Nieuw geval van matchfixing ontdekt? Daar gebeurden héél rare dingen

Nieuw geval van matchfixing ontdekt? "Daar gebeurden héél rare dingen"

Gepubliceerd: maandag 15 oktober 2018 om 10:15ma 15-10-2018 om 10:15

KV Mechelen kreeg de afgelopen week al een stevige klap door de beschuldigingen van enkele bestuursleden. Alsof dat nog niet genoeg was, wordt het nu ook verdacht van matchfixing tegen Cercle Brugge, in 2015.

"Tja, op die manier kan je honderd jaar teruggaan in de tijd en zal je altijd wel iets verdacht vinden", haalt supporter Stef Verdeyen uit in Gazet van Antwerpen. "Ik kan echt niet geloven dat daar omkoping in het spel was."

Over vorig seizoen spreekt de superfan zich eveneens uit. "Weet je, vorig seizoen was het hier gewoon één groot ­circus. Al die trainerswissels, de ­vele transfers... En dan dit als triest dieptepunt", gaat de man verder.

Verdeyen snapt wel niet dat één bepaalde wedstrijd niet in het matchfixing-onderzoek voorkomt. "Ik vind wel dat Eupen - Moeskroen ook eens grondig onderzocht mag worden, want daar gebeurden wel héél rare dingen."

Poll

Moet die partij onderzocht worden?

(869 stemmen)

Plaats een reactie

Toca +44427
maandag 15 oktober 2018 om 10:18
Met wat ze nu weten of op zijn minst vermoeden kunnen ze die match toch beter is terug bekijken.
Vind ik leuk
Joewie +605
maandag 15 oktober 2018 om 10:22
Een absoluut schande, die match.
En van Moeskroen trouwens ook niet de eerste keer...
Vind ik leuk
Toca +44427
maandag 15 oktober 2018 om 10:27
Ze moeten het wel kunnen bewijzen natuurlijk.
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 15:02
Dat gaat moeilijk worden
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 10:21
Stef Verdeyen geboren in brugge zeker ? Trieste plant
Vind ik leuk
VeeDeeVee +17606
maandag 15 oktober 2018 om 10:26
Eindelijk iemand die die wedstrijd aanhaalt!
Vind ik leuk
Frefke +1092
maandag 15 oktober 2018 om 10:31
En de match Kortrijk - Moeskroen ? Burendienst ?
Vind ik leuk
VeeDeeVee +17606
maandag 15 oktober 2018 om 10:41
Absoluut ook, nog zo'n partij waarbij het echt opviel.
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 11:36
In t Kortrijkse wisten ze op voorhand al wie ging winnen
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 10:34
En de match Cercle Beerschot, ook een betwiste pinalty
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 10:35
Als kv Mechelen de wedstrijd tegen beveren vervalst heeft toch even dit de keeper van beveren speelde een sterke match,niet een van de genoemde arbiters was aanwezig en waarom zet kv een aanvaller in de ploeg op huurbasis van eupen die 3 open kansen mist hoe leg je dat dan uit.kakker till i die
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 11:10
Wat moet onderzocht: Eupen Moeskroen of Cercle Mechelen. Wat dan met alle wedstrijden met dubieuze arbitrage tegen Mechelen vorig seizoen en begin dit jaar?
Vind ik leuk
Fcb for ever +3466
maandag 15 oktober 2018 om 16:26
Iedereen wijst naar iedereen .
Tja dat is natuurlijk ook een manier om
Zelf uit de spotlichts te blijven.
Vind ik leuk
AlexGMillian +1175
maandag 15 oktober 2018 om 18:31
Ik zei het al toen ik de match zag, dat het matchfixing was. Duidelijker kon niet, professionele voetballers die plots slechter spelen dan de premeniemtjes.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws