Rode Duivels zakken helemaal door het ijs: Ik heb hier geen woorden voor

    Rode Duivels zakken helemaal door het ijs: "Ik heb hier geen woorden voor"

    Gepubliceerd: zondag 18 november 2018 om 22:44zo 18-11-2018 om 22:44

    Niemand had het verwacht, maar de Rode Duivels zijn toch onderuit gegaan. Het werd maar liefst 5-2 voor Zwitserland. Toby Alderweireld snapte er niets van.

    "Ik heb hier geen woorden voor", kwam hij met een reactie tegenover VTM. "Er gebeurden gewoon te veel individuele fouten. Eerst was er die domme penalty en dan pakten we nog die domme tweede goal. We hadden gewoon een complete off-day", zegt hij.

    Niemand had zo'n nederlaag verwacht. Ook Alderweireld niet. "Normaal gebeurt dit ons nooit. We hadden de voorbije wedstrijden een heel standvastig niveau, maar iedereen is er onder gezakt. In de rust is er geroepen, maar dat haalde niks uit... Het was gewoon niet genoeg. Jammer", besluit hij.

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +16096
    zondag 18 november 2018 om 22:48
    Beschamend! Alsof die mannen ervan gaan wakker liggen, zeker niet.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:49
    Is er leven op pluto...
    Kheb getwijfeld over België. BELGIË
    Vind ik leuk
    Philip R. +157
    zondag 18 november 2018 om 22:49
    Manneken... ik heb ook geen woorden voor jouw lamlendig spel! Het enige wat jij doet is naar achter spelen als je een bal krijgt... als je hem naar voor moet spelen, dan schijt je telkens in je pamper!
    Vind ik leuk
    DOMI +213
    zondag 18 november 2018 om 22:56
    Met de Duitsers en tegenwoordig ook met de Nederlanders en vandaag ook met de Zwitsers heb je nooit gedaan. Die komen altijd terug!
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 23:43
    Ze hebben belgie tactisch technisch overlast
    Mooi nationaal stadion in Zwitserland trouwens
    Nog kleiner land dan jullie maar totaal geen last van calimero gedrag 😁
    Vind ik leuk
    Frefke +909
    zondag 18 november 2018 om 23:09
    Enige troost/hoop is dat we wel spelbepalende spelers misten om een ommekeer mogelijk te maken.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 23:44
    Pff excuses zijn altijd snel paraat bij de Belgen
    Zwitserland miste nog veel meer
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws