Antwerp komt met uitstekend nieuws in aanloop naar Club Brugge

Antwerp komt met uitstekend nieuws in aanloop naar Club Brugge

Gepubliceerd: donderdag 16 augustus 2018 om 16:45do 16-08-2018 om 16:45

Met Antwerp - Club Brugge staat er zondag een echte klassieker op het programma. De Antwerp-fans kijken duidelijk uit naar de partij en zorgen dan ook voor een bomvolle Bosuil.

Via de officiële kanalen laat Antwerp weten dat er geen tickets meer te koop zijn voor deze partij. Enkel voor de business seats zijn er wel nog enkele plaatsen over. Club moet dus gaan spelen voor een vol huis, tegen een Antwerp dat al 7 op 9 heeft behaald en geen enkele tegengoal kreeg. Het wordt dit seizoen ongetwijfeld het eerste échte examen van de regerende landskampioen.

Plaats een reactie

donderdag 16 augustus 2018 om 17:01
Na dat artikel over de eerder geplaatste dreigementen hoop ik dat het stadion vooral gevuld zal worden met deftige, beschaafde en stijlvolle supporters.
Volwassen mensen, die weten hoe ze zich horen te gedragen.
Van beide kanten.

Mag ik daarop hopen?
Vind ik leuk
camargue +5262
donderdag 16 augustus 2018 om 17:04
Ik hoop het samen met u....
Vind ik leuk
BS90 +4578
donderdag 16 augustus 2018 om 17:04
Geen enkel stadion is volledig gevuld met deftige, beschaafde mensen. Was het maar waar, er zijn altijd rotte appels
Vind ik leuk
TageMeister +7145
donderdag 16 augustus 2018 om 17:08
Blijven de Brugse fans thuis :p

Sorry kon het mij niet laten ! Ik hoop ook dat het extra sportieve niet meer aandacht opvraagt dan het sportieve .
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 17:23
Er mag al eens gelachen en gezwansd worden zeker
Vind ik leuk
TageMeister +7145
donderdag 16 augustus 2018 om 17:28
Daar hoop ik op
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 21:30
tuurlijk, 't is alleen jammer dat die grens tussen wat 'zwanzen en zeveren' is voor de een, niet dezelfde grens is als voor n ander.
Vind ik leuk
Fcb for ever +3877
donderdag 16 augustus 2018 om 18:37
Iedere voetbalfan hoopt op een sportieve math zonder geweld
Zoals iedereen ook hoopt dat er ooit een dag zonder oorlog komt
Alleen vrees ik dat met de hond gaan wandelen in Deurne
Niet aan de orde is nu zondag
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 18:50
Dat we gaan winnen dat weet ik niet maar cadeau zullen ze het zeker niet krijgen👊
Vind ik leuk
freeman +13414
donderdag 16 augustus 2018 om 19:43
Wie is " we " dan wel ? Gelijk krijg je achteraf , benevens een gelijkspel, heel zeker wel !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws