Oranje naar Final Four na onwaarschijnlijke comeback in Duitsland: 2-2 in extremis

    Oranje naar Final Four na onwaarschijnlijke comeback in Duitsland: 2-2 in extremis

    Gepubliceerd: maandag 19 november 2018 om 22:47ma 19-11-2018 om 22:47

    Het Nederlands elftal heeft zich op de valreep gekwalificeerd voor de Final Four van de Nations League. De ploeg van bondscoach Ronald Koeman leek op bezoek bij Duitsland een kansloze nederlaag tegemoet te gaan, maar boog in de laatste vijf minuten een achterstand om dankzij Quincy Promes en Virgil van Dijk.

    Na amper twintig minuten stond er al een 2-0 stand op de scoreborden in Gelsenkirchen. Timo Werner kreeg een metertje te veel ruimte van Matthijs de Ligt en verraste doelman Jasper Cillessen met een verraderlijk afstandsschot: 1-0. Tien minuten later nam Leroy Sané een lange bal van achteruit aan en schoot hij de bal via Kenny Tete voorbij de grabbelende Cillessen.

    Oranje kon de al gedegradeerde Mannschaft niet in verlegenheid brengen: Niklas Süle zorgde nog voor het meeste doelgevaar, maar kopte de bal net over het eigen doel. Vlak voor rust viel Ryan Babel geblesseerd uit, waardoor Javairo Dilrosun zijn Oranje-debuut mocht maken. De onfortuinlijke Hertha BSC-aanvaller mocht er welgeteld 21 minuten van genieten, voordat ook hij geblesseerd naar de kant moest.

    Nederland was toen net aan de 3-0 ontsnapt: Frenkie de Jong verloor op het middenveld het duel van Serge Gnabry, die Werner de diepte in stuurde. De spits van RB Leipzig sprintte Tete eruit, maar schoot voorlangs. Vijf minuten voor tijd stond het opeens 2-1: Promes werd vrijgespeeld na een fraaie Oranje-aanval en krulde de bal op schitterende wijze voorbij Manuel Neuer.

    Aanvoerder Van Dijk werd bij het ingaan van de vier minuten extra tijd naar voren gestuurd en had al direct succes. Invaller Tonny Vilhena slingerde de bal het strafschopgebied in, collega-invaller Luuk de Jong kopte door en Van Dijk volleerde de 2-2 binnen.

    Oranje staat nu net als Frankrijk op zeven punten, maar eindigt op basis van onderling resultaat als koploper in Poule 1 van Divisie A. Het zal in de zomer samen met Zwitserland, Engeland en Portugal gaan strijden om de eerste Nations League-titel.

    Plaats een reactie

    Intel +1314
    maandag 19 november 2018 om 22:52
    Spijtig dat wij er niet bij zijn anders misschien de finale België Nederland had mooi geweest maar tis hun gegund .
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 22:53
    Dankjewel
    Dat siert je
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 22:58
    Hoerenchance, Hoerenchance, Hoerenchance!!!!
    Als ge ziet welke 4 finale spelen, dan zegt het genoeg over het lage niveau van dit zoveelste overbodige tornooi.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1494
    maandag 19 november 2018 om 23:04
    Klets het maar goed ;)... het is vooral belangrijk om deze jongens ervaring op te laten doen. Het is een elftal in opbouw. Jammer dat we jullie niet treffen. Van die klasbakken hadden we pas iets kunnen leren!
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 23:05
    Jeetje maak je niet zo druk op een maandagavond
    Je zal er aan moeten wennen dat jullie naar beneden gaan en wij weer omhoog
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 23:07
    Kijk maar goed op 2dec tijdens loting voor kwalificatie en jullie bij ons zitten. Mogen jullie weer een zomertje tv kijken.
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1513
    maandag 19 november 2018 om 23:32
    Lastig als ze beide groepshoofd zijn!
    Je bent niet de slimste!
    Vind ik leuk
    Robbie007 +609
    maandag 19 november 2018 om 23:34
    Martin, wij staan op 1, we kunnen alleen maar dalen.
    Dat gezegd zijnde heb ik liever jullie Nederlanders bij final four als de Fransen. En constant vragen om felicitaties is wel een beetje zielig. Alsof jij hier afgelopen zomer, na elke WK-match, stond te trappelen om ons weer een keer te feliciteren na een overwinning. Hopelijk doen jullie het goed in de halve finale en komen jullie uit tegen zwakke broertje Zwitserland...want dat is een hapje.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 23:39
    Ah een Belg die toegeeft dat ze ook een hekel aan de Fransen
    Steld mij gerust want ik dacht dat het aan de Nederlanders lag
    Misschien ook iets tegen Engeland?

    Vind ik leuk
    Robbie007 +609
    maandag 19 november 2018 om 23:43
    Nee niet bepaald. Ik ben gewoon meer Hollandminded dan Frankrijkminded als je het niet erg vindt. Ook al durven ze wel eens spellingsfouten maken...neem ik er gewoon bij.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 23:46
    🤣🤣
    Dat is een goede
    Klopt hoor jullie onderwijs is veel beter
    Ben geïnteresseerd geraakt door de mooie taal op jullie teletekst.
    Maar ook de voetballers
    En het wielrennen
    Luc nilis was geweldig
    Vind ik leuk
    Robbie007 +609
    maandag 19 november 2018 om 23:48
    Wij houden ook van Simon Tahamata
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 00:28
    Mooie voetballer ook
    En ook als persoon
    Vind ik leuk
    Pierke79 +451
    dinsdag 20 november 2018 om 06:41
    Wie is hier eigenlijk calimero
    Vind ik leuk
    Amongoth +216
    dinsdag 20 november 2018 om 07:39
    Vanwaar het allemaal komt weet ik niet, misschien is er wel iets mis met het gedrag van een Belg.
    Ze kunnen geen enkel buurland verdragen, het kunnen niet allemaal Belgen zijn met een klein verstandje.
    Gaan we op verlof, raad eens waar ze allemaal zitten.
    Ikzelf vertoef graag in Frankrijk en Nederland, om de SIMPELE reden, als ik tegen iemand een goedendag zeg, krijg ik gegarandeerd een vriendelijk woord terug.
    Heeft niets met voetbal te maken, maar somigge zeveraars mogen eens weten waar het op staat.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 23:16
    Beetje raar om hier te vertellen wat je moeder voor werk doet
    Want dat maakt jou tot een?
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 23:20
    Dit is nu duidelijk bewijs waarom er nooit iets goeds uit Holland is gekomen. Zeikbieren, bedorven schimmelkazen en het allerslechtste, de oranje 11
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 23:22
    Ja misschien maar onze hoeren zijn knapper dan jou hoerenmoeder
    Zoon van een lelijke hoer
    Je zal wel gratis mogen zeker
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3549
    maandag 19 november 2018 om 23:25
    Probeer eens van een groot toernooi een finale te halen met jullie gouden generatie en zeg dan pas iets over Nederland.
    Vind ik leuk
    Oui Oui +52
    maandag 19 november 2018 om 23:30
    Is dat België al gelukt met de 'beste' équipe van de wereld? Oh nee wacht, derde. Terwijl ze er eigenlijk tegen Japan al uit hadden moeten vliegen. Poe poe. Arrogant die schattige calimeros. Weltrusten
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 23:33
    Zelfs met mindere teams hebben we finale gehaald
    Vind ik leuk
    Amongoth +216
    dinsdag 20 november 2018 om 07:29
    @ Intel.......Wreed content om eens iemand tegen te komen, met respect en gezond verstand, dank u.
    Kun je totaal niet zeggen van die genkenaar .
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 07:50]
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3549
    dinsdag 20 november 2018 om 09:08
    Toen God de hersenen uitdeelde zat hij nog op de WC
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 22:55
    Eindelijk om een prijs strijden met onze Belgische vrienden....

    o nee...
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 22:57
    Tis dus duidelijk hoe het moderne voetbal moet gespeeld worden. Laf schijterig voetbal brengen met 5% balbezit en 100% efficientie.
    Dus, waar is Maes als ge hem nodig hebt.
    Vind ik leuk
    JoeCanoe +830
    maandag 19 november 2018 om 23:02
    Ja want dat is hoe de Zwitsers ook van ons hebben gewonnen ...
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 23:09
    De Zwitsers hebben jullie twee keer op een hoopje gespeeld
    Vind ik leuk
    JoeCanoe +830
    dinsdag 20 november 2018 om 00:35
    Het begrip sarcasme is jou precies onbekend.

    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 00:51
    Nee maar gezien je mede belgen hier
    Of ben je een verstopte belg
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 23:04
    Nou nou
    Tot zo ver de sportiviteit
    Bedankt voor de felicitaties
    Wel onthouden dat jullie in een makkelijke poule zaten
    En wij in de poule des doods
    Jullie belgen spelen zelf ook altijd op de counter en heel verdedigend
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 23:05
    Wablieft, hebt liggen slapen toen het WK gespeeld werd zeker?
    Belgie was meest aanvallende ploeg op het WK.
    Ahja, jullie waren er weer eens niet bij, zoals op volgende EK en WK.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 23:08
    Nee jullie speelden op de counter
    Net als altijd
    Goede keeper en stug verdedigen en maar counteren
    Altijd zo geweest
    Vind ik leuk
    FR12er +72
    maandag 19 november 2018 om 23:09
    Meest aanvallende ploeg, hou op hoor. Ploeg die weggespeeld werd door Japan en Brazilië bedoel je
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 23:12
    Ja die bedoelt hij denk ik
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1494
    maandag 19 november 2018 om 23:07
    Had ik ook met het wk. Kijk naar frankrijk niet om aan te gluren. Belgie tegen brazilië... en nog we een paar potjes. Maar je hebt een punt!
    Vind ik leuk
    DDT +3445
    maandag 19 november 2018 om 22:57
    Nederland was nergens maar heeft 5minuten Grinta getoond en het heeft geloond
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 23:19
    Best knap om in de poule des doods aan vijf minuten genoeg te hebben
    Jullie verliezen kansloos van een elftal waar wij makkelijk van winnen
    Bedankt voor de felicitaties trouwens
    Vind ik leuk
    Pierke79 +451
    dinsdag 20 november 2018 om 07:12
    Ja want dat is de logica van voetbal
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1355
    maandag 19 november 2018 om 23:01
    Duitsland was andermaal veel beter dan Oranje wat van het kastje naar de muur werd getikt. Ook Löw zag dit duidelijk als een veredelde oefenmatch als je zijn vervangingen zag.
    Het is ze gegund om deel te nemen aan de eindronde van dit oefentornooi zonder de grootste landen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 23:06
    Nee
    IJsland was een topland
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1355
    maandag 19 november 2018 om 23:08
    Als het om de echt belangrijke tornooien gaat dan heeft dit "zwakke" IJsland jullie wel thuis gehouden van het EK 2016.
    Geniet van jullie overwinning. Alleen stelt het niets voor....
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 23:11
    Mmm wim toch
    Daar dacht je gisteren anders over
    Typische reacties van de Belgen
    Nog bedankt voor de felicitaties trouwens
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 23:06
    Voila, helemaal waar. Een tornooitje om de zwakkere landen zoet te houden en kans te geven op een prijsje.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 23:20
    Geld en roem
    Tickett voor het ek
    En denk je niet dat de rest van de wereld jullie aan het uitlachen is
    Vind ik leuk
    zapperboy +992
    maandag 19 november 2018 om 23:24
    Laat de rest van de wereld nu eens met ons lachen.
    Geen probleem.
    De rest van de wereld heeft 20 jaar met jullie gelachen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 23:29
    Je moet weer even op Google opzoeken wat wij allemaal bereikt hebben
    Want je informatie klopt niet
    Je vergeet dat jullie nieuw zijn op dit podium en ook snel weer verdwijnen
    Vind ik leuk
    Oui Oui +52
    maandag 19 november 2018 om 23:23
    Ehhmm. Even denken. Heeft België ooit een grote prijs gewonnen. Oh nee, da's waar ook. Slaap lekker lieve kleine Calimeros.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 23:26
    Gayboy heeft opgezocht dat Eric gerets ooit de Europa cup 1 heeft gewonnen
    Klopt inderdaad
    Wel in een Nederlandse club 😁
    Vind ik leuk
    zapperboy +992
    maandag 19 november 2018 om 23:32
    Ik heb het tenminste nog opgezocht.
    Bwaja een Hollander is liever lui dan slim.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 23:36
    Nog meer vooroordelen
    Wat een land zeg
    Weet je ook hoe gerets bij psv is terecht gekomen
    Geschorst om een omloop schandaal
    Niks veranderd in het prachtige belgie
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 23:40
    Welke omloop heeft Gerets dan gelopen?
    Omloop Het volk, Luik-Bastenaken-Luik,..?
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 23:43
    Omloop het schandaal
    Word in België voor 80 keer bewandeld
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1513
    maandag 19 november 2018 om 23:38
    En zelfs daar zijn jullie dus te zwak voor!
    Vind ik leuk
    zapperboy +992
    maandag 19 november 2018 om 23:13
    Spijtig voor de Duitsers.
    Na 70 minuten had het zomaar 6-0 kunnen staan.
    Onvoorstelbaar slecht spelen en nog een gelijkspel behalen getuigd van meer geluk als kunde.
    Trouwens, De Ligt en Frenkie zullen na vandaag van 120miljoen zakken in waarde naar 60 miljoen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 23:21
    Op dit niveau kunnen ze hoogstens nog bij Anderlecht terecht.
    Vind ik leuk
    zapperboy +992
    maandag 19 november 2018 om 23:26
    Bij Anderlecht misschien, maar bij KRC zitten ze in de tribune.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 23:24
    Gayboy mijn favoriete vp belg
    Bedankt voor de felicitaties
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1494
    maandag 19 november 2018 om 23:25
    Ongelofelijk hoe snel men hier weer afgunstig weet te zijn! Jullie (generaliseer gemakshalve even) vinden hollanders arrogant. Dat is niet per se onterecht overigens. Maar je hoort nu geen enkele nederlander piepen dat we er weer zijn. Alles en iedereen realiseert zich dat we een team in opbouw zijn. Maar de reacties en afgunst daarop. Zeker na gisteren een verliespartij die voortkomt uit nota bene arrogantie naar mijn idee. En kijk eens naar de reactie nu. En dan bij een eindtoernooi vraagt een heel belgie zich af waarom we ze toch niet sympathiek vinden.... tsja..
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 23:25]
    Vind ik leuk
    Brick +814
    maandag 19 november 2018 om 23:36
    Martin bergstra is gewoon een aap van een vent... meer degelijke hollanders als u zouden dit forum goed doen, proficiat!
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1494
    maandag 19 november 2018 om 23:39
    Dank laat me vooropstellen dat ik ook vind dat van geluk in elkaar hangt bij oranje. Precies zoals het de laatste jaar uit elkaar viel door pech. Daarbij was ik gisteren wat rond aan het neuzen omdat ik de belgen ook wel erg streng vond voor de duivels. Als je een half eltal en kevin mist kan het wel eens mis gaan!
    Vind ik leuk
    Brick +814
    maandag 19 november 2018 om 23:41
    Heb ik het mis of is het niveau van eredivisie opeens enorm gestegen ook?
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1494
    maandag 19 november 2018 om 23:46
    Het niveau van de eredivisie is vrij bedroevend denk dat belgische competitie in de breedte sterker is. Maar het niveau van ajax en psv ligt dit jaar wel behoorlijk hoog voor nederlandse begrippen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 09:36
    Geloof ik niet zo
    Heeft wel te maken met dat ze hogere lonen
    Betalen
    Het befaamde belasting voordeel
    Je denkt toch niet dat sporters in België gaan wonen voor het niveau
    Vind ik leuk
    MrComment +1974
    dinsdag 20 november 2018 om 19:18
    Weet je eigenlijk zelf wel nog wat je zegt?
    Je zegt dat je dat niet gelooft en daarna zeg je dat het te maken heeft met hogere lonen.
    Ofwel geloof je het niet ofwel geloof je het wel en verklaar je het door de hogere lonen. Beide is niet mogelijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 19:32
    Jullie houden het niveau wanhopig op pijl door de belasting truc
    En wie weet wat er allemaal nog meer uit komt vallen
    na de operatie propere handen..
    Vroeger was belgie al bekend om het betalen via een envelopjes
    Propere handen gaat zorgen dat jullie schone schijn snel zal knappen.
    Vind ik leuk
    MrComment +1974
    dinsdag 20 november 2018 om 21:58
    Als jij werkelijk denkt dat enkel in België vroeger veel onder de tafel betaald werd dan ben je wel zeer naïef.
    Ik weet niet waarom je zo blijft hameren op die 'belasting truc'. Nederland is een belastingparadijs voor multinationals. Zie je ons daar over zagen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 22:08
    Lees de morgen maar
    Waarom denk je dat veel Nederlanders naar België gingen
    Speciaal voor de envelopjes
    Jullie spelen vals zoals gewoonlijk
    Jullie geven sporters een belasting voordeel
    In alle sporten
    Mijn favoriete journalist is hans vandeweghe trouwens
    Misschien moet je ook gaan lezen inplaats van die corrupte krantjes.
    Vind ik leuk
    MrComment +1974
    woensdag 21 november 2018 om 05:07
    Spelen jullie dan niet vals in verband met het belastingvoordeel voor multinationals? Beetje belachelijk om ons van iets te beschuldigen wat je zelf ook doet, niet?
    De reden waarom we belastingvoordeel geven aan sporters is zodat ze zich ook effectief op hun sport kunnen focussen. Niet alle sporten worden zo goed betaald als voetbal. Misschien eens verder denken dan je eigen neus lang is.
    Dat Hans Vandeweghe je favoriete journalist is kan goed zijn. Maar ik ben het toch vrij regelmatig niet eens met wat hij schrijft.

    Beetje belachelijk om de Morgen de hemel in te prijzen en dan al de andere kranten corrupt te noemen...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 november 2018 om 05:07]
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 11:14
    Jouw voorbeeld van de multinationals heeft niks met sport financiering te maken
    Ik ben het daar ook niet mee eens
    En er wordt nu over gesproken om dat weg te krijgen.

    En deze regel van jullie word vooral benut door oudere dure buitenlanders
    Dus vooral op de korte termijn succes
    Vind ik leuk
    MrComment +1974
    woensdag 21 november 2018 om 15:56
    Ja, dat is gemakkelijk. Ik mag niet vergelijken met iets anders dan sportfinaciering. Beetje belachelijk, niet?
    Je klaagt over een oneerlijk voordeel dat de Belgische clubs hebben ten opzichte van de Nederlandse. Ik vergelijk met het oneerlijk voordeel dat de multinationals hebben in Nederland.
    Ik mag enkel vergelijken met het belastingvoordeeltarief van topsporters in Nederland? Waarom?
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 16:06
    Tuurlijk
    Is toch ook logisch
    Maar als ik het een beetje volg bij jullie dan is er binnen jullie land ook wrok tegen zo'n regel
    Trouwens waarom denk je dat al die Nederlandsers in België gaan wonen
    Zal echt niet zijn voor de aardige mensen die daar wonen.
    Maar misschien moeten we verder discuseren als die regel weg is.
    Kijken hoe het dan gaat met het niveau van het Belgische voetbal
    Vind ik leuk
    MrComment +1974
    donderdag 22 november 2018 om 06:24
    "Trouwens waarom denk je dat al die Nederlandsers in België gaan wonen"

    Omdat jullie dan Nederlandse belastingen kunnen ontlopen? Het kan natuurlijk ook zijn voor het betere eten en bier. :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 00:23
    Dankjewel brick
    Kan ik als aap ook de ebbenhouten schoen winnen of hebben jullie daar ook weer een categorie voor 😁
    Vind ik leuk
    Pierke79 +451
    dinsdag 20 november 2018 om 07:35
    Ik dacht al wel dat je op een prijs uit was, die volharding.
    Vind ik leuk
    Oui Oui +52
    maandag 19 november 2018 om 23:39
    Eens. Toen Nederland bij de top hoorde hoefde we het nooit zo van de daken te schreeuwen. Belgen hebben wat last van het Napoleon syndroom. Omdat ze ons kleine, iets wat gehandicapte, broertje zijn. Ze vonden het heel belangrijk om het ons afgelopen jaren in het gezicht te smeren. Verschrikkelijk. Dat deden de Nederlanders nooit, omdat België ons niet echt interesseert. Ik supportte de Belgen in het verleden altijd. Maar ze laten nu al tijden hun ware gezicht en afgunst zien. Vnv is daarom extra lekker. Tot morgen lieve Belgjes.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1494
    maandag 19 november 2018 om 23:44
    Ja ik begrijp overigens best dat Belgen met ons hebben wat wij met Duitsers hebben en dat is prima. Ik hoop dat we ooit samen pieken en dat het een prachtfinale mag opleveren.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15591
    maandag 19 november 2018 om 23:51
    Gehandicapte broertje? Jij luistert te veel naar Van der Gijp. Ik ben er zeker van dat 't grootste deel van mensen met een handicap nog veel gelukkiger zijn dan jij achter je schermpje.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 23:51]
    Vind ik leuk
    zapperboy +992
    maandag 19 november 2018 om 23:59
    Wedden, Lord, dat Oui Oui weer een nieuw account aan het aanmaken is.
    Vind ik leuk
    zapperboy +992
    maandag 19 november 2018 om 23:55
    ""......... omdat België ons niet echt interesseert....""
    Blijf dan hier weg.
    Vind ik leuk
    Oui Oui +52
    dinsdag 20 november 2018 om 14:24
    Doen ze ook niet. Niet in de zin van voetbalconcurrent. Als individuen des te meer. En ja, ik dacht: "Laat ik die Belgen eens een koekje van eigen arrogante deeg geven." Zie hier het resultaat... Boze Belgen. Nooit, maar dan ook nooit meer roepen dat Nederlanders, of Hollanders zoals jullie zeggen (technisch fout helaas), arroganter zijn dan Belgen. Nogmaals, Nederlanders schreeuwen het normaliter een stuk minder van de daken. Adieu.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 14:24]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 19:35
    Met plezier en gemak zullen jullie inmiddels gemaakte voetbal vijanden jullie in de prak gaan spelen
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15591
    maandag 19 november 2018 om 23:36
    46 reacties. 2 daarvan zijn volwassen. Tijd voor een moderator lijkt me..
    Vind ik leuk
    koalaM +271
    maandag 19 november 2018 om 23:56
    Het wordt hier nog maar eens bewezen dat de meeste nederlanders niet nuchter kunnen nadenken wanneer het over Oranje gaat.
    Twee goede wedstrijden en ze worden weer wereldkampioen. Met heel veel geluk een gelijkspel tegen het verjongde Duitsland. En die groep des doods viel goed mee hoor. De eerste wedstrijd tegen de oude knarren van Duitsland was een lachertje. Zelfs Zuid-Korea heeft tegen die mannen gewonnen met 2-0 !
    Dus Holland, goed voor jullie dat je in de halve finale van de nations league zit maar hou nog maar even die beide voeten op de grond.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3549
    dinsdag 20 november 2018 om 08:53
    Wie zegt er dat we wereldkampioen worden ? En het is een team in opbouw. Dat gaat met betere en slechtere wedstrijden. En dat jullie de prestatie van Nederland naar beneden willen halen dat weten we nu wel. Mensen als jij weten altijd een excuus te vinden waarom Nederland wint maar dat het niet veel voorstelt. Echt volwassen hoor
    Vind ik leuk
    Minunten +350
    dinsdag 20 november 2018 om 10:23
    Ik vat het graag samen:

    - België zal qua talent nog steeds een jaar of zes bij de beste 8 landen ter wereld zitten. Nadien wordt het spannend wat er nog aan komt.
    - Het is niet zo dat we zooo goed zijn dat we gegarandeerd elke match met de vingers in de neus winnen
    - Tegen Zwitserland was het verdedigend een schande. Kompany, dat verhaal loopt op een einde.
    - Het was een topperiode dat de hollanders enkele tornooien misten en even minder waren.
    - Qua talent
    Vind ik leuk
    Minunten +350
    dinsdag 20 november 2018 om 10:24
    ... amai, dat loopt hier goed fout mijn samenvatting :-)

    - Qua talent bij de -24 jarigen staat Nederland boven België
    - Door de 15 magere jaren binnen het Belgische voetbal was de jaloezie weg bij Nederland. Goed dat dat rechtgezet is. Een gezonde concurrentiestrijd, niks beter.
    - 21 jaar geleden dat Nederland van België won, en counting... :-)
    - Go Belgium!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 10:29]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws