Geen mooie transfer voor Alderweireld: 'Staat zelfs niet op de lijst'

    Geen mooie transfer voor Alderweireld: 'Staat zelfs niet op de lijst'

    donderdag 16 augustus 2018 om 20:17

    Toby Alderweireld is nog steeds niet vertrokken bij Tottenham Hotspur. De Rode Duivel aast op een transfer, maar tot een vertrek kwam het nog niet. Bayern München leek interesse te tonen, al is dat misschien iets te voorbarig.

    In Engelse media klonk het dat Bayern München eraan dacht om Alderweireld over te nemen. De Duitse grootmacht zoekt een vervanger voor Jerome Boatengs, die op weg is naar Paris Saint-Germain. Dat moest Alderweireld worden, al was dat bericht misschien iets te voorbarig.

    Zo meldt Het Laatste Nieuws dat Bayern München helemaal niet denkt aan Alderweireld. De verdediger staat "zelfs niet op het lijstje". Een pijnlijke affaire voor de Rode Duivel, die daardoor een transfer door de vingers ziet glippen en mogelijk enkele maanden tweede viool zal moeten spelen bij de Londense club.

    Plaats een reactie

    t757498 +601
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:27
    Spijtig voor die jongen zeer goeie voetballer Al is Bayern mss wat te hoog gegrepen ,maar volgens mij toch voldoende zijn kwaliteiten getoond, vroeger bij Atletico Madrid en bij de Spurs altijd basis speler geweest. Ook bij de Rode Duivels. Wens hem toch nog een mooie transfer.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3027
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:29
    Die kan makkelijk mee in Duitsland. Ik snap Tottenham toch niet goed hoor. Maar ja, ik snap Liverpool en Courtois ook niet, dus het zal wel aan mij liggen...
    Vind ik leuk
    Smuuw +710
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:32
    Waarom zou je Courtois Ni snappen? Spurs is echt geen referentie. Toby zou bij Bayern sowieso goed spelen. Door hun organisatie en hiërarchie hebben die amper weerstand in hun eigen competitie
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3027
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:29
    Spelers die als een grote jongen een contract tekenen en dan als kleuter niet komen als het hun niet meer aanstaat snap ik nu eenmaal niet...
    Vind ik leuk
    Smuuw +710
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:40
    C'est la vie. Van Genk naar Chelsea was ook zo. Waarom moet Chelsea nu zo achterbaks doen? Just vaak vergeten ze snel hoe ze zelf een speler hebben aangetrokken ...
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3027
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:23
    Iemand aan z'n contract willen houden zou ik nu ook weer niet direct achterbaks noemen...
    Vind ik leuk
    Mario_ +1704
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:13
    Bayern te hoog ..... Toby zal bij geen enkele ploeg misstaan.
    Gewoon machtsspelletje.
    En misschien speelt Bayern ook wel een spel.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:39
    Waarom zou Bayern te hoog gegrepen zijn?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:11
    Toch goed geprobeerd van zijn manager om een ballonnetje op te laten
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws