Real Madrid op eigen veld 0-2 achter, fans nemen Courtois op de korrel

    Real Madrid op eigen veld 0-2 achter, fans nemen Courtois op de korrel

    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:05

    Real Madrid lijkt op weg naar een nieuwe nederlaag. Aan de rust staat het 0-2 achter tegen Levante. Volgens heel wat fans maakte Thibaut Courtois geen al te beste indruk. 

    Plaats een reactie

    Prpldynmt +5563
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:20
    Courtois heeft de pech om in dit zwalpend Real terecht te komen, dat nogmaal bewijst dat het maar een middelmatige ploeg is zonder Ronaldo. Als je ziet wie vooraan speelt, weet je genoeg.
    Daarom doet Hazard er beter aan om nu niet naar Real te gaan, want hij zou mee tenonder gaan.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 14:32]
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1663
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:30
    Mariano had ik nog nooit van gehoord.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4786
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:38
    Klopt, maar wel vreemd dat die redenering niet wordt doorgevoerd als het goed gaat... Toen Courtois bij Atletico aankwam had hij evengoed geluk om daarin mee te draaien en waren de prijzen ook niet zozeer zijn verdienste... Net zomin als het nu zijn fout is dat het niet draait...
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4434
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:45
    Dacht hey daydreamer we zullen maar niks zeggen zekers. Maar ik ben blijkbaar te laat :D
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4786
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:46
    Lol, we zullen het seffens wel weer over ons krijgen :)
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4434
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:50
    Die kans zit er in. Denk dat we niet niet chauvinistisch genoeg zijn. Ahja ik heb lak aan nationaliteit. Ik kijk enkel naar kwaliteit. Stel mezelf de vraag, had de bewuste man een andere nationaliteit. Zou hem hier op VP dan ook zo hoog aangeschreven staan?
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4786
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:54
    Klopt! Nu ja, eigenlijk vind ik dat ook zo over Lukaku maar ook dat mag hier niet gezegd worden hè! Aan onze nationale helden wordt niet getornd hè!
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4434
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:56
    nationale held zeg je? nationale crybaby om aandacht eerder. Beste belgische spits ooit naar het schijnt. Sommige kennen echt hun geschiedenis niet me dunkt
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:57
    Cijfers zeggen genoeg. Dat telt voor een spits. En wat zeggen de cijfers..... Juist onderschatte, steeds verkeerd gebruikte spits, die in welke ploeg ook vaak scoort,En hij kan nog jaren goals maken......
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 00:02]
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4434
    zondag 21 oktober 2018 om 00:33
    Niet echt. Jij bent blijkbaar fan van cijfertjes. Awel bekijk zijn cijferkes eens tegen toplanden en topclubs.

    Voor we beginnen over topschutter aller tijden. Vergelijk eens hoeveel interlands er paar jaar gespeeld worden nu anno vroeger. Het zou eigenlijk zelf een schande zijn als een spits geen hogere cijfers haalt tov toen.
    Vind ik leuk
    Jozef +38732
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:20
    De 0-1 was een fout van Courtois. Het is in ieder geval zijn taak om het goed te doen bij een 'zwalpende' ploeg... wat een woord trouwens, ooit van zwalkend gehoord?
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1663
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:30
    Ik heb de indruk dat de helft van de ploeg tegen hun zin speelt voor het moment. Er is een generatiewissel op komst.
    Vind ik leuk
    CZNK +278
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:35
    Verbaasd me niks. Belachelijke succesupporters van Madrid, was ook zo bij Cr7 ect
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:25
    Wat een onzin allemaal! Als je Real een middelmatige ploeg vindt, dan ken je niets van voetbal! Er is ook pech mee gemoeid!
    Vind ik leuk
    CZNK +278
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:43
    Misschien eens een les begrijpend lezen nemen Thijs? Heb ik ergens gezegd dat het een middelmatige ploeg is? Het zijn middelmatige supporters wel
    Vind ik leuk
    Jozef +38732
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:19
    De 0-1 voor Levante was geen pech.

    Dat was een enorme fout van Courtois. Dat lees ik hier nergens, maar dat is wel zo.
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1071
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:37
    Met de manier in gedachte waarop hij Chelsea behandeld heeft... geweldig om te zien dat hij het moeilijk heeft.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws