‘Transfer Kara lijkt niet meer realiseerbaar na problemen’

    ‘Transfer Kara lijkt niet meer realiseerbaar na problemen’

    donderdag 16 augustus 2018 om 13:00

    Kara Mbodj oogt al een tijdje naar een transfer bij Anderlecht, maar dat lijkt makkelijker gezegd dan gedaan. Nu komen er problemen naar boven die een transfer niet meer realiseerbaar maken.

    De Senegalees hoopte zich op het WK in Rusland in de kijker te spelen maar de verdediger bleef bankzitter bij het Afrikaans land. Volgens La Capitale heeft Kara ook weer problemen met zijn knie die naar verluidt niet oplosbaar zijn.

    Het wordt dus nagenoeg onmogelijk om nog een transfer te versieren voor Kara. Ook zijn entourage zou niet overtuigd zijn of Kara wel überhaupt medische testen kan doorstaan. Zo zou zijn overgang naar Fulham in het water zijn gevallen door zijn fysieke gesteldheid.

    Plaats een reactie

    donderdag 16 augustus 2018 om 13:02
    Lijkt jammer genoeg op die manier een vogel voor de kat.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10375
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:07
    We kunnen hem goed gebruiken!
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5757
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:17
    Ahja? Als hij fysiek niet in orde is kan hij niet spelen en hebben we er dus niets aan. Hopelijk is het "geneesbaar"...
    Vind ik leuk
    CZNK +156
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:55
    Dat Kara problemen heeft met die knie is al sinds Genk.. en Anderlecht wist dat
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5757
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:08
    Weet ik wel, maar als het nooit meer in orde zou kunnen komen (wat momenteel niet geweten is) dan vrees ik toch dat hij stillaan aan het einde van zijn carriere mag gaan denken...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 14:08]
    Vind ik leuk
    CZNK +156
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:14
    Ik denk niet dat het ‘niet’ in orde komt, maar Kara kan in België nog mee. Maar die 40 wedstrijden in Engeland gaan hem nekken en dat beseffen spijtig genoeg veel clubs.. spijtig voor Kara want in mijn opzicht de beste CV in België momenteel.
    Vind ik leuk
    TageMeister +4014
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:08
    Is dit nieuws?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 13:08]
    Vind ik leuk
    Goaltje +872
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:26
    Fin de carrière.
    Vind ik leuk
    Makke53 +271
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:00
    Kaar moet door iet deftig vervangen worden. Maar is het voor de rest nog nie opgevallen dat de huidige ploeg ni slecht speelt! Vergelijk de namen met eind vorig seizoen. Misschien is de totale visie nog ni zo slecht. Hein in de gaten houden.
    Vind ik leuk
    Brick +459
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:56
    Van kastje naar de muur gepseeld bij koning karel :(
    Vind ik leuk
    SD +7936
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:33
    Als het chronisch is, vrees ik voor zijn toekomst.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:37
    Anderlecht had 1,5 jaar geleden de kans om hem voor zo'n 10 miljoen te verkopen. Er was geen tijd om hem uitgebreid medisch te screenen want hij zat op de Afrika-cup. De club wou hem echt, Kara wou weg.... Anderlecht weigerde, terwijl ze heel goed wisten van zijn knieproblemen en probeerde Kara te sussen met een verbeterd contract. Het gevolg is bekend.... heel lang uit roulatie met zijn knie en niemand die hel wil. Dom van Anderlecht....10 miljoen weggesmeten aan transfergeld en een hoog maandloon voor iemand die niet speelt. Dat is een nog groter fiasco dan mensen die menen dat Teo of Stanciu de club veel geld kosten of gekost hebben. Het ergste is...het is niet de eerste keer dat ze een interessant bod weglachen bij Anderlecht en dat ze nadien het met kruimels moeten doen... Nu met Kara en Dendoncker, voorheen met Suarez en daarvoor met Aruna bv.
    Vind ik leuk
    Patfey +4857
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:41
    Ik vind het anderzijds wel positief dat een club het aandurft het sportieve op het financiële te laten primeren. Spelers zijn geen handelswaar, en al die vermelde spelers zijn toen gehouden voor sportieve redenen. Vergeet niet dat het hen een titel gekost heeft, toen ze Boussafa wel lieten gaan.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    ‘Transfer Kara lijkt niet meer realiseerbaar na problemen’