Verbijstering over reserverol Batshuayi: ''Laat Martinez naar Spanje vertrekken''

    Verbijstering over reserverol Batshuayi: ''Laat Martinez naar Spanje vertrekken''

    Gepubliceerd: zondag 18 november 2018 om 19:46zo 18-11-2018 om 19:46

    Roberto Martinez heeft voor de match tegen Zwitserland voor opschudding gezorgd door Michy Batshuayi niet te laten starten. Dat doet de nodige wenkbrauwen fronsen.

    Plaats een reactie

    zondag 18 november 2018 om 20:07
    Zet liever tielemans op of langs de bank
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 20:27
    Ik wil uw ploeg dan wel eens graag zien Kristof. De positie van Batshuayi heeft inde verste verte geen invloed op die van Tielemans, dus die wissel is van geen tel. Wat Martinez doet is niet onlogisch.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 20:34]
    Vind ik leuk
    Frefke +896
    zondag 18 november 2018 om 20:13
    Batsman was niet top donderdag, bracht toch niet veel voor de ploeg.
    Met uitzondering van zijn 2 inleggers was het gene vette...
    Vind ik leuk
    Daydreamer +5099
    zondag 18 november 2018 om 20:18
    Raar... Als dit bij Romelu gebeurt is hij man van de match want “een spits staat er om te scoren”!?
    Vind ik leuk
    Frefke +896
    zondag 18 november 2018 om 20:26
    Misschien waar... maar donderdag heb ik op bepaalde momenten Romelu sterk gemist in het spel en dit (volgens mij) niettegenstaande zijn gebrekkige techniek.
    Vind ik leuk
    jericho666 +2650
    zondag 18 november 2018 om 20:26
    Nee, die wordt dan door de zogenaamde kenners afgebroken om zijn gemiste controles en slechte passes.
    Vind ik leuk
    Batman +73
    zondag 18 november 2018 om 20:26
    Tactisch hé simpele geesten... Weer amok maken voor niets.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 20:27]
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 23:50
    "Voor niets", he said :'-)
    Vind ik leuk
    Gino Ga +6
    zondag 18 november 2018 om 20:35
    MARTINEZ...hopeloze vent....als Brazilië hadden afgewerkt tegen België waren ze vernederd geweest...nu spreken ze van de juiste tactiek....haha....laat me niet lachen....
    Vind ik leuk
    Gino Ga +6
    zondag 18 november 2018 om 20:39
    MARTINEZ....wie dat een goede trainer vind....kent er geen kl.te van....tijdens WK hadden de Brazilianen afgewerkt...waren de Belgen vernederd geweest....veel sjans gehad....MARTINEZ mag van mij vertrekken....zo snel mogelijk liefst
    Vind ik leuk
    strat2 +478
    maandag 19 november 2018 om 06:24
    Tielemans op de bank aub. Verliest elke match met Monaco, en zit daar ook nog geregeld op de bank. Is NIET de patron van de rode duivels. Van Aken volgens mij wel ( in afwezigheid van de Bruyne).
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 08:49]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws