Sterkhouder van Club Brugge teleurgesteld: Minder sfeer dan gewoonlijk

    Sterkhouder van Club Brugge teleurgesteld: "Minder sfeer dan gewoonlijk"

    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:15

    Club Brugge heeft de klip Waasland-Beveren niet kunnen omzeilen. In eigen stadion werd het 1-1. Het Jan Breydelstadion bleef opvallend stil tijdens die partij, zo merkte ook aanvoerder Ruud Vormer.

    De Nederlander vertelt dat bij Het Nieuwsblad. "Het was gewoon niet goed genoeg, de bal viel vandaag niet voor ons. Er was ook minder sfeer dan gewoonlijk, maar dat had allicht niks met de affaire te maken. Het lag misschien aan ons, omdat we weinig lieten zien."

    Vormer is blij dat coach Ivan Leko al is vrijgelaten. "We hebben het onderling natuurlijk over die zaak gehad, maar ook toen de coach er niet was, hebben we drie dagen kwaliteit geleverd op training. Knap ook hoe de coach hiermee omgaat. Wat hem overkomen is, wens je je ergste vijand niet toe. Maar ik herhaal nogmaals, de affaire mag vanavond geen excuus zijn."

    Plaats een reactie

    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:20
    ' t is goed in t eigen herte te kijken voor het slapengaan '

    Guido Gezwelle..
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3035
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:53
    Heeft wel gelijk, sfeer was echt ondermaats (en het is al geen vetten bij ons).
    Aan wat het lag? Geen idee, maar het spel op het veld gisterenavond draagt ook niet bij tot de sfeer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:36
    "...en het is al geen vetten bij ons..."

    Beste man, u bent waarschijnlijk steeds met een groen truitje naar een match in JB geweest.
    Want als er 1 Club is met bijna altijd de beste sfeer van Belgie, dan is het ons Clubje wel...
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3035
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:54
    Hahahahahaha, man, ik ga al 25 jaar naar club, zit al 25 jaar in de noord, doe je gekleurde bril eens af, de sfeer gaat jaar na jaar achteruit
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1954
    zondag 21 oktober 2018 om 11:18
    Heb een ander gedacht als er over sfeer geproken word.die wedstrijden waar ik aanwezig was waren wel zeer sfeervol ,kzeg maar tegen lokeren daar hebben de sup de ploeg naar de overwinning gestuwd als het vrijdag dan eens wat minder is dat kan ook gebeuren, zal u er nog aan herinneren dat alle commentaar die door spelers van tegenstrevers en analisten en de pers altijd verwijzen naar de sfeer en de 12eman van brugge ben je wel een sup van brugge, voormij een groot???
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3035
    zondag 21 oktober 2018 om 15:13
    qua sfeer gaat het jaar na jaar achteruit en geloof me, ik ben echt niet de enige die het zegt!
    Vind ik leuk
    Genome +355
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:02
    Dat geloof je nu toch zelf niet. Ik wil geen verwijt doen aan de Club supporters, maar Brugge behoort echt niet tot de beste sfeermakers van onze Belgisch voetbal.

    Daar wordt er enkel maar gezongen in het begin op het einde en bij een doelpunt (excl. die twintig man achter de goal). Als het dan bijvoorbeeld niet draait zoals het zou moeten zoals gisteren dan is er stilte, wat snel kan overslaan naar woedeuitbarstingen bij het minste én negatief supporteren. Totaal niet aangenaam.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 22:21]
    Vind ik leuk
    Cavalier1 +39
    zondag 21 oktober 2018 om 02:39
    Haha die is echt goed! Stilte en dan wat roepen, en Liverpool songs onteren, lekkere sfeer in “JB”!
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:22
    Tgoh, kerel mocht je wat slimmer zijn wist je dat Club VOOR Liverpool is opgericht! Omring uzelf met wat meer kennis voor ge u belachelijk maakt.
    Vind ik leuk
    Cavalier1 +39
    maandag 22 oktober 2018 om 23:02
    Arme drommel! You WILL walk alone met dit soort irrelevante praat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 00:24
    Haha en dan zo een reactie tegen de waarheid. You ARE alone! Pathethic man!
    Vind ik leuk
    Cavalier1 +39
    woensdag 24 oktober 2018 om 03:24
    Beste trol, ga gerust door met je blauwzwarte smakeloosheid, maar laat de legendes van het voetbal met rust. Alsjeblief.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 12:29
    Ik vertel je feiten. Dingen die echt zijn. Niet zoals in jouw fantasie. Maar de ware realiteit.
    En jij komt af met dit...? Wow, nog lager dan ik al dacht..
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:25
    Ruud(uit)vormer!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws