Leko over speler: 'Een van de beste die ik trainde, kan mee met buitenlandse top'

Leko over speler: 'Een van de beste die ik trainde, kan mee met buitenlandse top'

Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 14:13do 06-12-2018 om 14:13

Laatste update: donderdag 6 december 2018 om 14:19do 06-12-2018 om 14:19

Donderdag stond Wesley Moraes te blinken in de Engelse media. De aanvaller van Club Brugge werd immers gelinkt aan een transfer naar Arsenal. Op een persconferentie liet Ivan Leko zich uit over de verhalen.

"Ik ben nu totaal gefocust op de wedstrijd tegen Waasland-Beveren. Wat er gaat gebeuren met Hans Vanaken, Danjuma of Dennis, dat maakt nu niet uit. Binnen de club hebben we voldoende slimme mensen om daarop te anticiperen. Voor mij telt nu: winnen tegen Waasland-Beveren."

Denkt Leko dat Wesley zou slagen bij Arsenal? "Voor iedere speler is de Premier League een droom. Ik zou zelf de eerste zijn om supertrots te zijn op de transfer. Het maakt niet uit of een transfer morgen, binnen een maand of pas binnen twee jaar komt."

"Ik ken Wesley goed. Ik geloof in hem. Hij heeft alles om het te maken bij een buitenlandse topclub. Zeker qua talent. In mijn korte trainerscarrière is hij een van de beste die ik getraind heb", aldus nog de trainer van Club Brugge.

Lees ook: Geen terugkeer van Dirar bij Club Brugge? 'Turken halen flankspeler'

Poll

Kan Wesley slagen bij Arsenal?

(332 stemmen)

Plaats een reactie

VeeDeeVee +18539
donderdag 6 december 2018 om 14:17
De beste is subjectief. Het is een sterke spits, maar er lopen toch wel betere voetballers rond.
Vind ik leuk
Boerken +8065
donderdag 6 december 2018 om 14:34
Het is het type speler dat soms belangrijk is , niet de betere voetballer
Vind ik leuk
ROBSON +3864
donderdag 6 december 2018 om 14:37
Zoals ik hier ergens eerder zei. Wesley samen met een topfit te trossard.........smullen zeker weten.
Vind ik leuk
K1908 +2047
donderdag 6 december 2018 om 14:38
Ik heb/had het niet voor hem, losbol ook.
Maar ik moet stilaan toegeven dat hij constant en zelfs constant goed presteert tegenwoordig...
Vind ik leuk
Philip R. +323
donderdag 6 december 2018 om 17:56
Eventjes herlezen kameraad... er staat “een van de beste”... niet de beste... natuurlijk weet iedereen dat er betere spelers rondlopen in België... hijzelf ook zenne!
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 14:44
Scoort per saldo te weinig.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 14:53
Inderdaad zijn statistieken zijn te laag. Hij is sterk gebouwd dat is een van zijn grootste kwaliteiten , qua behendigheid nog veel werk alsook zijn functioneren in B-. Nog te veel ego en te weinig teamplayer
Vind ik leuk