Geen zorgen om Club Brugge: 'Op de grote afspraken staan ze er steeds'

Geen zorgen om Club Brugge: 'Op de grote afspraken staan ze er steeds'

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 11:47di 19-03-2019 om 11:47

Club Brugge sloot de reguliere competitie af met een nederlaag tegen Moeskroen. Het is niet de eerste keer dat Blauw-Zwart punten laat liggen tegen mindere goden. Het Nieuwsblad maakt zich echter geen zorgen wat betreft Play-Off 1.

De krant merkt namelijk op dat Club Brugge er in topwedstrijden haast altijd staat. 'Als Club zijn resultaten van de reguliere competitie herhaalt, is het kampioen. Dat het een ploeg is geworden van de grote afspraken bewees het ook in de Champions League', staat te lezen.

Tegen de teams uit Play-Off 1 verloor Club Brugge dit seizoen enkel in Standard. 'Leko slaagt erin zijn eergierigheid over te brengen op zijn spelers. Club kan ook teren op een behoorlijke bank en smaakmaker Danjuma is terug na een lange blessure. Zelfs als het niet draait, haalt Club een aanvaardbaar niveau door de vele automatismen', besluit Het Nieuwsblad.

Poll

Is Club Brugge de grote titelfavoriet?

(430 stemmen)

Plaats een reactie

freeman +14161
dinsdag 19 maart 2019 om 11:51
Laat Genk zich vooralsnog zich maar titelfavoriet benoemen ! Zo horen we dat heel graag in Brugge !
Vind ik leuk
Toca +52290
dinsdag 19 maart 2019 om 11:59
En waar benoemd Genk zich tot favoriet? Uiteraard zijn ze dat als je 4 punten voor staat maar ze ontkennen net die favorietenrol.
Vind ik leuk
freeman +14161
dinsdag 19 maart 2019 om 12:04
Ze nemen idd de laatste weken de rol van underdog aan . Dit was zo niet met de jaarwisseling ! Hoorden toen heel andere ( terechte ) klanken ....Maar het kan wel eens verkeren !
Vind ik leuk
Toca +52290
dinsdag 19 maart 2019 om 12:07
Is uiteindelijk allemaal praat voor de vaak he. Niemand weet hoe het gaat verlopen. Anders werd ik rijk via unibet.
Vind ik leuk
freeman +14161
dinsdag 19 maart 2019 om 19:25
idd best niet veel geld op in zetten ! :-)
Vind ik leuk
sus +2041
dinsdag 19 maart 2019 om 11:55
Op welke grote afspraken?
Al 22 jaar niet gewonnen in Anderlecht....
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 11:56]
Vind ik leuk
Boerken +8558
dinsdag 19 maart 2019 om 11:58
Ooit komt het er van sus
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:00
Op dat moment stond anderlecht NIET in PO 1...
Dus waren zij niet op de afspraak en we VERLOREN niet suske !
Vind ik leuk
freeman +14161
dinsdag 19 maart 2019 om 12:05
Zal NOOIT op die eventuele 3 punten aankomen ! En wie zegt dat het steeds zo zal blijven ?
Vind ik leuk
Toca +52290
dinsdag 19 maart 2019 om 12:08
Als Genk Anderlecht klopt op de 1ste speeldag....
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:09
Hela, dat mag ni gebeuren he!
Vind ik leuk
Lodecol13 +3886
dinsdag 19 maart 2019 om 12:16
Geen probleem zijn de laatste 3 jaar 2 xtelkens kampioen geworden dus een slecht voorteken is dat nu ook weer niet
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:28
En al 22 jaar de ref tegen in Anderlecht. Maar dat zal weer een leugen zyn wss?
Vind ik leuk
Freddyploiks +15302
dinsdag 19 maart 2019 om 12:36
Last van buikloop? Tandpijn?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:10
een spraakgebrek
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:00
GROTE afspraken en Anderlecht in 1 zin ... 😂
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:44
Hoor Leko de laatste weken zijn liedje van wij zijn de beste toch niet meer zingen,zal ook wel tot de conclussie gekomen zijn dat het moeilijk word.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:59
Club heeft geen regelmaat, ik heb ze geen 3 matchen na elkaar weten goed spelen.Afwachten wat dit in de po's gaat worden
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:34
en bij de andere afspraken kunnen ze dan rekenen op de scheids en de VAR
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:26
Zet is een ander plaatje op man zzzzzzzz 🙄🙈
Vind ik leuk
TageMeister +9207
dinsdag 19 maart 2019 om 14:48
De Grootste afspraak van Leko dit seizoen was....
Vind ik leuk
Blue-White +279
woensdag 20 maart 2019 om 07:34
Neen en nog eens neen!
Er is begod nog gene minuut gespeeld in die PO-I.
En de achterstand is wel nog steeds 4 punten!
Of denken ze nu echt dat Clement en andere trainers hun mensen niet meer kunnen motiveren?
Blijf nuchter tot het einde.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 07:35]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws