'Arsenal wil naast Trossard ook smaakmaker van andere Belgische topclub'

    'Arsenal wil naast Trossard ook smaakmaker van andere Belgische topclub'

    Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 07:18do 06-12-2018 om 07:18

    Laatste update: donderdag 6 december 2018 om 12:58do 06-12-2018 om 12:58

    Club Brugge kent dit seizoen een jaar met vallen en opstaan. Toch zijn er enkele uitblinkers zoals Hans Vanaken en Wesley Moraes. Dat is ook de topclubs niet ontgaan.

    Vooral Wesley Moraes lijkt binnenkort te mogen hopen op een transfer naar een buitenlandse topclubs. Lazio Roma en Bayern München werden al genoemd als mogelijke bestemming. Nu voegt ook Arsenal zich in dat rijtje. Dat meldt The Sun.

    De 22-jarige spits wordt dit seizoen gevolgd door de Engelse grootmacht en kon indruk maken op trainer Unai Emery. The Gunners zouden deze winter al een poging wagen om Wesley naar Engeland te halen. Zijn waarde wordt door de Engelse bron geschat op zo'n zeventien miljoen euro.

    Voor Arsenal is het al de derde JPL-speler waarin het interesse toont. Ook Leandro Trossard en Jere Uronen genoemd als een mogelijke versterking voor The Gunners.

    Plaats een reactie

    donderdag 6 december 2018 om 07:31
    Als zijn waarde 17 miljoen is kan je toch doortrekken naar een 20-25 miljoen hoop ik.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 08:11
    Zal toch wachten worden op de zomer dan. En op onze nieuwe titel! Wat dacht je nu, dat Genk zou kampioen spelen? Goed zot, het enige dat Genk binnenspeelt is... Kebab
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 13:55
    Keep on dreaming boertje No Var No Glory
    Genk speelt kampioen
    Vind ik leuk
    zondag 9 december 2018 om 11:43
    Nu nog supporters en t spel is compleet! Simpel duif!
    Vind ik leuk
    Boerken +7060
    donderdag 6 december 2018 om 09:09
    Dat worden nog meer ponden daar 🤑
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 09:17
    Meegeven met een hele grote strik rond
    Vind ik leuk
    ROBSON +3155
    donderdag 6 december 2018 om 10:30
    Fantastisch duo
    Trossard,Wesley.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 10:41
    Geloof niet dat Wesley dit jaar naar een topclub zal verhuizen.
    Scoort per saldo (veel) te weinig om een topspits te zijn.
    Uiteraard wel goede target spits voor Club Brugge.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:48
    De toekomst zal het wel aantonen en wat noem je een topclub?
    Vind ik leuk
    RSCA 35 +230
    donderdag 6 december 2018 om 11:50
    The Sun Arsenal dat zal zo'n website zijn à la Voetbalprimeur dat met volledige leugens en halve waarheden hun website vult
    Fake News
    Het aantal spelers die rechtstreeks vanuit de belgische competitie doorgestroomd zijn naar een europese topclub zijn op twee handen te tellen de laatste 10 jaar.
    Echte europesche top zijn de ploegen die we jaarlijks zien weerkeren in de kwartfinale van de champions legue
    Niet veel dus ...
    Dus , dit is FAKE NEWS
    Vind ik leuk
    Smuuw +864
    donderdag 6 december 2018 om 15:13
    Lollollol in het oneindige, heb niet tegen de kwaliteiten van Wesley maar het zou mij echter enorm verbazen. Btw stop eens met alles te geloven van de the sun, "krant" deugd nog minder dan hln.
    Vind ik leuk
    Smuuw +864
    donderdag 6 december 2018 om 15:15
    Ochja effe vergeten te melden dat het tegenwoordig nog moeilijker is om een werkvergunning te krijgen sinds de Brexit Als je niet voor de nationale ploeg speelt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws