Reputatie komt Club Brugge duur te staan: Dat wijst op mentale zwakte

Reputatie komt Club Brugge duur te staan: "Dat wijst op mentale zwakte"

Gepubliceerd: maandag 20 augustus 2018 om 13:35ma 20-08-2018 om 13:35

Club Brugge had op het veld van Antwerp FC lang uitzicht op een zege, tot wanneer Karlo Letica een bal loste. Faris Haroun was bij de pinken om de gelijkmaker in doel te schuiven. De Kroaat krijgt meteen veel kritiek.

Volgens Alexandre Teklak was er voordien geen vuiltje aan de lucht. "Na het openen van de score had Club Brugge moeten winnen op Antwerp. Doelman Letica maakte echter een grote fout. Deze onzekerheid lijkt te wijzen op mentale zwakte. Het was immers een makkelijke bal om te pakken."

De Kroaat lijkt het eerdere keepersprobleem te ervaren. "Het is duidelijk dat Letica meer onder druk staat omdat hij ook weet wat de problemen met de doelmannen bij Club waren. Hij moet die oplossen en dat zorgt voor druk", aldus de analist en ex-voetballer in La Dernière Heure.

Poll

Was dit een zeldzame fout van Letica?

(849 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 20 augustus 2018 om 13:38
Allemaal zever. Hij is niet betet dan Horvath. Wat wel juist is dat het allebei doelmannen zijn met veel talent.
[Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 13:40]
Vind ik leuk
apes_moel +259
maandag 20 augustus 2018 om 13:42
Ik vind het vooral slim gedaan van Haroun. Hij probeert nog te koppen waardoor letica denkt dat de bal van richting zal veranderen. Ik vind het echt raar dat niemand dat ziet. Het is zeker een te pakken bal maar als Haroun die bal maar even met de kop raakt gaat hij ook binnen.
Vind ik leuk
TageMeister +9447
maandag 20 augustus 2018 om 13:46
Moest hij een bal weg boksen
Vind ik leuk
apes_moel +259
maandag 20 augustus 2018 om 13:48
Ja dat kunnen we idd zeggen maar als je denkt hem te pakken, opeens zie je iemand een kopbeweging maken naar de hoek en die raakt hem niet. Ik vind het ook een fout maar een grote flater zou ik het niet noemen
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 14:24
Voila dat is het, dat kleine schrikmoment dat Haroun de bal eerst niet raakt bracht een niet klemvaste redding met de gekende gevolgen.
Het lot van keeper zijn : een missertje is goal,een missertje bij een spits is een goede poging.
Vind ik leuk
TageMeister +9447
maandag 20 augustus 2018 om 13:45
Is zoals bij ons het penalty probleem
Vind ik leuk
vampire81 +1336
maandag 20 augustus 2018 om 13:57
voor mij heeft hij afgedaan, 4 matchen zijn er gespeeld en in al die matchen samen heeft hij NIKS moeten doen en dan zoiets schandalig

hij zal wel blijven staan maar alleen omdat de rest NOG SLECHTER is, kan belachelijk zijn maar zou deze resterende 10 dagen gebruiken om eens een degelijke keeper aan te trekken, het hoeft daarom ik weet niet wat te zijn zolang het maar geen klungelaar is, dat kan nu toch echt niet zo (onmogelijk) moeilijk zijn
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 14:26
Dan ga jij een super mega kern nodig hebben want er zijn dikwijls spelers die een paar matchen na elkaar niet fameus spelen.
Deze jongen heeft het in zich maar iedereen maakt fouten : zelfs Courtois,Buffon en Neuer...
Vind ik leuk
vampire81 +1336
maandag 20 augustus 2018 om 14:50
een fout maken moet kunnen, allé ja het is te zien welke natuurlijk, de ene fout is de andere niet en deze was een verschrikkelijke

dit zou allemaal nog in perspectief kunnen geplaatst worden als men zich ook al eens van de positieve en/of goede kant heeft laten zien en dat is in zijn geval absoluut niet zo (de personen die gij hebt vermeld hebben dit wel al veelvuldig en uitgebreid gedaan)

hij geeft mij daarenboven een vrij onzekere indruk af en dat kan al helemaal niet, en dit nog voor hij zwaar de pist in ging en dat zal er hierdoor nog op verslechteren en verergeren

daarom ben ik voorstander van "tijdig" ingrijpen

dat is juist hetzelfde met marinos bij Charleroi, die maakt 2 weken na elkaar een owngoal (OK tegen anderlecht komt er net voor de lijn nog iemand anders aan maar ik zie dat als owngoal) en nu gaf hij een onnodige penalty weg, dat laatste zou bij niet meer het geval zijn omdat hij na zijn 2e owngoal niet meer in de basiself zou staan voor "onbepaalde" tijd, dat kan gaan van vrij kortstondig tot langduriger tot zelfs definitief
[Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 14:54]
Vind ik leuk
Brubru +6099
maandag 20 augustus 2018 om 15:38
Je meent het !?

Als men je redenering volgt dan mogen keepers dus geen fout maken of het is gedaan. Ik ken weinig keepers die een volledig seizoen spelen zonder blunder hoor.
Dit week-end alleen al een aantal fouten gezien.
Gelukkig ben jij geen trainer.
Vind ik leuk
vampire81 +1336
maandag 20 augustus 2018 om 16:02
hij heeft daar nog niks positiefs tegenover getoond, die anderen van dit weekend wel, akkoord hij heeft nog niks hoeven te doen voordien, maar als dat het 1e is waarmee je in de kijker komt stel ik mij toch zeer ernstige vragen, mocht dat tenminste toch eens vooraf gegaan zijn door een goede prestatie, ja dan maar nu ???
Vind ik leuk
Zelfkweek +1470
maandag 20 augustus 2018 om 16:43
Vampire.......zielige reacties , echt geen supporter die spreekt
Vind ik leuk
vampire81 +1336
maandag 20 augustus 2018 om 17:19
nee hoor, laat alles maar aanslepen tot het te laat is en het kwaad geschied is, grijp dan pas in, dat is zo veel beter, niet waar

ge moet niet sympathiek zijn of doen, ge moet resultaat halen, dat telt en de rest niet
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 18:19
Binne een halfjaar zit je zeggen hoe goed hij wel niet is.. ach zulke supporters als jou die na 4 matchen in het begin van een seizoen, al zulk een oordeel hebben. Die zijn niet nodig.

Maar echt, ik beloof je. Na een paar maanden ga je zelf denken " Ach, ik was toen te voorbarig".
Vind ik leuk
Zelfkweek +1470
dinsdag 21 augustus 2018 om 09:56
Gaat ie niet durven toegeven dan ,zulke bleiters hoor je alleen maar negatief spreken.....
[Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 20:43]
Vind ik leuk
blondel +3844
maandag 20 augustus 2018 om 16:00
Geef u volledig gelijk ,Vampire.Iedere spits die een kans mist,direkt vervangen en weken op de bank.Idem voor verdedigers en middenvelders.Zodat je na een week of 10 kunt forfait geven wegens geen spelers meer die geen fouten maken.Probleem opgelost zou ik zeggen.
Vind ik leuk
pitroken +178
maandag 20 augustus 2018 om 15:14
zelfs xavier pakt die bal.
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 15:14
Hoe ver kan je blijven lullen en gazetten vullen. Foutje van wereldkeeper Courtois op het WK gezien? Ook de kranten spelen hierin een rol. Steeds op het negatieve wijzen, terwijl men zelden naar het positieve verwijst. Of het zou uit het buitenland moeten komen.
Vind ik leuk
Lodecol13 +3938
maandag 20 augustus 2018 om 15:42
Allemaal onzin wat ge uitkraamt v81 niemand is foutloos zelfs de top keepers flateren, ni gekeken naar de groot verdienendeTOPkeepers ,die maken ook fouten in de PL
Vind ik leuk
camargue +6614
maandag 20 augustus 2018 om 16:59
Wat heeft een nieuwe doelman nu te maken met de problemen van de vorige doelmannen? Worden die in Brugge bedreigd door de staff alvorens het veld te betreden? Wat ne flauwekul kraamt die weer uit zeg.
Vind ik leuk
Vlad +4972
maandag 20 augustus 2018 om 17:59
Een klassekeeper als Kalinic maakte vorig jaar ook een blunder, is hij daarom een slechte onzekere doelman? Voor mij is hij nog altijd top, dat bewees hij genoeg in de wedstrijden erna.
[Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 21:17]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws