Belgische Premier League-zender voor de komende vier jaar ligt vast

Belgische Premier League-zender voor de komende vier jaar ligt vast

Gepubliceerd: donderdag 15 november 2018 om 13:10do 15-11-2018 om 13:10

Wie in ons land naar de prestaties van Kevin De Bruyne, Romelu Lukaku en andere Eden Hazards wilde kijken, moest afstemmen op Play Sports. Dat zal in de toekomst ook zo zijn.

De uitzendrechten voor de Premier League lagen de laatste weken op tafel. Play Sports sloeg zijn slag en zal ook de komende vier seizoenen van 's werelds meest gevolgde competitie op de Belgische beeldbuis brengen.


Four More Years
Vaste analist van Play Sports, Geert De Vlieger, is alvast blij dat zijn zender de rechten behoud. 'Nog vier jaar', stelt de ex-Rode Duivel op Twitter.

Plaats een reactie

Zetterberg +14013
donderdag 15 november 2018 om 14:23
4 more years...PL of 4 more years De Vlieger?

Mogen we echt beginnen hopen?
Vind ik leuk
AlexGMillian +1291
donderdag 15 november 2018 om 14:37
Niet zo slim met de Brexit, de sjeiks, de buitenlandse topspelers zullen het daar afbollen. Laat ze verzinken in hun zinkend schip! Vele buitenlandse investeerders voelen zich persoonlijk aangevallen door de arrogante egoistische Britten. Wie er trouwens anno 2018 nog geen IPTV gebruikt is ook maar dom, geen telenet of proximus mafia nodig. Waarom in godsnaam 60-100EUR per maand betalen voor paar zenders, terwijl je met P2P zenders abo's hebt van 10eur per maand met veel meer keuze.
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 14:40]
Vind ik leuk
Smuuw +1477
donderdag 15 november 2018 om 14:45
Dom is een verkeerd woord hiervoor, ieder zijn plezier en gemak. Als je dan toch illegaal kijkt waarom ervoor betalen? Zoals bij IPTV de bedoeling is en nooit garantie krijgt dat je geen lagg gaat hebben. Acestream is een gratis extensie van jouw browser en is het principe van IPTV 😉 zonder een cent uit te geven.
Vind ik leuk
Geofpurple +7540
donderdag 15 november 2018 om 14:55
Kijk gewoon alles gratis wat je maar wil, leven is al duur genoeg voor meer essentiële zaken dan wat ontspanning (voetbal kijken). Mensen die geld uitgeven aan een sports betaalpakket, niks op tegen hoor, imo personen met geld te veel. Niettegenstaande hun goed recht natuurlijk.
Vind ik leuk
Wolf1986 +2041
donderdag 15 november 2018 om 15:56
Ik dacht dat vroeger ook, tot ik play sports had. Ik zou op televisioneel vlak in een zwart gat vallen zonder. Een dure boel, maar in het weekend staat het constant op.
Vind ik leuk
Geofpurple +7540
donderdag 15 november 2018 om 16:26
Kzeg ook niet dat dat een domme of foute keuze is, zoals je zegt, tis een duur boeltje als je al bij elkaar neemt. Persoonlijk heb ik het er niet voor over. Uiteindelijk zijn het 'maar' voetbalmatchen. Geef me geld die ik er mee uitspaar liever uit aan zaken die ik nuttiger vind
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws