‘Supporters Antwerp uiten weer dreigement aan fans Club Brugge’

    ‘Supporters Antwerp uiten weer dreigement aan fans Club Brugge’

    donderdag 16 augustus 2018 om 14:10

    Antwerp en Club Brugge ontmoeten elkaar op de volgende speeldag van de Jupiler Pro League. Beide clubs staan bovenaan en de gemoederen voor de wedstrijd lopen altijd hoog op.

    Supportersgroepen van Antwerp en Club Brugge kennen een flinke rivaliteit. Het Laatste Nieuws meldt dat supporters van Antwerp aan een taverne rond de Bosuil een spandoek hebben opgehangen waarop staat: ‘Dood aan FCB’.

    Het spandoek is inmiddels alweer weggehaald en ook vorig seizoen liepen de supporters van The Great Old met het controversiële spandoek rond. Toen opende de politie overigens een onderzoek. Dat belooft alvast voor de wedstrijd.

    Poll

    Gaat dit erover?

    (802 stemmen)

    Plaats een reactie

    MrComment +1900
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:18
    Gaat dat niet een beetje te ver?
    Vind ik leuk
    t757498 +617
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:23
    VOETBAL moet een feest zijn ,dan is dit oerdom van de Antwerp supporters
    Vind ik leuk
    Dan4red +490
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:30
    bende kinderen... is het niet FCB dan is het den Beerschot...grote mond in groep, individueel natuurlijk veel minder...ze hadden beter hun school afgemaakt...
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:47
    Koop maar al nieuw loopschoenen 😉
    Vind ik leuk
    Pajot1 +208
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:38
    Ne goeie gps is minstens even belangrijk...😉
    Vind ik leuk
    Dan4red +490
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:16
    Kevin gij staat ook op die foto zekerst
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:25
    AA
    Vind ik leuk
    Richaar +14
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:30
    We zijn bang nu
    Vind ik leuk
    SD +9414
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:36
    Dat is zo erg als wat men ervan maakt.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:42
    Gaat het er over mss wel maar als je er niet op let en niks can aantrekt wat bereiken ze er dan mee?
    Vind ik leuk
    Gunther +143
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:44
    Dit zijn geen supporters maar een crapuleuze bende debielen die niet in voetbal geïnteresseerd zijn.
    Vind ik leuk
    Kris1 +791
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:45
    Ik dacht dat Antwerp verder stond. Het zooitje ongeregeld dat andere supporters beschimpt en aanvalt is bij Brugge al lang geleden tegen een stadionverbod aangelopen. Nu kan iedereen met een gerust gemoed naar Brugge. Bij Antwerp zitten er blijkbaar nog steeds van deze schreeuwerige nietsnutten. Ook op het vlak van supporters moet Antwerp blijkbaar nog groeien. Een topclub heeft geen nood aan deze randcriminelen om successen te boeken. Integendeel.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11726
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:22
    Oefenmatch tegen Mechelen over het hoofd gezien? Cafeetjes afbreken in Brussel met de bekerfinale? Nog nietsnutten genoeg daar...
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:28
    Och ik denk dat we altijd en overal van die idioten lopen zullen hebben. Net als onkruid moeilijk te verdelgen zeker nu ze glyfosaat verboden hebben.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11726
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:58
    Zeker weten
    Vind ik leuk
    Kris1 +791
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:59

    Er zullen inderdaad nog idioten ronddwalen die zich Clubsupporter noemen. Maar in Brugge komen ze er niet in. Dan doen ze dat op verplaatsing en besmeuren ze de naam van de club. Dat zijn geen Clubsupporters maar vechtersbaasjes die een vereniging nodig hebben om hun baldadigheden in groep uit te voeren. Ik schaam me voor dit uitschot ( ik noem het bewust geen supporters want ze weten bij moeite wie er bij Club speelt en maken onze Club ten schande) Men moet hun zeker bestraffen. Club heeft hun al een levenslang stadionverdod gegegen en daar kan Antwerp nog iets van leren.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:50
    Beste Kris,
    U wat beter informeren ... Standaard, Antwerp en Club Brugge zijn de drie clubs met de meeste stadionverboden.
    Op Antwerp lopen ze dus helaas/gelukkig* niet achter op dat vlak!

    * schrappen wat niet past vanuit de invalshoek van de lezer ...
    Helaas = omdat er nog altijd onnozelaars rondlopen die niet leren en het dus maar niet ophoudt
    Gelukkig = omdat er daadwerkelijk ook iets aan gedaan wordt
    Vind ik leuk
    Kris1 +791
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:09
    Wist ik inderdaad niet. Wij zijn het blijkbaar wel eens dat dit soort (supporters) niet thuis hoort in een stadion. Fijn dat het Antwerpbestuur er ook zo over denkt.
    Vind ik leuk
    Lupo +473
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:39
    niet zeker van , hoor , bij brugge loopt even straf krapuul dan bij Antwerp ( of andere ... )
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:52
    Ze zijn zo lief meneer.
    Vind ik leuk
    Julien +1154
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:09
    Bende kleine kinderen. Hebben tijdens de week waarschijnlijk niets anders te doen dan zo'n belachelijke spandoeken te maken.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:33
    Ik denk dat de meeste da wel hebben, degene die dan zoiets beweren, bezitten meestal een grijze massa/ Zondag hoogdag 3 1
    Vind ik leuk
    Goaltje +1099
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:56
    Mijn giraf heeft meer verstand, ... en ik heb geen giraf.
    Vind ik leuk
    camargue +2499
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:02
    Let 1 voor de 'supporters' van den Antwerp: wat betekent de naam 'supporter'? Dat wil zeggen dat je je eigen ploeg ondersteunt. Blijkbaar hebben ze in Antwerpen daar een andere mening over want overal waar deze 'supporters' passeren laten ze een spoor van vernieling achter. Je moet je toch beginnen afvragen of dit uit verveling is daar 95% van deze gasten toch niet gaat werken, gewoon omdat ze met hun mentaliteit nergens aan de slag kunnen. Stelletje ongeregeld !
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:51
    Gast gaat ge nu iedereen over dezelfde kam scheren.. Of ligt uw probleem gwn bij de stad antwerpen? Want da zou dan zeggen da ge mor een kleingeestig persoontje zijt die wss dringend is de wereld moet verkennen ipv achter zijne pc te zitten
    Vind ik leuk
    camargue +2499
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:55
    Hé pipo, ik heb 40 jaar in Antwerpen gewoond maar ben er weggegaan omdat er zoveel gangsters gelijk gij rondlopen! En ja, wie het schoentje past ....
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:34
    Man, ge kent mij ni.. Ten eerste kzen gene pipo.. Ten tweede kzen gene gangster.. Ik ben een hardwerkende vader met respect voor de mensen dus zie eerst naar uw eigen want hoe da gij reageert lot alleen mor zien da ge iemand zijt me een iq van een amoebe en wilt ge nix me antwerpen te maken hebbe dan kun je beter ni reagere ipv gwn de lul uit te hange me zo ne belachelijke commentaar en dees is allemaal me het nofige respect gezegd
    Vind ik leuk
    camargue +2499
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:56
    Hmmm, zo te zien de lagere school niet afgemaakt?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:54
    Wa ik ermee wil zegge is da het ni hoort om iemand te veroordele zonder da ge em of haar kent... Da geldt voor iedereen op deze aardkloot.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 18:56]
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3071
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:38
    Klopt volledig, maar het is nog steeds een feit dat de omwonenden van de Bosuil na vrijwel elke thuiswedstrijd hun brievenbussen met Dettol kunnen behandelen en hun plantsoenthese mogen heraanleggen. Het zijn die paar pipo's die hiervoor verantwoordelijk zijn die de reputatie van de hele groep besmeuren. Hoog tijd dat de reactie eens niet vanuit de overheid, maar vanuit de supportersverenigingen zelf komt.
    En nee, dit is geen exclusief probleem van Antwerp.
    Enfin, bonne chance en dat de beste moge winnen...
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:17
    Het is spijtig dat door een 100-tal randdebielen een fantastisch publiek weer in een slecht daglicht is gekomen , laat dit gezegd zijn door een Beerschot Wilrijk supporter en wat een ander ook zegt of denkt voor alle rood-witte fans een reuze seizoen en play-off 1
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1926
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:14
    En dat als uitbater van een zaak dat zal dan weer ne slimme kerel zijn moet dan ook ni komen klagen dat de hooligans van beide clubs zijn zaak aan duigelen slaan
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:16
    Jaloersheid is toch een raar beest! Die commentaar hier! Kennen jullie het ontstaan van de hategame? Nee... zitten en zwijgen dan.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3071
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:39
    Niemand kent dat. Er zijn 2 verschillende versies van en de echte getuigen zijn er niet meer om het na te vertellen...
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2795
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:44
    Als ras echte Antwerpenaar vrees ik er ook voor dat zondag middag
    Deurne noord zal verklaard worden tot oorlogsgebied
    Dus weg blijven en veilig voor de buis kijken
    Naar hopenlijk,een goede match
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:36
    Een 'rasechte' Antwerpenaar die zichzelf 'FCB for ever' noemt? 🤔
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2795
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:52
    Jazeker geboren en getogen in antwarepe
    Trouwens elke topclub in België heeft supporters over
    Heel het land
    Dus wees niet zo wereldvreemd
    Vind ik leuk