Veljkovic sluit deal met het gerecht in ruil voor strafvermindering

    Veljkovic sluit deal met het gerecht in ruil voor strafvermindering

    Gepubliceerd: dinsdag 20 november 2018 om 10:25di 20-11-2018 om 10:25

    Dejan Veljkovic heeft een deal gesloten met het gerecht. De spelersmakelaar wordt zo de eerste spijtoptant in de Belgische geschiedenis van justitie. Dat schrijft Sporza.

    De spelersmakelaar wordt gezien als één van de spilfiguren in de zaak Propere Handen. De Serviër zelf wordt verdacht van matchfixing, witwaspraktijken en het opzetten van illegale financiële constructies.

    Veljkovic blijft verdachte in het hele dossier. Maar hij zal de speurders vertellen wat zijn rol is in het voetbalschandaal. Zo kan de Serviër rekenen op strafvermindering. "Hij gaat als spijtoptant zijn volledige medewerking verlenen en zijn volledige boekhouding opendoen."

    Volledige bekentenissen
    Veljkovic is tot bezinning gekomen en hij zal de feiten nu erkennen. Meer nog: de makelaar zal in alle eerlijkheid vertellen wat er allemaal omgaat in het wereldje. Dat bevestigt zijn advocaat Kris Luyckx. "Veljkovic zal de activiteiten als makelaar volledig in kaart laten brengen."

    De raadsman laat weten dat zijn cliënt zich liet meeslepen. "Hij werkte in een sector waar normeloosheid de norm was en kon niet terug. Maar hij is niet de enige verantwoordelijke. Het initiatief ging uit van de verdediging."

    Plaats een reactie

    Toca +39981
    dinsdag 20 november 2018 om 10:28
    Dit moet een doorbraak zijn.
    Nu zitten er al een deel op de wc denk ik..
    Vind ik leuk
    Kingambo +1929
    dinsdag 20 november 2018 om 10:44
    Dat denk ik ook en ‘t zal plattekes zijn 🤢
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 10:29
    Ai nu gaan de poppen aan het dansen... Hou u maar vast aan de takken van de bomen 🤭
    Vind ik leuk
    Wankstar123 +1491
    dinsdag 20 november 2018 om 10:31
    Yes, please i wanna see some firework!
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +2235
    dinsdag 20 november 2018 om 10:36
    Kan het ook in het Nl of ben je engelstalig
    Vind ik leuk
    CedricVDE +1194
    dinsdag 20 november 2018 om 10:43
    Ja, ik snap u wel. Als ge in West Vlaanderen woont, kunt ge inderdaad nog geen Engels
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3846
    dinsdag 20 november 2018 om 10:47
    Deze west Vlaming weet toch alleszins dat het fireworks moet zijn, met een s op het einde....
    Vind ik leuk
    CedricVDE +1194
    dinsdag 20 november 2018 om 11:48
    Goed gezien, ik ga niet liegen, ik had er nog niet op gelet. Blijkbaar ook slimme west Vlamingen in het land.
    Vind ik leuk
    RAFC 1880 +236
    dinsdag 20 november 2018 om 14:19
    Ooo zie dat je niks fout schrijft... want anders... als jij een kader moet ophangen klop je waarschijnlijk al u vingers er af... maar geen taalfouten he daar steunt de wereld op !!! Behalve als je moet praten dan verstaat niemand je nog !!!
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3846
    dinsdag 20 november 2018 om 14:23
    Blablablabla, nogmaals, een normale reactie komt er echt niet uit he bij jou? Trouwens, voor mijn job spreek ik dagelijks algemeen Nederlands, net zoals al mijn collega's, behalve 2, 2 Antwerpenaren, die kunnen met de beste wil van de wereld niet deftig spreken...
    Vind ik leuk
    RAFC 1880 +236
    dinsdag 20 november 2018 om 14:45
    Jaja het is andersom... niemand begrijpt u en dan denk jij dat de rest niet kan praten pppfft hopeloos
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3846
    dinsdag 20 november 2018 om 14:55
    Nogmaals, jij hebt me nog nooit HOREN spreken, dus wie is er dan eigenlijk hopeloos? Ik kan wel normaal reageren op supporters van "concurrentie", zonder te moeten schelden en persoonlijk te worden, nu jij nog stoere jongen
    Vind ik leuk
    RAFC 1880 +236
    dinsdag 20 november 2018 om 15:56
    Vriend ik werk voor een Westvlaams bedrijf... eens de tunnel onderdoor kunnen ze de G niet meer uitspreken ja !!! Maak uzelf niets wijs gij ook niet... amuseer u daar op de parking 😉
    Vind ik leuk
    Pajot1 +232
    dinsdag 20 november 2018 om 10:59
    Grappig!!
    West-Vlaanderen en na uw zin een punt.
    Vind ik leuk
    CedricVDE +1194
    dinsdag 20 november 2018 om 11:49
    Gy hebt flink opgelet op school.
    Vind ik leuk
    Pajot1 +232
    dinsdag 20 november 2018 om 16:12
    Gij.
    Vind ik leuk
    RAFC 1880 +236
    dinsdag 20 november 2018 om 14:15
    Whahaha Nederlands ook ni !!!!!
    Vind ik leuk
    Knightofh +599
    dinsdag 20 november 2018 om 10:45
    Nl? Afkorting van namelijk?
    Van Nederland?

    Als je dan toch zo graag de zuurpruim uithangt laat de afkortingen dan ook achterwege...
    Vind ik leuk
    MrComment +1974
    dinsdag 20 november 2018 om 10:56
    Domme vraag. Iemand die engelstalig is zet geen 3 fouten in 1 korte zin.
    Vind ik leuk
    Wankstar123 +1491
    dinsdag 20 november 2018 om 12:25
    I want to see some fireworks nu beter? En wat doet het er tot toe? Iedereen op deze site maakt spellingsfouten😛
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 12:29]
    Vind ik leuk
    MrComment +1974
    dinsdag 20 november 2018 om 13:20
    Van mij maak je zoveel spellingsfouten als je wil. Alhoewel mijn tenen krullen bij het zien van sommige spelfouten was het niet daarop dat ik reageerde.

    Ik reageerde enkel op de vraag of je engelstalig was. Wat toch duidelijk niet het geval kon zijn. Iemand die er in slaagt 3 spelfouten te plaatsen in een zin van 7 woorden, die zal waarschijnlijk niet het Engels als moedertaal hebben. :)
    Vind ik leuk
    Wankstar123 +1491
    dinsdag 20 november 2018 om 13:27
    Neenee ben niet van engelse afkomst.:P
    Vind ik leuk
    RAFC 1880 +236
    dinsdag 20 november 2018 om 16:01
    Ja dat is het einde van de wereld niet ze... maar hier ben je pas intellectueel als je geen schrijf of tipfout maakt... tot je ze hoort praten... veranderen ze d's in t's... over de G gaan we gewoon zwijgen.
    Vind ik leuk
    Dgango +41
    dinsdag 20 november 2018 om 12:26
    Kalf
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15963
    dinsdag 20 november 2018 om 10:45
    Ik denk dat er héél veel met een ei in de broek zitten nu. Maar dit is een goede zaak. Uitmesten die stal, dringend!
    Vind ik leuk
    TageMeister +5355
    dinsdag 20 november 2018 om 10:45
    Ben eens benieuwd...
    Vind ik leuk
    Hierulf +1277
    dinsdag 20 november 2018 om 10:47
    Herman begint te zweten denk ik... ^^
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 10:49
    In België veranderd juist niks , ik had ook gedacht dat eindelijk schoon schip gemaakt ging worden, maar als je de wedstrijden blijft bekijken dan wordt je echt moedeloos. Nu beslissen ze zelfs als je de abritage terecht of onterecht aanvalt je een boete krijgt. Nu hebben ze dus carte blanche. Waarom niet zoals in het tennis, twee fasen per helft mogen in vraag gesteld worden en zullen opnieuw beoordeeld worden. Wat een zooitje hier in dit België
    Vind ik leuk
    Hennes +6
    dinsdag 20 november 2018 om 10:50
    Goede zaak in dit gerechtsdossier ,eindelijk een doorbraak
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 10:54
    Terug naar de oertijd voor het Belgische voetbal
    Gelukkig hebben jullie al matching retro stadions waar ze zelfs in Oost Europa een puntje aan kunnen zuigen.
    Vind ik leuk
    Toca +39981
    dinsdag 20 november 2018 om 11:00
    sjonge kunde gij een pak zagen...
    Niemand zit hier op uw commentaar te wachten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:02
    Dit gebeurt elke tien jaar in België
    Wij zijn een concurrerend land met jullie
    Nu nog even de belasting voordeel weer terug draaien
    En jullie zitten weer op het niveau waar jullie thuis horen
    Vind ik leuk
    Toca +39981
    dinsdag 20 november 2018 om 11:07
    Stel dat onze competitie zo goed zou zijn als die van jullie 😂😂😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:18
    Wel
    Als je een beetje de geschiedenis kent van het voetbal in je land
    Dan weet je dat het vanaf nu snel bergafwaarts gaat
    Vind ik leuk
    Toca +39981
    dinsdag 20 november 2018 om 11:22
    Ons voetbal en jullie voetbal heeft hetzelfde niveau hoor.
    Vergane glorie.
    Met jullie mond winnen jullie veel, daar houdt het dan ook op.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:30
    Nou wij doen het op een eerlijke manier en jullie met valsspelen
    Als dat recht wordt getrokken dan zien we jullie niet meer terug.
    Het belasting voordeel
    Wat nu door alle domme acties van jullie voetbal onder vuur ligt.
    Vind ik leuk
    Toca +39981
    dinsdag 20 november 2018 om 11:35
    klinkt toch heel bizar, een eerlijke hollander..
    Denk je echt dat Belgie en holland ooit nog iets gaan betekenen in het clubvoetbal? Tijd om wakker te worden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:39
    Volgens mij speelde ajax in de finale
    Best kans dat ajax weer ver gaat komen
    Misschien kan je beter even op Wikipedia kijken over dit soort onderwerpen.
    Zo weet ik wel hoe het met belgie zit
    Meeste succes met zoveel mogelijk Nederlandsers
    Of omkoping zoals anderlecht.
    Vind ik leuk
    Toca +39981
    dinsdag 20 november 2018 om 11:41
    de finale, dus ze wonnen die? nee ik denk het niet he. Dus jullie winnen ook geen reet jonge..
    omkoping in 1984? goed gevonden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:47
    Volgens mij weet ik meer van het Belgische voetbal dan jullie zelf
    Als een finale spelen niet teld wat zegt dat dan over een derde plaats op het wk 🤔🤔
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 12:28
    zzzzzzzzzzzzz, wat een zageventje ben jij zeg... al die frustratie nu aan het lossen op enkele dagen... het moet hoog gezeten hebben...
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 12:31
    Stotter je een beetje?
    Maar aangezien we vaak jullie onderwerp zijn is het wel zo sportief om ook onze kant te laten horen
    Je mag ook bij onze kant meedoen?
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4843
    dinsdag 20 november 2018 om 16:34
    Waar haal je het in je hoofd dat jullie hier vaak onderwerp van gesprek zijn??? Is gewoon niet het geval. Jij hebt gewoon het hollands voetbal ferm hoog in je bol zitten, niet meer niet minder.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 17:27
    Blijkt uit de vp geschiedenis
    Gekeken op de woorden oranje
    Nederland en ajax
    Veruit de meeste reacties en niet heel positief
    Vandaar mijn bijdrage aan jullie sportieve forum
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4843
    dinsdag 20 november 2018 om 18:10
    als er zo een paar rondlopen zoals jij , is het ook niet moeilijk dat er veel reacties komen. afbraak van 2 kanten. Inhoudelijk daarentegen, een discussie niet waard. Vandaar ook dat ik stel, jullie vaak een gespreksonderwerp? In geen 100 jaar mijn beste
    Vind ik leuk
    Smuuw +864
    dinsdag 20 november 2018 om 15:45
    Wij hebben ooit een finale gespeeld en gewonnen 1920). Tel't' misschien net iets meer dan jullie mislukte poging, Nederland was 3de als je me niet geloof zoek het dan maar even op amigoo 😘
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 15:51
    Mm heel goed 😂😂
    Waarschijnlijk had jullie bondsvoorzitter wat geld meegenomen

    Je weet dat we in drie wk finales hebben gestaan toch 😗
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 15:54]
    Vind ik leuk
    Smuuw +864
    dinsdag 20 november 2018 om 16:04
    Zeker en hoeveel hebben jullie gewonnen? Nul finales. Ja miss had onze voorzitter geld gekregen van de strooptocht in Congo. Iets wat jullie gewend waren in Nederland rond de wereld gaan en stropen. Wat je ook zegt of doet voor Nederland start het pas van het EK als alle teams klaar zijn en ik zal geduldig op jouw commentaar wachten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 16:09
    Zolang jullie een ebbenhouten schoen prijs hebben
    zou ik niet teveel over ons verleden gaan spreken
    Op dat soort punten lopen jullie nog een heeeeel erg achter
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4843
    dinsdag 20 november 2018 om 16:32
    Brugge heeft ook de finale gespeeld, dat was zonder hollanders, en je uithaal naar rsca is bij deze ook weerlegt, want het betreft een andere club. Try again? Nog altijd niet door hoe je hier de zielige komt uithangen?
    Vind ik leuk
    vanhimst +1046
    dinsdag 20 november 2018 om 11:25
    zeker een hollander wel hou U bezig met de zaken in holland en moei U niet met die van ons
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:27
    Echt heel sociaal is dat niet maar we zijn vaak onderwerp van jullie forum dus toch maar even sportief meedoen in de discussie
    Je bent welkom aan de Nederlandse kant?
    Vind ik leuk
    vanhimst +1046
    dinsdag 20 november 2018 om 11:33
    daar doe ik niet aan mee
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:34
    Nee daarom doe ik hier wel even mee
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10554
    dinsdag 20 november 2018 om 13:37
    Gelukkig is het taalniveau van onze noorderburen ook vergelijkbaar met vroeger! Niveau nihil dus..
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 13:50
    Wel ik denk dat rensebrink ook misschien wat taalfouten maakte
    Maar wat een voetballer
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10554
    dinsdag 20 november 2018 om 15:17
    Hij wel! Hij manifesteert zich ook niet op verschillende fora, hij zal geweten hebben waar zijn kwaliteiten lagen. 😉
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 15:19]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 15:25
    Grappig dat jou held een buitenlander
    Is par zetterberg
    Zegt veel over de Belgische devotie voor de buitenlands vedette.
    Luc nilis was een held in Nederland
    Heeft het wel eens gehad over zijn moeizame tijd bij anderlecht.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10554
    dinsdag 20 november 2018 om 16:32
    Wat is er mis met een bewondering van een (deftige) buitenlander? Ik heb ook veel bewondering voor Dennis Bergkamp...ik zie geen probleem. Par is een clubicoon, een echt Anderlecht-icoon van mijn favoriete club uit mijn tijd.
    Wat is jouw punt?
    Vind ik leuk
    Toca +39981
    dinsdag 20 november 2018 om 16:37
    Zijn punt is iedereen ambetant maken. Negeren die vent.
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3846
    dinsdag 20 november 2018 om 11:09
    Echt een aanwinst he, dat hollanderke, jammer dat hij deze zomer nergens te bespeuren was... had toen waarschijnlijk heel wat minder plezier.
    Vind ik leuk
    Toca +39981
    dinsdag 20 november 2018 om 11:10
    Al ooit een Hollandse aanwinst gekend?
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3846
    dinsdag 20 november 2018 om 11:11
    Ja, Vormer, danjuma, en denswill
    Vind ik leuk
    Toca +39981
    dinsdag 20 november 2018 om 11:11
    Zolang ze zwijgen 😁😁
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:26
    Rensebrink tahamata mulder
    Koeman eikelkamp bosman boskamp
    Vind ik leuk
    Pajot1 +232
    dinsdag 20 november 2018 om 11:16
    Broodje kroket,Heineken en pindakaas!! 😁😁😁
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:31
    Doping en kinderverkrachters
    Corruptie
    Vind ik leuk
    vanhimst +1046
    dinsdag 20 november 2018 om 11:27
    ja Toca maar lang geleden zoals Jan Mulder en Robby Rensenbrinck tegenwoordig is het niet veel meer
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:33
    Nee dat komt omdat jullie nooit iets winnen
    Gaan liever naar echte clubs
    Vind ik leuk
    Toca +39981
    dinsdag 20 november 2018 om 11:37
    echte clubs als Ajax? en wat winnen die dan ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 12:09
    Nee liverpool
    Clarence seedorf heeft in zijn eentje vaker de Europa cup gewonnen dan jullie allemaal bijelkaar
    Of ooooooit zullen winnen
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4843
    dinsdag 20 november 2018 om 16:38
    So what? Kom je hier enkel voor wat denigrerend te doen over alles wat Belgisch is?

    Holland is TOP !!!! zo goed??? Hou eens op met zagen man
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:20
    Nee was inderdaad mooi geweest tegen Frankrijk
    Maar ik beloof dat ik vanaf nu goed met jullie mee ga doen op dit forum 👍
    Vind ik leuk
    MrComment +1974
    dinsdag 20 november 2018 om 11:03
    Jij hebt toch echt duidelijk niets beters te doen met je leven dan hier te komen trollen.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12361
    dinsdag 20 november 2018 om 11:05
    Oprotten Kees!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:33
    Nee dutroux
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12361
    dinsdag 20 november 2018 om 12:39
    Dutroux? Serieus? Wat moet ik daar op zeggen? Dat jullie dijken moeten breken? Ik hoop dat je geen kinderen hebt Martin, en ik hoop voor jou dat ze nooit zulk beest ontmoeten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 15:12
    Misdaad oplossen is ook niet jullie sterke punt
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12361
    dinsdag 20 november 2018 om 15:15
    Dijken bouwen ook niet die van jullie. Eten maken ook niet trouwens...
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4843
    dinsdag 20 november 2018 om 16:39
    Best hopen dat die geen kinderen heeft, nog zo een hopeloos geval :P
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6560
    dinsdag 20 november 2018 om 10:59
    Laat iemand naar de Ikea wat handdoekskes voor 't zweet gaan halen want ze gaan nodig zijn denk ik :'-D
    Vind ik leuk
    strat2 +477
    dinsdag 20 november 2018 om 11:11
    Afwachten toch maar, spijtoptanten kunnen soms ook zand in de ogen strooien door een klein deeltje van de waarheid te vertellen en voor de rest nog meer verwarring te zaaien. Maaar......Ik ben toch benieuwd, als we al iets te horen krijgen van het gerecht uiteraard.
    Vind ik leuk
    Markske +467
    dinsdag 20 november 2018 om 11:19
    Iets van het gerecht te horen krijgen? Het staat de dag nadien in de krant. Dat kan echt geen probleem zijn.
    Vind ik leuk
    Markske +467
    dinsdag 20 november 2018 om 11:15
    Hij die er iedereen ingepraat heeft gaat nu eens zijn verhaal doen. Ben wel nieuwsgierig naar wat hij gaat vertellen. Als hij met echte bewijzen komt kan het maar goed zijn. Denk eerder dat er hier sommigen sterk, in hun ploeg, zullen ontgoocheld zijn.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 11:17]
    Vind ik leuk
    Frefke +895
    dinsdag 20 november 2018 om 11:17
    Malinwa, Waasland Beveren... zijn jullie er klaar voor ?
    Van een doorbraak gesproken, alleen door voor een leeg doel heet dat dan...
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:23
    Ze zullen ergens nog een kerkhof moeten aanleggen voor de vele lijken die nog uit de kast gaan vallen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:26
    Frefke voor zulke vettige praktijken ben je als supporter nooit klaar laat dat duidelijk zijn.
    Vind ik leuk
    Frefke +895
    dinsdag 20 november 2018 om 12:45
    Da zal wel, moesten we maar weten wat er zich achter schermen afspeelt...
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:33
    En denk je nu dat we alles gaan weten? Misschien zoals in dossier bende van Nijvel!!!
    Vind ik leuk
    hoekschop +3093
    dinsdag 20 november 2018 om 12:00
    En nu moeten we zomaar alles geloven wat die gangster vertelt of wat? Die lapt er toch gewoon bij wie hij er wil bij lappen. Over zijn vriendjes zal je weinig vernemen.
    Vind ik leuk
    Makke53 +335
    dinsdag 20 november 2018 om 12:16
    Geloof er niks van!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws