Opvallend: Anderlecht-fans dagen aartsrivaal uit met gestolen spandoek

    Opvallend: Anderlecht-fans dagen aartsrivaal uit met gestolen spandoek

    dinsdag 25 september 2018 om 10:00

    RSC Anderlecht won afgelopen zondag op het nippertje van Standard Luik (2-1). De late driepunter was voor de paars-witte fans hét ideale moment om een bekend spandoek boven te halen.

    Eind 2017 werd het spandoek van 'PHK', een sfeergroep van Standard, gestolen door enkele supporters van Anderlecht. Bijna een jaar later dook de befaamde banner opnieuw op in de spionkop van paars-wit. 

    Zij probeerden na de winning goal zo nog wat extra zout in de Luikse wonden te strooien. PHK besloot vorig jaar om er de brui aan te geven. Hun ‘groepssymbool’ werd gestolen, waardoor hun verdere bestaan in twijfel werd getrokken.

    Plaats een reactie

    Rebel +753
    dinsdag 25 september 2018 om 10:05
    Schitterend,de totempaal
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10978
    dinsdag 25 september 2018 om 10:21
    Bij ons kost dat een bak bier
    Vind ik leuk
    GILOT +34
    dinsdag 25 september 2018 om 10:48
    Maar 1 bak?
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10978
    dinsdag 25 september 2018 om 10:52
    Een vat is inderdaad meer op z’n plaats
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 12:51
    Kom ik nodig jij uit om stoer de doen in Liège maar hoop er niet te veel op wand je spandoek van rsca is bijna van ons
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1510
    dinsdag 25 september 2018 om 12:55
    rustig werner..
    Vind ik leuk
    Toca +33526
    dinsdag 25 september 2018 om 15:01
    Werner is aan t morren.
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1510
    dinsdag 25 september 2018 om 15:05
    Haha och ja, hij heeft goede hoop, binnenkort hebben ze een spandoek van jullie dat geeft zijn leven blijkbaar toch een beetje kleur. :p
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 15:05]
    Vind ik leuk
    E.V +2501
    dinsdag 25 september 2018 om 13:12
    Seg stoere, scheelt er niks aan uw woordenschat?
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10978
    dinsdag 25 september 2018 om 13:34
    Er is een teken aan te want!

    Ik heb trouwens ook nog een spandoek liggen van Standard van over 25jaar, die keer dat ze kampioen werden. Weet je nog?
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 08:05
    Kunt nie goed tellen precies! 2008 en 2009 waren de laatste. Allebei met Anderlecht als 2de. Het doet nog zeer!
    Vind ik leuk
    Toca +33526
    dinsdag 25 september 2018 om 15:01
    😂😂😂
    Vind ik leuk