UPDATE: Transfer Anderlecht van de baan, makelaar snapt er niks van

    UPDATE: Transfer Anderlecht van de baan, makelaar snapt er niks van

    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:14

    Komt de transfer van Sikou Niakaté naar RSC Anderlecht in het gedrang? Uit de medische testen van de beoogde aanwinst zou blijken dat hij met een blessure worstelt. Zijn overgang komt daardoor op de helling te staan.

    Het Nieuwsblad weet dat de proeven op maandag geen bevredigend resultaat gaven. De medische staf van paars-wit ontdekte een letsel dat de verdediger parten speelde. Daarop mocht Niakaté dinsdag de proeven opnieuw ondergaan. Ditmaal waren de cijfers beter, maar opnieuw niet volledig in orde.

    Het Anderlecht-bestuur staat nu voor een belangrijke beslissing. Het moet beslissen of het de gok neemt om Niakaté aan boord te halen of niet. Indien de deal met de linkspoot van Valenciennes FC niet doorgaat, zou dat een serieuze streep door de rekening zijn voor de Brusselaars, die al de gehele mercato op zoek zijn naar defensieve versterking.

    Update 13.14: De transfer van Niakaté lijkt volledig van de baan. Dat beweert zijn makelaar tegenover Het Laatste Nieuws. "We vonden geen akkoord, Sikou is fit", klinkt het. Volgens de krant blijft Anderlecht wel in de running om de Gambiaan Bubacarr Sanneh (23) aan te trekken. Momenteel speelt die nog bij het  Deense Midtjylland. 

    Poll

    Moet Anderlecht een gokje durven nemen?

    (1042 stemmen)

    Plaats een reactie

    Prpldynmt +5563
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:26
    We zijn geen CM-kamp he! Alleen topfitte spelers kunnen we gebruiken, dus laat hem maar vallen als hij half geblesseerd is.
    Vind ik leuk
    jericho666 +2246
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:44
    Miss heeft die een kleine spierblessure die binnen 2 weken vd baan is. Zou ik nu ni direct transfer vr opblazen.
    Vind ik leuk
    Riddlin +2374
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:40
    das wel heel kort door de bocht. De Bruyne is nu ook geblesseerd dus die zou ook niet mogen komen nu
    Vind ik leuk
    Hhti +1478
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:37
    Het was een speler die weggekaapt werd voor de neus van FCB. Nu zou het wel eens kunnen zijn dat Fcb meer wist dan RSCA. Maar een geblesseerde overnemen, mmmm zou ik niet doen!
    Vind ik leuk
    Tornado79 +930
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:42
    Maya is ook geblesseerd naar fcb gekomen...
    Is te zien wat de aard van de blessure is h𝑒.
    Vind ik leuk
    jericho666 +2246
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:45
    Allé dan hebben ze waarzeggers bij Brugge. Waarzeggers en Maya, nog erger dan Studio 100 daar.
    Vind ik leuk
    Tornado79 +930
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:28
    Mata bedoelde ik natuurlijk.
    spellingscontrole is ook al opgekocht door Gert Verhulst blijkbaar.
    Vind ik leuk
    Boerken +6901
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:12
    Maya de bij !🐝
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:18
    Club had geen interesse meer...
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:03
    Misschien een reden waarom er zo weinig Franse interesse is in hem?
    Vind ik leuk
    Kettos +2180
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:03
    Top! Samen met Kara hebt dan toch het equivalent van 1 fitte speler!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:18
    De waarheid zal waarschijnlijk weer ergens in het midden liggen.
    Vind ik leuk
    Ku Ma +377
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:20
    Ongelooflijk toch... speelt het bestuur poker dan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:37
    Zie koekje toch geen 5 miljoen betalen voor een verdediger hoor. Makelaar had waarschijnlijk toestemming voor 5 miljoen en rsca wou afdingen wat ik wel begrijp. Zou duurste verdediger ooit zijn in onze competitie als ik me niet vergis...
    Vind ik leuk
    Mario_ +1704
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:37
    Enkel de betrokken partijen weten wat het exacte probleem is.
    Voor een kleine blessure ga je geen transfer afblazen vermoed ik.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws