Vanaken schuift titelkandidaat naar voren: “Ze brengen heel fris voetbal”

    Vanaken schuift titelkandidaat naar voren: “Ze brengen heel fris voetbal”

    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:14

    Hans Vanaken staat met Club Brugge voor een moeilijke verplaatsing naar Antwerp. De middenvelder van Blauw-Zwart hoopt de titel te kunnen prolongeren, maar ziet ook dat de concurrentie sterker is geworden.

    "Ik denk dat we het moeilijker gaan krijgen dan vorig seizoen. We zijn even sterk, maar de waardeverhoudingen liggen dichter bij elkaar. We merken dat Anderlecht nu ook kan winnen in Charleroi”, laat Vanaken weten aan Het Nieuwsblad.

    Ook schuift Vanaken KRC Genk als titelkandidaat naar voren. "Het is moeilijk in te schatten. Genk heeft bijvoorbeeld weinig nieuwe spelers, maar ze brengen wel heel fris voetbal. Ik beschouw ze nu ook als een titelkandidaat”, aldus Vanaken.

    Poll

    Is KRC Genk titelkandidaat?

    (1195 stemmen)

    Plaats een reactie

    Wolf1986 +1663
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:26
    Ik denk dat Genk er beter voor staat dan vorig jaar. Zolang het middenveld intact blijft, kan veel. In principe moeten ze kunnen strijden met ik denk Standaard voor plaats 3. Van Gent ben ik niet zo zeker.
    Vind ik leuk
    freeman +11549
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:38
    Denk dat Genk de absolute titelkandidaat nr 1 is !
    Vind ik leuk
    jericho666 +2312
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:17
    Het zal dit jaar zeer dicht bij elkaar liggen. Maar als Genk zowel nu als tijdens de winterstop geen bepalende spelers verliest dan gaan ze er idd zeer dicht bij zijn.
    Vind ik leuk
    sylvain +12
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:21
    Genk zal dicht eindigen pracht voetbal laten ze zien alleen nog vlotter scoren
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4786
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:40
    En waarom zou Genk niet voor de titel kunnen strijden? Ze brengen mooi voetbal en hebben enkele spelers die de Belgische competitie overstijgen! Op voorwaarde dat deze bepalende spelers fit blijven zie ik ze elke ploeg in België pijn doen...
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2935
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:34
    Hopelijk geen "koster" verhaal bij Genk, mooi en attractief voetbal maar achteraf toch met lege handen achterblijven
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:04
    Het seizoen is nog lang er kan nog veel gebeuren deze transferperiode en die in de winter
    Vind ik leuk
    Gimini +711
    zondag 19 augustus 2018 om 01:47
    Genk heeft een luxe probleem , 4-5 speler op de bank die bij vele ploegen een vaste waarde zouden zijn . Hopelijk vind Clement het recept om iedereen gemotiveerd te houden, wie zit er nu graag op de bank?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws