza +1190
zondag 21 april 2019 om 18:18
Achteraf bekeken was het onder Hein toch niet zo slecht.....
[Reactie gewijzigd op zondag 21 april 2019 om 18:18]
Vind ik leuk
deket +393
zondag 21 april 2019 om 18:27
Kayembe vind ik niet goed genoeg maar Milic is beter dan Lawrence of Appah. Wel niet zo sterk dan Spahic, die ook naar de uitgang werd gewezen en vervangen door middelmaat zoals bv Sa. Sanneh en Vranjes kunnen wel een meerwaarde zijn maar krijgen geen kans
Vind ik leuk
Bonanza +1190
zondag 21 april 2019 om 18:34
Ben ik met je eens. Vranjes zou zeker een meerwaarde kunnen zijn. Dan kan, indien Saelemaekers minder.is, Najar een rijtje hoger
Vind ik leuk
deket +393
zondag 21 april 2019 om 18:32
Sambi of Kayembe vind ik niet goed genoeg Bonanza.
Weet jij wie ik op die positie allemaal heb meegemaakt? Haan, Coeck, Vandereyken, Hagi, Biglia,,,, en jij komt af met Sambi of Kayembe, zucht.
Symbolisch voor Anderlecht waar kwantiteit momenteel voor kwaliteit staat met alle rampzalige gevolgen van dien
Vind ik leuk
Bonanza +1190
zondag 21 april 2019 om 18:35
Tja.....veel keuze had k niet qua verdedigende middenvelders he. Je hebt meer dan een punt
Vind ik leuk
Bonanza +1190
zondag 21 april 2019 om 18:42
Eneuh....waar is den tijd dat onze coach netjes in pak aan de zijlijn stond?
Vind ik leuk
Bonanza +1190
zondag 21 april 2019 om 18:43
Waar zijn de.krullekes van S gebleven?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws