Carcela is razend na gelijkspel tegen Charleroi: Gaat er los over

    Carcela is razend na gelijkspel tegen Charleroi: "Gaat er los over"

    zaterdag 15 september 2018 om 20:20

    Standard is er niet in geslaagd om de Waalse derby tegen Charleroi te winnen. Het werd 0-0 in een erg potig duel. Mehdi Carcela is er niet over te spreken.

    De Marokkaan werd meermaals het slachtoffer van een tackle van de Charleroi-spelers. Dat irriteerde hem tijdens de wedstrijd al duidelijk, maar ook na de wedstrijd was hij nog steeds bijzonder kwaad. Hij haalde uit naar de scheidsrechter, maar vooral naar Charleroi.

    "We proberen te voetballen, maar zij breken alles af. Ze spelen gewoon op die 0-0 en proberen spelers te breken. Jammer genoeg voor mij, maar ik hoop dat ik volgende keer beter beschermd word", zegt hij.

    "Dit ging er echt over, want elke keer als ik de bal kreeg werd een fout gemaakt. Niet altijd de grootste fouten, maar wel steeds genoeg om mij het spel te verhinderen", klonk het na de wedstrijd tegenover de camera's.

    Plaats een reactie

    Vlad +1632
    zaterdag 15 september 2018 om 20:30
    Hij moet spreken wat afbreken betreft, als ze voor staan is het de eerste om op de onnozelste manieren tijd te gaan winnen, en het ritme van de tegenstander te proberen breken...
    Vind ik leuk
    Shredder +2930
    zaterdag 15 september 2018 om 21:07
    Carcela heeft gewoon gelijk hoor. Was er met momenten toch beetje over.
    Vind ik leuk
    SD +8030
    zaterdag 15 september 2018 om 21:10
    Negatief spel inderdaad van Charleroi dat vooral uitblonk in tijd winnen en fouten maken. Daarmee mag Mazzu zijn droom om ooit een grote ploeg te trainen opbergen.
    Vind ik leuk
    freejazz +362
    maandag 17 september 2018 om 09:28
    Ja ik kreeg een déjà vu......van de bekerfinale.
    Vind ik leuk
    Frefke +153
    zaterdag 15 september 2018 om 21:17
    Foutjes zoals hij er zelf maakt en zelfs door proceduredicussies een rode kaart ontloopt. Irritant hè Mehdi. Men oogst wat men gezaaid heeft.
    Vind ik leuk
    Rune1891 +1646
    zaterdag 15 september 2018 om 21:36
    De bal die hij vanop 2 meter in de dugout van Charleroi bewust knalt ging er anders ook wel een beetje over... met geel kon hij daar volgens mij zeker niet klagen
    Vind ik leuk
    ScheveStek +1227
    zaterdag 15 september 2018 om 22:17
    Inderdaad!

    En Michel was ook niet content!
    Denk dat als em aan Carcela kon, dat het zijne best dag niet was!

    Mooie voetballer maar wat een arrogant kutkereltje!
    Vind ik leuk
    Rune1891 +1646
    zaterdag 15 september 2018 om 22:25
    Leuk om dit van een Standard sup te zien komen, carcela is idd een geweldige voetballer, maar een klein ventje qua mentaliteit, daarmee dat hij gewoon terug ik België staat, puur kwalitatief gezien kan hij verder kijken dan Standard maar dat gedrag he...
    Vind ik leuk
    Chroom +119
    zaterdag 15 september 2018 om 23:50
    Carcela heeft gelijk, hij moet beschermd worden maar tegen zijn eigen rot karakter, is pas door een klucht ontsnapt aan een wekenlange schorsing en had ook hier weer zijn visitekaartje afgegeven met zIjn schot naar de bank van Charleroi en dan nog klagen over het spel van Charleroi terwijl ze met hetzelfde of nog erger rugby spel de bekerfinale hebben gewonnen van Genk, dit was een koekje van eigen deeg en hoera voor het afbraak voetbal van de Waalse ploegen.
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 19:48
    Inderdaad volgens Standard is het altijd de fout van andere clubs....!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Carcela is razend na gelijkspel tegen Charleroi: "Gaat er los over"