'Vanhaezebrouck is nog niet tevreden met de kern en spreekt met Devroe'

    'Vanhaezebrouck is nog niet tevreden met de kern en spreekt met Devroe'

    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:25

    RSC Anderlecht doet het voortaan zonder Lukasz Teodorczyk. De Poolse spits is vertrokken richting Italië, waar hij aan de slag gaat bij Udinese. Zijn vertrek heeft ook zijn gevolgen bij Anderlecht.

    Bij de Brusselaars was Teodorczyk pas derde of vierde optie geworden in de spits. Landry Dimata en Ivan Santini kregen de voorkeur. Hein Vanhaezebrouck is echter nog niet tevreden met zijn aanvalslinie.

    Zo meldt Het Laatste Nieuws dat Vanhaezebrouck aan Luc Devroe al te kennen heeft gegeven dat hij nog een nieuwe spits wil. De enige optie om een mogelijke blessure van Dimata en/of Santini op te vangen is namelijk Mohammed Dauda.

    Vanhaezebrouck wil er nog een spits bij en ook Anderlecht lijkt die wens te gaan inwilligen. Welke spits gehaald zal worden, is nog niet geweten.

    Plaats een reactie

    Fcb for ever +2795
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:28
    Misschien markske van fc de kampioenen
    Mits de juiste prijs
    Moet coecky dat wel kunnen regelen met boma
    Vind ik leuk
    E.V +2539
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:34
    Als we dan mogen kiezen tussen Markske en ene van Brugge dan kiezen we Markske. In Brugge loopt geen enkele die een hol kan shotten....lol
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2795
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:40
    1-1 lol
    Vind ik leuk
    Kingambo +1687
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:43
    We zullen zien of ge in September )CL) ook nog zoveel LOL zult hebben, denk het niet...LUL
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 11:49
    Zoals elke Belgische ploeg geen schijn van kans. Enkel de centen zijn van belang. Hoe rapper uit Europa, hoe beter dan kan men zich concentreren op de competitie
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 12:24
    Arm schaap
    Vind ik leuk
    Kingambo +1687
    zondag 19 augustus 2018 om 16:36
    En jullie kunnen met Boma dan ineens de transfer van Xavier regelen, is nodig na de match van vandaag
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +5563
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:32
    Toch altijd grappig om te zien dat sommige supporters van andere ploegen geen serieuze mening kunnen vormen op Anderlecht-artikels. Het moet toch ergens wringen zeker?
    On topic: ze willen een spits erbij hoewel ze net Teo verkocht hebben. Ok, Teo was een dure vogel maar Santini en Dimata zullen niet blijven scoren en zullen ook matchen missen. Dus dan was Teo wel een goede vervanger geweest. Geef Dauda maar eens de komende weken een kans aangezien men beloofd heeft om de jeugd meer kansen te geven.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 21:33]
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2795
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:39
    Play time Straf dat er nog altijd clouwn Augusten zijn die het niet snappen
    Zalig zijn de armen van geest
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +5563
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:47
    Haalt die vod uit uw mond of leer eens nederlands. Gelukkig begint het nieuwe schooljaar bijna voor de kleine mannen onder ons.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 22:10]
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2795
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:52
    Hola pola
    Worden we boos?
    Nekken zullen altijd lange teentjes hebben
    Het blijft genieten van zulke reacties

    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 21:55]
    Vind ik leuk
    jericho666 +2312
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:09
    Elke keer as gij reageert denk ik aan iet over ne pot en ne ketel
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2795
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:15
    Het was leuk vandaag vriendjes
    Bedankt voor jullie grappige reacties
    Er zitten hier een aantal natuur talenten tussen
    O ja potten en ketels zij je?
    Daar ken ik niets van
    Vind ik leuk
    jericho666 +2312
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:16
    Ik denk anders wel dat jij als pot een natuurtalent bent
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 11:53
    Er zijn er met nekken van alle soorten, zoals er soorten teentjes en lontjes zijn.
    Spijtig dat er velen hun miserie van thuis moeten kwijt raken op voetbalshirts.
    En waar blijft ons lieve Kurtje.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 12:25
    Heb je het over jezelf boerke
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 11:50
    Je moet maar een betere vinden dan Teo
    Vind ik leuk
    Kettos +2184
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:23
    Alé, snel nog ne nieuwe krabber zoeken om de bank te verwarmen en Dauda te blokkeren. Waarom dan Teo tegen bradeerprijs snel buitensmijten? Snap het toch ni goed ze.
    Da Hein ging zagen stond in de sterren geschreven. Ma dat em het maar is doet met de spelers die er zijn. Talent genoeg in RSCA! Tenzij Trebel en/of Kara nog vertrekken, die moet je vervangen met andere klasbakken...
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 09:08]
    Vind ik leuk
    freeman +11549
    zondag 19 augustus 2018 om 07:41
    Ooit al eens geweten dat de Gein tevreden was ?
    Vind ik leuk
    Kettos +2184
    zondag 19 augustus 2018 om 08:32
    Na een zevengangenmaal en een open bar naar tschijnt...
    Vind ik leuk
    freeman +11549
    zondag 19 augustus 2018 om 08:41
    Toch niet naast dat maisveld zeker ? :-)
    Vind ik leuk
    hoekschop +2619
    zondag 19 augustus 2018 om 09:08
    HLN is weer goed op de hoogte precies. Uiteraard gaat er nog iets bijkomen bij Anderlecht. We zijn 19 augustus en op 30 en 31 augustus zullen er nog verschillende opportuniteiten zijn. Als je met 2 spitsen speelt moet je zien dat je 4 spitsen in je kern hebt.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 09:09]
    Vind ik leuk
    Kettos +2184
    zondag 19 augustus 2018 om 09:11
    Er zijn 4 spitsen, Dauda en Musona zijn reservespitsen.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:24
    musona is ook een spits en bakali kan daar volgens mij ook spelen.maar er moet inderdaad zeker nog 1 spits bij.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws