Meunier spaart eigen ploeg niet: De slechtste match ooit bij de Rode Duivels

    Meunier spaart eigen ploeg niet: "De slechtste match ooit bij de Rode Duivels"

    Gepubliceerd: zondag 18 november 2018 om 23:02zo 18-11-2018 om 23:02

    Een enorme afgang voor onze Rode Duivels in Luzern, die een 0-2 voorsprong nog uit handen gaven. Voor Thomas Meunier was het ook een pijnlijke avond. Hij kwam met een stevige reactie na de partij.

    "Ik herinner me in de drie jaar die ik international ben geen slechtere wedstrijd", klonk het bij VTM. "De slechtste match ooit van de nationale ploeg", gaf de flankspeler aan.

    Een enorme ontgoocheling dus? "Een meer dan enorme ontgoocheling", gaf hij aan. "We hadden eigenlijk alles in handen. Het was echt niet normaal wat hier gebeurde. Als we gewoon naar de kwaliteit van ons kijken, kan zoiets niet gebeuren."

    Meunier weet ook wat er fout liep. "Er was te weinig agressiviteit bij ons. Te weinig focus, te weinig mentaliteit. Het was gewoon niet genoeg.  We dachten misschien dat we de halve finale al binnen hadden", aldus Meunier.

    Plaats een reactie

    zondag 18 november 2018 om 23:09
    Een juiste analyse
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 23:13
    En in de slechtste match ooit, was hij de allerslechtste
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 23:19
    Er waren er nog bij die slechter waren, maar hij was inderdaad heel slecht
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1471
    zondag 18 november 2018 om 23:16
    Jammer mannen! Ik had me warempel nog verheugd op een nieuwe derby der lage landen! Vooropgesteld dat Oranje het überhaupt gaat redden. Maar dat allemaal gezegd hebbende ... Lees de reacties hier, maar zijn jullie niet wat te streng? Jullie missen nogal wat spelers en vooral een jongen die Kevin heet? Dan kan het toch een keer goed misgaan?
    Vind ik leuk
    Toca +39660
    zondag 18 november 2018 om 23:17
    Typisch belgisch. Ofwel alles goed en nu ineens alles slecht. Het was uiteraard niet goed maar shit happens.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1471
    zondag 18 november 2018 om 23:20
    Ach dat is in Nederland ook. Plots kunnen we weer ballen en morgen verliezen we van Duitsland en kunnen we er weer niets van... Moraal van het verhaal. Dat België heeft een prachtelftal en het gaat nu een keer mis. No worries...
    Vind ik leuk
    Toca +39660
    zondag 18 november 2018 om 23:21
    Zo denk ik er ook over 😉
    Vind ik leuk
    vampire81 +1191
    maandag 19 november 2018 om 14:58
    het kan altijd eens voorvallen dat het mis gaat, dat kan nu éénmaal gebeuren, maar echt niet de manier waarop, dat is compleet onaanvaardbaar en ik vind dan ook dat hier consequenties moeten op volgen want dit is er toch te zwaar over
    Vind ik leuk
    Toca +39660
    maandag 19 november 2018 om 15:15
    Je kan voor 1 match toch martinez niet buitengooien. Hopelijk trekken ze hier lessen uit.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 23:21
    Het is van tijdens Wilmots campagne dat ik nog eens zo slecht voetbal heb gezien van de RD
    Vind ik leuk
    Toca +39660
    zondag 18 november 2018 om 23:23
    Dat is zo maar mss kan dat is geen kwaad. Kwestie van iedereen terug wakker te krijgen. Niks gaat vanzelf.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 23:24
    Dat heb ik ook al aangegeven dat dit misschien nog het beste is zodat ze weer met hun voetjes op de grond staan.
    Vind ik leuk
    Rebel +1399
    zondag 18 november 2018 om 23:22
    En als het slecht is, dan is het Youri en Vince hun fout,ongeloofelijk hoe we in België aan elkaar hangen
    Vind ik leuk
    Toca +39660
    zondag 18 november 2018 om 23:24
    Uiteraard maar dat zijn we gewoon he. Met Vanaken hadden we 2-5 gewonnen natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Boerken +7041
    maandag 19 november 2018 om 00:21
    Nee, maar zij waren echt niet goed
    Vind ik leuk
    Fie +220
    zondag 18 november 2018 om 23:36
    Er was niemand goed, heel jammer maar om nu alle spelers uit te spuwen is er toch ook over... ik las al reacties van martinez buiten ed... een beetje serieus blijven.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 23:38
    Lompe rund die meunier
    Vind ik leuk
    Darko +20
    zondag 18 november 2018 om 23:43
    Chadli-Boyata: een regelrechte RAMP!!!
    Vind ik leuk
    THOR4ever +2045
    maandag 19 november 2018 om 00:55
    Niet alleen de linkse flank was een lachertje vandaag. Op rechts viel
    Meunier ook over zijn eigen voeten en kreeg hij ook weinig steun. Ook centraal waren ze in slaap gevallen. Gewoon een complete off-day. Dat zou ik nog kunnen vergeven als ze er vol voor waren gegaan, maar ze hebben nooit de indruk gegeven dat ze deze wedstrijd ernstig namen. 0 druk op de bal
    Vind ik leuk