Huilen met de pet op, Zwitserland kan 83(!)-jarig record breken

Huilen met de pet op, Zwitserland kan 83(!)-jarig record breken

Gepubliceerd: zondag 18 november 2018 om 21:40zo 18-11-2018 om 21:40

Onze Rode Duivels kijken bij de rust tegen een 3-2 achterstand aan. Nochtans kwamen we op een 0-2 voorsprong. Toch gaven de Rode Duivels het nog uit handen. Daarmee kunnen de Zwitsers een heel oud record breken.

Als de Rode Duivels uiteindelijk nog verliezen met een 4-2 eindstand (waardoor Zwitserland zich ook zou kwalificeren voor de halve finale van de Nations League) breekt de thuisploeg een bijzonder oud record. Zo is het namelijk al 83(!) jaar geleden dat een 0-2 voorsprong van de Rode Duivels nog werd weggegeven.

Lees meer over:Rode Duivels

Plaats een reactie

zondag 18 november 2018 om 21:43
Na die 2-0 waren de Zwitsers gewoon beter, de Belgen dachten dat het over en out was,niet dus.
Vind ik leuk
Lord Wenger +16976
zondag 18 november 2018 om 21:47
We weten allemaal wat er na hoogmoed komt..
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 21:49
De val, maar zijn ze al neer gekomen of zijn ze nog bezig aan de val.
Vind ik leuk
Lord Wenger +16976
zondag 18 november 2018 om 21:54
Onaanvaardbaar hoe ze die tegengoals pakken en de 4 - 2 is op komst.
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 22:04
En daar is de 4-2
Vind ik leuk
Geertvdd +3956
zondag 18 november 2018 om 22:17
nog meer hoogmoed? ;-)
Vind ik leuk
Toerevla +95
zondag 18 november 2018 om 21:56
Of denken jullie dat Tielemans zomaar uit de ploeg viel bij Monaco?
Vind ik leuk
Boerken +7945
zondag 18 november 2018 om 22:07
Tielemans jongens!
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 22:09
Is Wilmots weer bondscoach misschien ,ze spelen even slecht misschien zelf slechter.
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 22:13
Kinderlijk buitenspel opgeheven van Meunier, die penalty is dom van Chadli, Tielemans is gewoon wenen met de pet op.

Dit is geen goede match voor de Duivels dus hopelijk nog een goal op puur geluk.
Vind ik leuk
Rune1891 +5429
zondag 18 november 2018 om 22:13
Van 't kastje naar de muur...
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 22:27
En daar stond hij weer helemaal alleen
Vind ik leuk
Rune1891 +5429
zondag 18 november 2018 om 22:28
Tussen 4 man, volledig alleen...
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 22:32
inderdaad
Vind ik leuk
Philip R. +312
zondag 18 november 2018 om 22:32
Ondanks de winst vorige match tegen IJsland was al de voorbode van dit misbaksel! Goed dat ze eruit liggen en es goe met hun billen bloot gaan...
Vind ik leuk
jean +16
zondag 18 november 2018 om 22:38
Gezien hoe dik hun nek was bij aankomst aan het stadium ?
[Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 22:40]
Vind ik leuk
Philip R. +312