Anderlecht moet diep in buidel tasten: Wij willen faire transfersom

    Anderlecht moet diep in buidel tasten: "Wij willen faire transfersom"

    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:19

    FC Midtjylland is niet van plan om Bubacarr Sanneh zonder slag of stoot te laten gaan. De Gambiaan wil absoluut naar RSC Anderlecht verhuizen, maar de Deense club houdt voet bij stuk.

    RSC Anderlecht is naar verluidt bereid om tot zes miljoen euro te betalen voor de verdediger. Daar gaat de Deense club niet akkoord mee. Het verlangt minstens acht miljoen euro voor Sanneh. Zelfs de smeekbede van de verdediger om hem te laten gaan, kon de club niet overtuigen.

    "Ik geef geen commentaar op de bedragen die circuleren, maar we weten dat Bubacarr erg gegeerd is" zegt sportief directeur Svend Graversen. "We hebben een carrièreplan voor hem opgesteld, al kan hij naartuurlijk ook in het buitenland nog verder ontbolsteren. Maar wij willen wel een faire transfersom voor hem", klinkt het bij Ekstra Bladet.

    Plaats een reactie

    Jasper55 +208
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:24
    Faire transfersom? 6 miljoen voor iemand met een transferwaarde van 1.5 miljoen op transfermarkt is meer dan fair zeker als je bekijkt dat hij al 23 is
    Vind ik leuk
    Joesay +627
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:27
    Dat is een mes dat langs 2 kanten snijd.. geeft rsca toe dan zijn ze 8m kwijt voor ofwel een topper/flopper in wording ofwel houd rsca stand en kunnen ze op het einde ofwel 6m geven ofwel niks.
    Daarentegen is het voor midtjylland net hetzelfde.. ofwel gaat de deal niet door en kunnen ze een zeer ontevreden speler hebben ofwel komt er nog een andere ploeg op de proppen met die 8m..
    ==> word vervolgd
    Vind ik leuk
    Minunten +159
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:38
    Dus als ik u goed begrijp kan het dus dat Anderlecht 8m, 6m of 0 euro geeft en dat Midtjylland dus 8 m of 6m van Anderlecht krijgt, afhankelijk van wat deze laatste geven, tenzij de deal niet doorgaat en ze niks gaan krijgen op voorwaarde dat een andere ploeg hem niet alsnog koopt.

    Straf! :-)
    Vind ik leuk
    Patfey +4888
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:27
    Daar komt het inderdaad op neer, ja.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:39
    Percentje op de doorverkoop toestaan en niet te zot doen nu met die aankoopsom...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:39]
    Vind ik leuk
    camargue +1412
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:42
    In België wordt er voor zulke spelers ook steeds een carriereplanning gemaakt maar het zijn toch meestal de spelers zelf die tussentijds weg willen, dus byebye met de goede bedoelingen van de club in kwestie.
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +768
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:22
    Had ge ook deze mening toen Courtois zijn transfer forceerde? Of had ge er toen wel begrip voor?
    Vind ik leuk
    camargue +1412
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:31
    Totaal niet, iedereen is vrij om te gaan waar hij wil, maar ik heb het hier wel over de jongeren welke hun kop worden zot gemaakt door de grote buitenlandse ploegen waar er bij uitzondering een enkeling in slaagt om door te breken op het hoogste niveau. Wanneer je nu eens nagaat wie er als jonge gast allemaal vertrokken is bij Anderlecht (mede doordat ze de jeugd niet veel, of zelfs totaal geen, kansen gaven in het verleden, of je moest al een uitzondering zijn) en kijkt waar deze gasten nu allemaal spelen (of zelfs niet spelen) dan denk ik dat er in hun entourage toch het een en ander misloopt?
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +768
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:42
    In verband met Courtois ben ik dan niet akkoord .. hij wist welk contract hij getekend had en dat moet langs twee kanten gerespecteerd worden , vind ik. Ivm de jeugdspelers.. heb ge groot gelijk. Helaas kijken zij niet naar hun toekomstplan maar naar de centen en de beloftes die ze uitspreken maar vaak niet nakomen...
    maar dit is een ander geval he.. deze speler is al 23.. niet vergelijkbaar met de jeugdspelers waar gij het over hebt.
    Vind ik leuk
    SD +8007
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:55
    Anderlecht kreeg ook een som geld voor Dedoncker die veel te hoog ligt volgens zijn prestaties van het afgelopen jaar. Dus de rekening van de Denen niet maken aub.
    Vind ik leuk
    Kettos +1919
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:59
    Tenzij ge hunne boekhouder zijt...
    Vind ik leuk
    Watcher +903
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:10
    zelf voor DenDoncker en co belachelijke bedragen eisen, maar als een andere club idem doet, mekkeren
    Vind ik leuk
    ROBSON +2396
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:34
    Hij is 5x zo goed als donckertje en hoeveel heeft Anderlecht gekregen. 8 miljoen of afblijven simpel toch.
    Vind ik leuk
    Patfey +4888
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:29
    5 keer zo goed? En waarom dan? Oh ja, hij speelt niet bij Anderlecht, juist.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Anderlecht moet diep in buidel tasten: "Wij willen faire transfersom"