Leekens schat titelkansen in Jupiler Pro League in: Ik ben gecharmeerd door hen

Leekens schat titelkansen in Jupiler Pro League in: "Ik ben gecharmeerd door hen"

Gepubliceerd: vrijdag 17 augustus 2018 om 08:45vr 17-08-2018 om 08:45

De titelstrijd in de Jupiler Pro League belooft komend seizoen bijzonder spannend te worden. De topclubs zijn nu al op dreef. Toch waagt Georges Leekens zich al aan een voorzichtige voorspelling.

De ex-bondscoach zet alvast niet al zijn geld op één team. "Moeilijk te zeggen. Club Brugge bevestigt met Ivan Leko, Standard heeft veel talent en Michel Preud'homme. AA Gent kan altijd verrassen en Anderlecht is Anderlecht - die doen altijd mee", aldus Leekens in Het Laatste Nieuws.

Leekens heeft het echter vooral voor Racing Genk. "Ik ben gecharmeerd door Philippe Clement bij Genk. Toen ik de laatste keer bij Club werkte, had hij de beloften onder zijn hoede. Philippe is het bewijs dat je geen geweldige voetballer moet geweest zijn om een prima trainer te zijn."

Plaats een reactie

Zetterberg +12302
vrijdag 17 augustus 2018 om 08:49
Compliment of belediging?
Vind ik leuk
ROBSON +3843
vrijdag 17 augustus 2018 om 08:52
Ik verschiet ervan dat hij niet zegt dat het zijn verdienste is dat Clement het goed doet.
Vind ik leuk
Mckenzie +4541
vrijdag 17 augustus 2018 om 09:21
Voor 90% wel.
Vind ik leuk
usaboy +815
vrijdag 17 augustus 2018 om 08:53
Precies of jij een geweldige voetballer was Chicken Georges. Ah ja, bijna vergeten een geweldige trainer was je ook al nooit. Vroegtijdig gaan lopen bij een team daar was je dan wel weer wel de beste in.
Vind ik leuk
Diego A M +4238
vrijdag 17 augustus 2018 om 12:03
24 ploegen getraind in 34 jaar. Dat zegt genoeg.. En bij alle ploegen hebben de volgende trainers geprofiteerd van zijn werk.
Vind ik leuk
Mario_ +1830
vrijdag 17 augustus 2018 om 09:03
Clement was geen wereldvoetballer, maar toch meer dan deftig en rode duivel geweest.
Er zijn heel wat andere trainers de dat niveau nooit gehaald hebben.o.a. Leekens zelf
Minder Caps, en geen buitenlands avontuur......
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 09:15
Deed echt pijn aan de ogen, toen ik dit artikel onder ogen kreeg! Begrijp niet waarom deze mister nobody nog steeds de kans krijgt om zijn mening te uiten op forums als deze ! Gewoon negeren deze nikskunner ! Veel gebleit .... maar weinig wol !
Vind ik leuk
sylvain +12
vrijdag 17 augustus 2018 om 09:15
Door wie wordt het gezegd moeders mooiste je kon zelf geen fatsoenlijke ploeg op de rails krijgen
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 09:45
Hahaha die durft toch ze😂😂😂
Vind ik leuk
Olli +328
vrijdag 17 augustus 2018 om 10:05
Narcistische persoonlijkheidsstoring. 99% zeker
Vind ik leuk
Dan4red +1036
vrijdag 17 augustus 2018 om 10:12
mensen hier op dit forum, het is een hete zomer geweest voor iedereen, zeker voor George ;-)) Hij gaat Philippe Geubels vervangen bij de slimste mens...
Vind ik leuk
Richaar +17
vrijdag 17 augustus 2018 om 11:07
Leekes jonge...gij kon geen beide clown
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 11:41
Hij was in elk geval een veel, en veel betere voetballer dan Zjorsken...Wat een belediging voor Philippe Clement!!!
Vind ik leuk
mapolean +1069
vrijdag 17 augustus 2018 om 14:08
Dat bewijs was al geleverd door véél minder goede voetballers...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws